ברוכים הבאים, אורח

או כנותא או מיתותא
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: או כנותא או מיתותא 1393 צפיות

או כנותא או מיתותא לפני 9 שנים, 4 חודשים #66616

'כיצד הדבר פועל'
(מתוך הספר הגדול פרק 5)

רק לעיתים נדירות ראינו אדם נכשל לאחר שהחליט ללכת בדרכינו בדבקות, אלו שאינם מחלימים הם אנשים שאינם יכולים או אינם רוצים להתמסר לתוכנית פשוטה זו, בדרך כלל גברים ונשים שמטבעם *אינם מסוגלים להיות כנים עם עצמם*.

בפעם הראשונה שקראתי את זה נחרדתי, זה היה מדי נחרץ, שאלתי ותיקים ממני וגם להם זה היה פליאה, ולא באתי כעת להציף את זה בשביל לאמת או לחרוץ דעה בעניין, אני רוצה לשתף על החוויה שלי ועל התובנות שלי ביחס למשפט הזה.

"כנות" זה סוג של מפתח אפס מבחינתי, אני כבר לא זוכר לשחזר באיזה שלב החלטתי שאני הולך עם כל הקופה על עניין הכנות, אבל כשנכנסתי לתוכנית והתחלתי לעבוד את הצעדים זה היה סוג של צעד אפס מבחינתי, וקרה לי נס גדול והלב שלי משך אותי ולקחתי את זה ברצינות, גרמתי לעצמי גם לניתוחים כואבים מאוד בשביל להשריש ולזכור שאני חייב לחיות בכנות, א'. כנות מול עצמי, ב'. כנות מול הסובבים אותי. אם לא הייתי כנה חזרתי לאותו המקום שוב והודייתי באי כנות שלי, וכך השרשתי "רק להיום" את הכנות כחלק בלתי נפרד מחיי.

המשפט *"אינם מסוגלים להיות כנים עם עצמם"* הכה בי לאחרונה בהבנה שלי בעומק המושג 'כנות', האנשים שנכשלו לא היו מסוגלים להיות כנים כלפי עצמם, המפתח לכנות אמיתית נמצאת אצלי, אני רגיל לשקר את עצמי, אני משקר את עצמי ביחס לרגשות שלי, ביחס לפנטזיות שלי, ביחס לפעולות שאני עושה. פעם התבטאתי בפני מישהו, שאילו הייתי יכול שיד ימין שלי לא תדע מה יד שמאל שלי עושה זה בטח היה מגניב, הראשון שאני משקר אותו זה אותי.

אני יכול לדבר עם מישהי בעבודה ותוך כדי השיחה להיות כנה עם 'עצמי' ולהודות כלפי 'עצמי' שבשיחה הזו יש סוג של ריגוש שהוא לא בריא ולתפוס את עצמי ברגע נתון, במידה שווה אני יכול לשקר את עצמי ולספר לעצמי אלפי סיפורים שזה נורמלי ובסדר ולהשתמש בשיחה הזו ולהמשיך להיות """נקי"""" אבל זה מרגיש משומש לגמרי.

כנה מול עצמי = מה המניעים שלי, למה אני כעת כותב את הפוסט הזה ? להרשים מישהו ? לפוצץ החלמה ? מה אני מחפש לשדר במשפט אותו אני מנסה לנסח כמה דקות, ככה כל הזמן בדיקות כנות, ושוב ושוב, זה תופס אותי בכל עניין מהבוקר עד הלילה, ולפעמים אני מאמין 101% שרק בזכות זה אני חי.

יש גם את המעידות הקטנות קטנות הללו, שהראש שלי מספר לי 'עזוב זה פיציפקעס' 'אל תתעסק בזה', 'שכח מזה' 'תתעסק יותר בהחלמה', אבל שאני בא בכניעה וממקום של כנות וחושף אותם בפני אחרים, ומלשין על עצמי, פתאום אני מרגיש הקלה מטורפת, ולא שלפני הרגשתי מעמסה, אבל פתאום יש תחושה של חיבור אמיתי לחיים, חיבור אמיתי לעצמי שלי.

אלוקים עושה לי נס ושומר אותי נקי רק להיום 12 חודשים, עברתי התקפי תאווה לא קלים במשך תקופת הנקיות, שבמבט לאחור לכל התקף היו מעידות קטנטנות קודם שבהם לא הייתי מוכן עדיין להיות כנה מול עצמי ולחשוף אותם, סיפרתי לעצמי סיפורים ומכרתי לעצמי לוקשים, היום אני מבין שבשביל לחיות אני חייב להיות כנה מול עצמי, וזה או כנות או מוות.

בהחלמה

בעניין: או כנותא או מיתותא לפני 9 שנים, 4 חודשים #66617

תודה אור
שתמיד תמשיך להאיר עלינו מאורך

בעניין: או כנותא או מיתותא לפני 9 שנים, 4 חודשים #66620

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
אכתוב בפתיחות,
אני לא זכיתי להביא כרגע שנה נקיון,
אני החלפתי לפני כשלושה חודשיים ספונסר והסיבה העיקרית "כנות" ניסתי לשקר לעצמי על כל מיני דברים שאני לא צריך לשתף את הספונסר,
היום אני מנסה להיות כנה מולו, מבלי לעגל פינות,
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: או כנותא או מיתותא לפני 9 שנים, 4 חודשים #66635

  • מוישלה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1667 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נקי בחסד אלוקים מי"ב בטבת תשע''ג 20/12/12
  • הודעות: 1007
לפנים
תודה אור
הייתי זקוק
מה לך, יחידה, תשבי דומם כמלך בשבי, כנפי רננים תאספי וכנף יגונים תסחבי, כמה לבבך יאבל, כמה דמעות תשאבי, דבקת ביגון עד אשר קבר בתוכו תחצבי.
דומי, יחידתי, לאל, דומי ואל תעצבי, עמדי וצפי עד אשר ישקיף וירא יושבי.
סגרי דלתך בעדך, עד יעבר-זעם חבי.

תגובה: בעניין: או כנותא או מיתותא לפני 7 שנים #101372

מקפיץ.
שאזכה.

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 7 שנים #101378

  • גיימס
  • רצף ניקיון נוכחי: 689 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1414

מדהים.

הכינוי שלי הוא ג'יימס ואני חבר בשמור עיניך.

אין דבר רחוק יותר מהחלמה בריאה מאשר מצב של תלות.

מנסה לזכור תמיד שמול התאווה צריך ״לוותר ולא להילחם״.

נקי בחסד אלוקים מכ״ד כסליו התשע״ו כל יום רק להיום.

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148473

תודה רבה על ההקפצה ועל התזכורת.
אחד הכלים שהכי עוזרים לי בתוכנית, ובחיים בכלל זה 'כנות', אני מקבל הרבה מתנות ע"י הכנות, וזה כולל קודם כל כנות עם עצמי ואח"כ כנות עם אחרים. ולכן 'כנות' בשבילי זו מתנה שקיבלתי בתוכנית.
אך אני צריך לזכור שזה לא רק מתנה אלא זו דרך חיים, ואני צריך להשתדל כמה שיותר לחיות בכנות.
מתפלל  לעוד יום של כנות ונקיות....

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148485

אפשר דוגמא לכנות כמתנה?

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148489

לדוגמא מה שכתבתי על 'תפילת שחרית'. אם לא הייתי כנה עם עצמי, הייתי ממשיך לעולמי עד להתפלל באותו מנין....
הרבה דברים בחיים ובחיי הדת אני מנסה לתקן את עצמי רק בזכות שאני כנה עם עצמי ומוכן להודות שיש דברים שלא ראויים לי הן מבחינה דתית או סתם מבחינה אנושית.
כמו למשל, שבס"ד בר"ח אלול מלאה שנה שלמה שאני לא מתקשר לקו טלפון מסויים, שבעקרון היה אמור לעשות לי קל יותר בחיים, אבל בפועל פעלתי שם באובססיות נוראיות, וב"ה בשנה הזאת ראיתי שהרבה יותר טוב לי בלי הקו טלפון ההוא, גם בלי קשר לאובססיה שהיתה לי אליו.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148505

שכויח על האישור

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148511

על מה?

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148513

אוהבים אותך!
תמשיך לבוא!
אתה מחיה פה את האתר!

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148516

השאלה היא מה התפקיד ומי קובע אותה

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148518

זה הבעיה שהאיש קובע מה התפקיד שאלוקים מאמין שהוא יכול לעשות

תגובה: או כנותא או מיתותא לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148520

ומה קורה במבחן התוצאה?
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.56 שניות

Are you sure?

כן