ברוכים הבאים, אורח

שני קוים מקבילים
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שני קוים מקבילים 1124 צפיות

שני קוים מקבילים לפני 11 שנים, 11 חודשים #8571

הדבר הבולט  אולי יותר בנו, חוץ מההתמכרות שלנו, הוא: החיים בשתי ערוצים. זמן רב שאנחנו חיים עם שתי זהויות. זהות אחת חיצונית יכולה להיות של אדם מוצלח, בעל תפקיד לא רע, שמתנהל בחייו ככל האדם. במקרים רבים אף מדובר במישהו שלפי כל קנה מידה, מוצלח יותר מאחרים, שמשדר  "עסקים כרגיל"  כל מי שמכיר ורואה את חלקנו בטוח שאנו אנשים המתנהלים על מי מנוחות ואפילו משמשים כמושאים לקנאה. בעלי חוש ההישרדות שבינינו פיתחו עם השנים צורת חיים כפולה, בלוליינות מופלאה תמרנו בין שתי הזהויות ולמדנו לחיות איתן.

חיים אלו דרשו מאתנו השקעת מאמצים רבה. יש פתגם שאומר כי השקרן צריך להיות מוכשר גדול כדי לזכור את כל השקרים שאמר ולא להתבלבל. תמיד הלכנו בשתי קווים מקבילים, שלעולם לא נפגשו. ללא ספק  אם היינו משקיעים את מאמצים אלו בכיוון של צמיחה היינו מגיעים רחוק, יותר רחוק ממה שהגענו מבחינה חיצונית. (יש שיגידו, שהצורך לשחק הוציא מאתנו כוחות שלא היינו מוציאים בלי זה. אולי)  אצל הרבה אנשים יש הבדל בין האישיות האמתית לזו החיצונית, אבל אצלנו זה חריג יותר.

היינו מתפללים ומרגישים שקר בנפשנו. חינכנו את ילדנו אבל בפנים ידענו שהם טובים בהרבה מאתנו. ומי אנחנו שנגיד להם מוסר. חזרנו בתשובה בימים הנוראים, אבל ידענו שאנחנו ממשיכים לחטוא. התנהלנו כיהודים שומרי מצוות אך הרגשנו שזה לא באמת מה שאנחנו. 

המצפון ייסר אותנו ללא רחמים, סבלנו סבל רב, חשבנו שלעולם לא נוכל להיות מה שאנו באמת, למען האמת חשבנו כי אם אנו מי שאנו באמת, כדאי מאוד שלא נהיה כך, העדפנו לכן להזדהות עם חזותנו החיצונית. זו הסיבה שרצינו להיראות כך בחוץ.

ככל  שאנו מגלים את 12 הצעדים, אנו מרגישים לפליאתנו כיצד שתי הקווים המקבילים הולכים ומתקרבים זה לזה.

קו החיים החיצוניים הולך ומשתנה אט אט. אנחנו נעשים כלפי חוץ טובים ומאושרים יותר. אם חשבנו בעבר שחזותנו החיצונית אכן טובה יחסית, אנו מגלים להפתעתנו כי כאשר היא אמתית יותר, היא הרבה יותר טובה ומרשימה. (למרות שיותר ויותר אין לנו עניין להרשים) יחד עם זאת גם הקו השני, הפנימיות שלנו משתנה. אנו מתחילים להרגיש ולהאמין שאנו טובים. שמעולם גם אם לא התנהגנו כראוי, לא עשינו זאת מתוך רוע. היינו שבויים. אנחנו מתחילים לצאת מהשבי ורואים שגם בפועל אנחנו מתנהגים טוב יותר ומצליחים בסייעתא דשמיא להתגבר על התאווה. 

הדרך מובילה אותנו לקראת זהות אחת ויחידה. זהותנו האמתית. 

אנו תפילה כי לא ירחק היום בו יתאחדו בנו חיצוניות ופנימיות לאדם השלם.
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 5 חודשים על ידי .

בעניין: שני קווים מקבילים לפני 11 שנים, 11 חודשים #8575

  • eli
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 25
אדם יסודו
פעגתה  ישר במה שאני מרגיש במה שאני חי
אנשים חושבים  שאני צדיק וכן אני משדר" עסקים כרגיל"
אבל  באמת מה שקורא בפנים זה ההפך
שניזכה לצאת מיזה ולחיות בלי חיים כפולים 
תודה רבה אדם יסודו
אלי
אני מכור ובדרך לצאת מהבור אל האור

בעניין: שני קווים מקבילים לפני 11 שנים, 11 חודשים #8576

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
זאת נקודה שמי שלא נמצא במצב שלנו - לא יבין מעולם.

חבר סיפר לי שאשתו לא הבינה מה כל כך גרוע במצב שלו. היא הבינה שכל גבר רוצה קצת פורקן ולא הצליחה להבין מה הורס אותו. אני חושב שיותר מהכל מה שהורס אותי זאת התחושה של החיים הכפולים הבלתי אפשריים.

אני אדם מוצלח ורציני ודעתי נחשבת בקהילה שלי, אבל רק אני יודע כמה רע הרגשתי כל השנים להיות במקום הזה כשרק אני יודע כמה אני באמת רחוק משם.

ומרובה מדה טובה ממדת פורענות. הכיף הכי גדול שלי בהחלמה הוא שאני יכול להיות "אני". כשאני בבית הכנסת אני מרגיש שווה בין שווים, ולא מרגיש זאב בין כבשים...
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.49 שניות

Are you sure?

כן