ברוכים הבאים, אורח

המתנות שבהחלמה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: המתנות שבהחלמה 463 צפיות

המתנות שבהחלמה לפני 7 שנים, 6 חודשים #94882

  • המכור

שלום אחים יקרים שלי,

אני מכור בהחלמה ורוצה לפתוח באסירות תודה לבורא עולם על כך. כבר שבועיים שאני נקי משימושים עצמיים והליכה לזונות באופן קבוע. כבר שבועעים שאני מרגיש טוב מאוד עם עצמי, " מרגיש בריא". חלק מהמחלה שלי היא חוסר קבלת עצמי כמו שאני, הכחשה שאני מכור אמיתי וכבד!!! אני בעל אופי התמכרותי ורק בחסד אלוהים אני מפוכח. אני רואה שוב ושוב שבכל פעם שיש לי תקופות מסויימות של נקיות שבאות לי בקלות כמו הפעם, מיד עולות בראשי מחשבות להתרחק מהתוכנית ומהאנשים שבה, מאחר והם חולים, הראש מספר לי שברגע שאני עוסק במחלה ההתמכרותית הזאת, אני למעשה גורם לעצמי להשאב לתוך ההתמכרות, בכך שאני משתמש בעצמי ובאחרות בשביל להצדיק את העיסוק בתוכנית 12 הצעדים. 

האמת היא שאני מכור באמת, זאת עובדה שלא יכולה להשתנות ברגע אחד, אני כן יכול להחליט שאני מכור בהחלמה!!! 
אני יכול רק להיום לבחור ולהכנע לעשות פעולות של תוכנית ולהשאר מפוכח. לא תמיד בטוח שזה יעבוד, אך יש סיכוי ממש טוב שכן. כאשר אני עושה פעולות של תוכנית, אני למעשה מכניס את אלוהים לחיי ואני מאפשר לו לעשות את הנס עבורי. 
בראיה עמוקה אני מבין שכאשר אני עובר ימים נקיים בקלות וללא פעולות, זאת מתנה מבורא עולם, שאומר לי אתה בני ואני לא משאיר אותך לבדך, אתה יכול לעלות על דרך ולהשאר מפוכח ונקי, הימים האלה הם עובדה פשוטה לכך. 
אומנם איני אוהב לעשות פעולות של תוכנית והחלמה ומאמין שאיני לבד בעניין, אך אני רוצה לזכור שלעשות תוכנית זאת מתנה גדולה מהחיים!!! בלי קשר בכלל לעובדת היותי מכור. אתמול שמעתי חלוקה של חבר בהחלמה באחת הקבוצות ומאוד אהבתי את מה שאמר שמה. הוא אמר שרוב האנשים נולדים עם 12 הצעדים בצורה מובנית בתוך אישיותם, אנו ילדים מיוחדים של אלוהים ונולדנו ללא 12 הצעדים מובנים בתוכנו, אנו צריכים לאמץ אותם לתוכנו כדרך חיים!!!

12 הצעדים היא באמת מתנה ואולי כדאי ללמד תוכנית זאת כל ילד מגיל קטן. התוכנית מלמדת אותנו לחיות כבני אדם, ולא כמו חיות, להיות מוסריים ולחיות ללא פחד. לחיות עם אחרים מסביבנו תוך כדי עשיית חשבון נפש נוקב וחסר פחד באופן קבוע. אנו לומדים לתת מבלי לצפות לתמורה.

רק להיום אשאר מחובר לאלוהים אוהב, אפקיד את חיי בידיו שיעשה בי כרצונו. אני יודע שאתה אלוהים הוא בעל הכוחות והניסים ואתה יכול לעזור לי במקום שאני ואחרים נכשלנו שוב ושוב.
תודה לך אבא יקר ואוהב, שאתה אבא שלי ואיתי תמיד בדרך.

חג שמח ושנה טובה, שנה של פכחון, נקיות ובריאות הנפש.

אוהב אתכם, המכור. 

תגובה: המתנות שבהחלמה לפני 7 שנים, 6 חודשים #94901

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

שלום חבר יקר,

תודה רבה על השיתוף. אני מאוד מזדהה עם הדברים.

גם לי לא מתחשק לעשות את הפעולות, לא בא לי ללכת לישון מקודם כדי שאוכל לקום לקבוצה בבוקר, ולא בא לי לקום בבוקר לקבוצה כשאני עדייף ורוצה להישאר במיטה. וכמובן לא בא לי להתקשר לחברים לשתף כשאני מרגיש טינות ופחדים.

אבל אני עושה את זה לא רק למרות שאני לא רוצה אלא בגלל שאני לא רוצה. כאשר אני מרגיש שיש משהו שאני מאוד לא רוצה לעשות, זאת ההוכחה שאני צריך לעשות בדיוק את זה.

תישאר איתנו ותמשיך לשתף.

הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.32 שניות

Are you sure?

כן