ברוכים הבאים, אורח

האם מישהו נמצא שם?
(0 צופה) 

נושא: האם מישהו נמצא שם? 15113 צפיות

האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #936

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
בס"ד

שלום עליכם! אני קורא ומבצע את הנכתב באתר, וזה פשוט אתר נפלא!! לראשונה לאחר תקופה מאוד ממושכת, אני סוגר עכשיו תקופה של שבועיים "נקיים" , בעזרתו יתברך!
אמנם, מה שקשה לי הוא, שאנגלית היא לא שפת האם שלי....אז אשמח אם יהיו עוד כמוני שיקפצו.
בינתיים אומר, שמה שעזר לי בשבועיים אלו, הם : 1) הנדרים, - נדרתי בשבועיים האחרונים [אני מבצע את הנדר (שבועה יותר מדוייק)] בשבת קודש, למשך שבוע, בכדי לא להרגיש מאוים יותר מדאי, שאם אפול לאתרים לא צנועים, אשלם סכום כסף נכבד לצדקה. 2) התקנתי פילטר, ושמתי את הסיסמא שלו, במקום עבודתי, כך שבשבעות הלילה, המועדות לפורענות, הסיסמא לא בידי. 3) החיזוק באי מיילי החיזוק. מי יתן, וה' יתן לכולנו, ולי בתוכם, כח להמשיך!

שה' יברך אותנו!

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #937

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
שלום עליכם!
גם אני חדש פה באתר ואני רואה שיחסית פה באתר אין הרבה תגובות כמו בחלק לדוברי האנגלית אך מכיון שגם לי אין שפת האנגלית מספיק שגור בלשוני ומקלדתי לכן בחרתי גם אני לכתוב את הגיגי כאן ואשמח אם יצטרפו אלינו עוד ועוד חברים.
הקב"ה יעזור שנוכל כולנו לצאת מכאן עם יד על העליונה.
לגבי מה שכתבת, אני ב"ה כבר כמעט שבועיים נקיים, ובעצם עכשיו הם ימי הספירה, ובפרט שאנו נמצאים עכשיו בשבוע של יסוד, שהיא כידוע מרמז על עניינים כאלו, אני מאוד שמח שזה קרה בשבועות האלו שהתחלתי עם עניינים אלו, וכמו שאמרו ז"ל 'לימטי טהור להאי יומא'.
ואני קורא מכאן לכל חבריי וידידיי שאני יודע בפירוש שיש להם מלחמת היצר כמוני רק שהם מתביישים, אנא חבריי היקרים אל תתביישו כאן זהו המקום שלכם תתחילו עם הדרגות של 90 יום ואח"כ על הקיר של כבוד, אני קם כל יום בבוקר ומודה להקב"ה על שהביאני עד הלום, והראה לי את האתר הזה מקודם באנגלית ואח"כ בלשון העברי והלוואי וכולכם תיכנסו לפה ותראו את נפלאות האתר הזה, חבריי וידידיי אתם לא תאמינו מה זה עשה לי מה הייתי עד היום ומה אני בשבועיים האחרונים בעקבות החיזוק.
אסיים בתפילה "אנא השם הצליחה נא" תצליח לי את דרכי שאוכל להחזיק מעמד בדרך זו שאני רוצה לילך בה, חכמינו ז"ל הבטיחו שאם נפתח פתח כחודו של מחט אז הוא יפתח לנו פתח כפתחו של אולם, אנא השם אתה יודע כמה קשה לי אנא עזור לי שאוכל להמשיך ולהצליח.
ו"אנא השם הושיעא נא", לכל חבריי וידידיי שעדיין לא טעמו את טעם האתר הזה ואת הטעם הטוב של נקיות מהי, אנא השם תעשה שגם הם יכנסו לכאן וגם הם יבינו את המשמעות של להיות טהור כפשוטו בלי רמזים, פשוטו כמשמעו.
תודה לבעלי האתר  - ובפרט על החלק של העברית אני מקווה שנפעיל גם את החלק הזה וזה יהיה פעיל כמו בפורום לדוברי האנגלית.
חברה קראתם את ההודעה הזאת - תנו לי חיזוק שאוכל להמשיך בדרכי/דרכינו המשותפת, למען כבוד שמו יתברך, והגיבו על הנ"ל וכך נוכל כולנו יחד להתחזק.

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #949

  • Migdalor
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • U can't have a light without a dark to stick it in
  • הודעות: 234
נחמד לראות כאן שוב אנשים ש'מחיים' את המקום,
נדרים עזרו לי בהתחלה מאד- במיוחד נדרים קצרים. איך שאמרת, לא להרגיש מאוים  :
עזר לי גם מאוד לבלות פחות זמן על המחשב בכלל והאינטרנט בפרט.
נקווה שהמקום הזה יפרח, עוד יותר מהפורום האנגלי
בהצלחה!
אנחנו כולנו באותה סירה, בדרך אל האור!
אין לך כח? אתה לא צריך כח! לה' יש כח, אתה צריך את ה'!!!

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #951

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
שבוע טוב מיגדלור ! האר לנו ממגדלך - שנמצא את דרכינו באפילה!

אני מנסה נדרים, כי זה הדבר שממש מכריח אותי לא לחטוא. אני מרגיש שאני זקוק למשהו מבחוץ- שיקח אותי ויחזיק אותי, עם כל הרצונות הטובים שיש לי, ברגעי משבר - אני לא מחזיק מעמד - אלא אם כן קושרים אותי בידיים, וזהו תפקידו של הנדר.

חשבתי על זה לא פעם , שאם היו קושרים לנו את הידיים ממש, לא היינו חוטאים - זאת אומרת, זה לא שחייבים לחטוא ואם לא נמות, זה רק התחושה.

בכל מקרה, מגדלור מה איתך עכשיו?

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #952

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
שבוע טוב מגדלור! ושבוע טוב לאולי יחוס!
עבר עלי שבת קצת קשה (אצלי בד"כ לולא האינטרנט שלא תמיד יש לי גישה לאינטרנט פתוח, אז הכי קשה אח"כ הם ימי השבתות), מה אומר לכם כמעט נפלתי.
מה שהיה דבר מעניין שבשבת אחה"צ כשנרדמתי קצת חלמתי שאין לי כח לעמוד בפרץ וכמעט שאני רוצה ל.... ונזכרתי בחלומי שאני באמצע ספירה וחבל ליל לקלקל את הספירה אך מיד אמרתי לעצמי שאין לי כח כבר ושאני פורץ את הגדר ומפסיק את הספירה (הכל בחלום), אבל לא פרצתי אפילו לא בחלום, לא ברור לי למה אבל זה מה שהיה, כשהתעוררתי שמחתי מאוד על הענין הזה שאפילו בחלום לא נפלתי.
במשך השבת חשבתי הרבה עליך רגש והתפללתי שלא תיפול כי כתכבת בער"ש שאתה במצב קשה - אני מקוה שאכן כך היה.
גם כן במשך השבת כשאמרתי בקידוש "אשר קדשנו במצוותיו" וכו' וכ פעם שהזכרתי את הענין של קדושה הרגשתי שהדיבורים מכוונים אלי.

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #955

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
שאלה לרגש:

באתר כאן מדברים על כך, שלאחר 90 יום המלחמה נעשית קלה יותר. מה גרם לך ליפול לאחר 4.5 חודשים? אני שואל כדי שנלמד כולנו כיצד להתמודד טוב יותר.

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #957

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
אולי יחוס, בוקר טוב

דבר ראשון! נראה לי שרגש כותב בפורום אחר הנקרא "שלום אני חדש טרי" ונמצא בהיכל התהילה, כך שיתכן ולא יראה את שאלתך בכל אופן אני כתבתי לו שם שייכנס לפה ויראה את שאלתך ואני מקווה שיענה על כך, לתועלת כולנו.

דבר שני מה שאני חושב הוא, שבוודאי זה לא אומר שאחרי 90 יום היצה"ר נעלם כלעומת שלא היה ואין זה אומר שהיצה"ר נח על זרי דפנה ואומר לעצמו שהו אבדתי במלחמה עם האיש ההיא אני הולך הביתה, אלא כל הזמן הוא מנסה ומנסה.

שמעתי פעם מימרא שהיצה"ר מנסה את הצדיק הכי גדול בעבירה הכי גרועה שיש, דהיינו שאפילו אותו הוא מנסה בעבירות כגון אלו, ולכן היהצ"ר לפעמים מנסה להרדים את האדם הנה תראה אתה כבר מטוהר כבר עברו 4.5 חודשים אתה כבר יכול להרשות לעצמך להרים עיניים ברחוב וכדו' (לא שאומר את זה בפירוש ובגסות אבל הוא מכניס הרגשה בלב האדם של גאווה מסויימת ואדישות וכדו').

ראיתי בפורום האנגלי ששם הם מדברים על זה באחד הפורומים שכל הזמן צריך להיות על המשמר שלא להירדם, אך כמובן שהמלחמה עצמה קלה יותר כי האדם בעצמו מרגיש את הרוגע שבטהרתו ושאין הוא להוט אחרי המעשים האלה ואשר על כן אין רץ ונמהר לעשות את המעשה בגלל שהוא מבין הטהרה ואת הורגע ואת ההנאה האמיתי שבחייו, אך בין רגע בלי שימת לב המנוול הזה מנסה להפילו וכמו שהוא מנסה את כל אחד כן הוא מנסה גם אותו.

אני מקווה שהבנת את דבריי.

בדרך אגב גם אצלי במידה מסויימת זה נהיה יותר קל אצלי, בנתיים, (אני ביום ה13-תעיין בטבלה ע"ש mosh who tries) אך לפעמים באמצע היום אני מרגיש הכבדה מסויימת, ואני מתכונן לקראת המלחמה הגדולה שאני מקווה שאעבור את זה בשלום, דבר ראשון עד ל90 ואח"כ הלאה, עד......... (120 שנה).

שיהיה לך הצלחה

אולי יחוס יקירי אל תיפול - ספר לנו איך אתה מתקדם, נשמח לשמוע בשורות טובות.

משה

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #960

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
תודה על הדברים המחזקים!

ראיתי בפורום כאן, שבסביבות היום ה - 25 נהיה קשה יותר. אז יתכן והרגשתי את זה פסיכולוגחת בעיקבות מה שהוא כתב. השבוע בסך הכל אני לא מרגיש את הקושי כל הזמן, רק בשעות מוגדרות (שאני נמצא במקומות בעייתים מבחינת שמירת העיינים), וכן יש לפעמים תחושה כללית, לא של גירוי, אלא של מועקה כללית כזו , שבראש עוברת המחשבה "מה אני כל חיי יהיה ללא זה?".
אבל אני אומר לעצמי, שתחושת הסיפוק התמידית, של להיות טהור, חזקה יותר מהתחושה האחרת.
רני גם הורדתי רף, של כל מיני "הנהגות" רוחניות שלי [כמובן ע"פ מה שמותר בשו"ע] , כדי שהאנרגיה כרגע תהיה מרוכזת רק בעניין זה.

כל טוב, ובשורות טובות!

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #961

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
בס"ד

שלום עליכם!

היום קשה לי! אני מרגיש שהתאוה מתגברת - ובעז"ה אני מקווה להחזיק מעמד.
היום צריך תפילה ליפול!

עזרני אלוקי ישעינו!

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #962

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
אולי יחוס יקירי!
תדע לך שגם עלי עברו כאלה מחשבות אבל אני מתחזק באמצעות המחשבה הבאה - אולי זה יעזור לך.

הרי "כולנו" מודים (כולל כל הגויים מכל הבחינות והסוגים והגזעים) שנושא זה אינו כפי שצריך להיות דהיינו זה שאנו מתאווים זה דבר טבעי, אבל ההמשך הוא לכולי עלמא לא דבר רצוי, אלא שבני ניכר אינם שולטים על עצמם ועושים כל מה שבא להם ללא התחשבות במציאות שזה לא דבר טוב, אבל אנו עם ישראל יש לנו ב"ה הגבלות מלמעלה ואנו מנסים לעצב את אישיותינו על פיהם.

לראיה: כשמוצאים אדם גדול כמו נשיא או איזה שר אפילו זוטר עושה מעשים כגון אלו אז ההוא מוצג באופן שלילי ביותר, אני לא מדבר על ההיבט המשפטי, אלא שהציבור עצמו אפילו החילוני מבין שכל הנושא הזה של לעשות מעשים הנקראים מגונים הן על עצמו וכל שכן ע"י אחרים וכדו', הוא נושא שאינו ראוי ולכן השר הזה יוקע ברבים, בוא ניקח דוגמא אם שר ה..... יכנס לבר/פאב וירקד שם עם כל המי ומי ויגע בכל המי ומי, אז מעשה כזה יופיע בעיתונות ובתקשורת כמעשה שלילי, נכון?! וזה לא מובן למה האיכר הפשוט מותר לו לעשות את זה ואם השר וכו' עושה בדיוק אותו דבר כולם צועקים ומוקיעים את זה? אלא שכל אחד מבין ויודע שזה לא דבר הראוי להיות, ואלו מעשים שלא אמורים להיעשות, אבל האדם הפשוט עושה בלי חשבון והשר החשוב אמור לעשות כל דבר מחושב ולא בפזיזות.

אז הנה באנו ביסוד שהדבר הזה אינו מעשה טוב ונכון, אלא מה לעשות אנחנו כל כך מתאווים ורוצים לעשות את זה, עכשיו ביודענו שאין זה מעשה נכון וטוב ושכנענו בעצמינו שמה שאנו עושים היא הדרך הטובה (לא דיברתי עדיין על הענין הרוחני שזה ציווי אלוקי - אלא מההיבט הגשמי והצורך העצמי), אני חושב בעצמי נכון שאני רוצה אבל אני רוצה מעשה שכולם מודים שהיא לא טובה, אם כן זה שאחייה כך כל ימי חיים היינו שאחייה בדרך הנכונה ואעשה דברים שאני אמור לעשות ולא דברים שאני לא אמור לעשות, ולכן הניסיון הוא על דבר שאני אמור לעשות.

בדרך אגב אני לא יודע בן כמה הנך והאם הנך נשוי, אבל הרי חז"ל אמרו שיש פת בסלו כשהאדם נשוי, ולכן אדם שאינו נשוי הוא נקרא פלגא דגופא, ולכן גם הוא אינו בשמחה, אבל אחרי שהוא נישא יש לו פת בסלו ולכן המחשבות אינן כ"כ מעיקות, ואינו צריך להיות כך כל ימי חייו.

יש לי עוד מה לומר לך אך אני ממהר בגלל שיש לי פה אנשים וקשה לי לכתוב ברצף, אז אולי אחה"צ אכתוב שוב עוד משהו בנושא הנ"ל.

העיקר שתבין שאתה עושה את המעשה הנכון - אלא שאתה מתאווה לעשות את ההיפך, ועל כך אנו מתמודדים - לי המחשבה הזאת עוזרת מאוד, שאכן כולם נהנים אבל לא בדרך הנכונה בוא ניהנה בדרך הנכונה והאמיתית.

חוץ ממה שמצווה ועושה שכרו גדול שעל כך לא דיברתי כלל - אני שוב פעם דיברתי מההיבט ההגיוני שתהא לך לעזר במצב רוח נמוך.

כל טוב
עוד נדבר
תהיה חזק ידידי
משה
נערך לאחרונה: לפני 12 שנים, 10 חודשים על ידי .

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #964

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
יישר כח!

באמת מחשבה מעניינת, לא חשבתי על נקודה זו בעבר.

אחד הדברים שראיתי באתר הזה, והוא כ"כ נכון [וקשה....קשה לשמוע את האמת......] שהבעיה היא לא בנשים, ובגופן או בתמונות שעל המרקע, והאמת היא - הבעיה היא גם לא בי בעצמי, שהרי "נשמה שנתת בי - טהורה היא!" , הבעיה היא במחלה! ולכן אני מנסה [אולי אקרא לעצמי "אולי-יחוס מנסה" ;)] לראות את המלה הזו, ההתמכרות הזו, כמשהו שבא מבחוץ! זה לא אני!
קראתי פעם בספר שנכתב על הנושא, בשם ת"ח אחד, שאמר את זה - שחשוב שהאדם לא יזהה את עצמו עם המחלה הזו! זה הוא לבד - וההתמכרות לבד.

בעזרת ה' - עברתי את הלילה הקודם בשלום. במקום לגלוש עד שעה 3 בבוקר באינטרנט, באתרים שלא שיערנום אבותינו, גלשתי עד 3 בבוקר באתר זה, ובפורום האנגלי, בכדי לשמוע דברי חיזוק.
מאוד מצא חן בעייני, מה שראיתי בפורום שם, שהתאוה הזו היא שקר. הכוונה, שגם מצד המבט של העולם הזה, אין לתאוה זו קיום. זה  מה שהמוח שלנו מכניס בדמיונינו כאשר אנו רואים אשה פלונית במצבים מסויימים, ואין מדובר במשהו אמיתי. האשה היא אשה, בן אדם בדיוק כמוני, המוח שלי,[או לפחות צדים חולניים שבמוח שלי] הם אלו שגורמים לי לחשוב- שהאושר נמצא שם. ואחרי שאני נופל, וחש לכמה זמן "הקלה", אין שם אושר.
פעם שמעתי משל בשם ר' נחמן, שאומר שהיצר הרע, הוא כמו אדם שקופץ אץ ידו, וכולם רודפים אחריו לראות איזה אוצר טמון שם - לבסוף הוא פותח את ידו - והנה מתגלה שאין שם כלום.....

אגב, לשאלתך , אני נשוי ויש לי 5 ילדים , ב"ה, לצערי אני חואט גם בזמנים שאנחנו מותרים, על אף שבזמנים אלו יש הקלה מסויימת, מה נעשה שאשה זה לא אינטרנט והיא לא זמינה 24 שעות ביממה.
היתה תקופה שביקשתי מאשתי שנהיה ביחד בתדירות גבוהה יותר, אך מהר מאוד גילינו שזה פשוט לא מעשי....ובאמת באמת - לא זה הפיתרון. הפיתרון הוא להירפא מהמחלה, ולא לצרוך הרבה הנאה בהתר.

אגב, אפרופו שאלות אישיות, איך זה שאתה כותב בפורום באנגלית, בצורה כ"כ רהוטה - ויחד עם זה כותב גם כאן?!

חזק ונתחזק! היום ה - 37 לנקיים....

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #965

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
לשאלותיך אגיב עוד מעט (כמו חצי שעה)

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #967

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
נכון שיכול להיות שאף בזמן טהרה אין הקלה גדולה בזה, אבל יש בזה הקלה מסויימת זה בטוח.

כמו"כ לפחות אצלי הסיבה שאין בזה כ"כ הקלה היא מטעם שאנו לא שבעים ממה שיש לנו בגלל שיש לנו סעודה טעימה יותר דהיינו באינטרנט או לחילופין במחשבות לא טובות על נשים אחרות, אבל ברגע שאנו חוסמים את האפשרות לקבל את הסעודה הטעימה שם ואנו לא חושבים על זה ממילא אנו בעצם תלויים רק בטעימות הסעודה שיש לנו בבית, ולכן אם אנו מקבלים את מה שאנו יכולים בעצם לקבל אז זה במידה מסויימת מרגיע את הרוחות.

אני מאמין (אני לא יודע במציאות) שאחרי הרבה ימי הסתגלות, הסעודה שיש לנו בבית טעימה מספיק בכדי לרצות את היצרים.

דבר שני! חזל אמרו שזה כמו שיש לו פת בסלו, ואם נעמיק בזה נבין שזה לא אומר שיש לך פת בפה אלא בסלו דהיינו זה לא אומר שישי לך הכל ואתה לא רוצה לאכול כלל, אלא שאתה רוצה ואתה 'יודע' שיש לך משהו לאכול, כן בנידון דידן, נכון שזה לא מספיק מרצה כי היא לא זמינה 24 שעות כמו הנט, אבל אם אתה רוצה להתיישב ליד האינטרנט ואתה רוצה ליהנות אז אתה אומר לעצמך יש לי משהו ביד - טוב זה בוודאי קל יותר לכתוב מאשר לבצע, אבל זה נכון.

ובקשר למה שכתבתי בפיסקה הראשונה והשנייה, לפעמים ייסרתי את עצמי מחמת זה, בזמן שעדיין לא נכללתי בתוכנית הגדולה הזאת, ועדיין לא התחלתי ליטהר בלשון המעטה, אז הייתי מייסר את עצמי שאני מקלקל בעצמי את הסעודה הטעימה שיש לי בבית, וזה גלגל חוזר ~ למה אני מחפש טעימות בחוץ בגלל שהטעימה בבית לא מספיק טובה ~ למה הטעימה בבית לא מספיק טובה בגלל שיש לי גם בחוץ - וככה זה גלגל החוזר, לפחות בעיני זה היה כך וייסרתי את עצמי הלאה והלאה, אבל לא יכולתי לעשות כלום נגד זה עד שבאתי לפה, המקום הקדוש הזה.

גם אני כמוך ביקשתי בביתי לטעום מהסעודה יותר (אתה מבין למה אני כותב קצת ברמז - ככה אני יותר חפשי לכתוב על נושא רגיש כזה) וגם גילינו שזה לא הולך בקלות, ולא כל כך מהר כפי שנרצה.

לשאלתך האישית: אני לא ישראלי במקור ולכן אני יכול לכתוב גם אנגלית מהר וגם לשון הקודש/עברית מהר - אגב בנושא זה (על אי היותי ישראלי מקורי) אכתוב לך בפעם אחרת את הגיגי בנושא, ומה זה קשור למציאות של פה.

בדרך אגב: היתה לי עכשיו מתנה מהקב"ה, לפני שכתבתי את ההודעה הזאת, ואחרי שכתבתי את ההודעה בפורום השני היה לי תור אצל רופא, והייתי צריך לחכות אצל הרופא כרבע שעה, והיצה"ר בדיוק הכניס לי ניסיון גדול בדמות משהו שלפני שהתחלתי בתוכנית זו לא הייתי יכול לעמוד בזה, גם עכשיו היתה לי מעידה מסויימת קלה, אבל התחזקתי בעצמי, כי איזה פנים יהיה לי כשאחזור לכאן ואצטרך לרדת בדרגה אחרי שכבר עליתי בדיוק היום בדרגה החדשה, וצטרך להגיד לכולם שנפלתי, אז התחזקתי ואמרתי לעצמי תחזיק מעמד עוד כמה דקות או היא או אני נעזוב את הבנין והסכנה חלפה.

שיהיה לך יום טוב ושמח
משה

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #968

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
סתם שתדע אני גם מתמודד כל כמה שעות במצבי לחץ וכדו' שאין לי כוח וכזה מה לעשות

אנא ה' הושיעא נא

בעניין: האם מישהו נמצא שם? לפני 12 שנים, 10 חודשים #969

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
אגב לגבי הפורום האנגלי מאז שיש את הפורום הזה בעברית אני כמעט ולא נכנס לשם - פשוט אין לי זמן כל כך הרבה אבל אני נהנה לפעמים לקרוא משם.
זמן ליצירת דף: 0.58 שניות

Are you sure?

כן