ברוכים הבאים, אורח

מגיע לי מזל טוב!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: מגיע לי מזל טוב! 5651 צפיות

מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4808

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חברים יקרים ואהובים, מגיע לי מזל טוב. היום השלמתי תשעים יום שהם שתיים עשרה שבועות ושישה ימים נקיים ושפויים.

זה זמן לחשבון נפש קצר, קצת להסתכל אחורה וקצת קדימה, מתוך תקווה לקרוא כאן הרבה פוסטים מרגשים על חברים נוספים שעברו רבע שנה נקיה מההתמכרות הנוראה.

אז מה היה לנו שם?

הדבר החשוב ביותר מבחינתי הוא לא שאני לא מת, אלא שאני חי. תשאלו מה ההבדל? נו, באמת. למי שיש כאן מטרה לא למות שילך לשחק רולטה רוסית ויקבל קצת ריגוש מזה שהוא "לא מת" (אגב, בשנות ההתמכרות עשיתי הרבה דברים כאלו, קפיצת בנג'י, צניחה חופשית ועוד. העיקר להרגיש שאני לא מת). בעיניי זה די חסר טעם רק "לא למות". ה' נתן לנו חיים נפלאים כדי שנחיה אותם, לא ש"לא נמות בהם". ובעניננו, רק "לא ליפול" הוא לא מטרה מספיק טובה עבורי, וגם לא מטרה מספיק חזקה שתחזיק אותי שפוי. איך אפשר בכלל להיות כל הזמן על הקצה ו"לא ליפול", ובפרט כאשר הנפילה נראית כזה כיף. בשביל לא למות - צריך לחיות. צריך לא רק לוודא שלא נופלים אלא שמייצרים חיים רוחניים מלאים שכיף לחיות, ואז למה שארצה למות בכלל?

ובמילים אחרות: במשך שנים ארוכות ניסיתי להלחם בתאווה, והיו לי תקופות ארוכות שבהן לא נפלתי, אבל כל הזמן ההתמכרות היתה שם, מגדילה את התיאבון בכל יום שעובר, ואז הנפילה היתה כמובן כואבת יותר ונמוכה יותר רח"ל. היתה לי אפילו שנה נקיה, אבל אני מעדיף להמנע מלספר לכם איך היא הסתיימה, אבל רק אכתוב שזה לא היה דומה לנפילות שהכרתי לפני כן. אבל הפעם אני לא נלחם בתאווה בכלל, אני עובד כל יום על 12 הצעדים שוב ושוב החל מאמירת "מודה אני" בה אני באמת מודה לה' על זה שהוא מאמין בי הרבה יותר ממה שאני מאמין בעצמי ("רבה אמונתך", יותר רבה מהאמונה שלי בעצמי), ועד שאני קורא קריאת שמע שעל המיטה ואומר "הריני מוחל לכל מי שהכעיס" ובאמת מוחל בלב שלב, ולא אומר משהו אחד וחושב איך לדפוק את זה שהרס לי את היום האחרון ובגללו הפסדתי עסקה רצינית.

הצעדים האלו נתנו משמעות לחיים שלי, משמעות שלא קשורה לזה שאני "לא מת" אלא לחיים אמיתיים. הבנתי שכל פעם שרציתי "למות" (דהיינו ליפול) זה היה בריחה מעצמי, אבל היום אין לי טעם לברוח. למה שאברח מחיים אמיתיים? אז מה אם אתמול החברה שלנו הפסידה בבית משפט בתביעה שנמשכה שמונה שנים? נכון, בעבר זאת היתה סיבה לחגיגה רצינית של תאווה ותשוקה ובריחה מהעולם ומעצמי. אבל לא עוד. אני חיי עם הקב"ה, הוא יודע יותר טוב ממני מה טוב לי, ואם הוא החליט שכך צריך להיות - כך יהיה.

ועדיין, האם "התגברתי" על התאווה? התשובה שלילית מאוד. אולי מישהו שלא היה מכור יכול להתגבר על התאווה, אבל לא אני. אין לי ברירה אלא לשלם על מה שקלקלתי. אדם רגיל יכול להרים כוסית בשמחה משפחתית, אבל אדם אלכוהוליסט - אכל אותה. הוא כבר לא יוכל להגיד לחיים אפילו על כוסית קטנה. ושלא יבוא בתלונות לאף אחד, כי הוא זה שהתמכר, והוא היחיד שצריך לשלם על מעשיו. אז אולי אדם אחר יכול לחיות חיים שפויים בלי עבודה יום-יומית של צעדים ועם ביטחון מסויים ש"לי זה לא יקרה", אבל אני שונה. אני מכור (לא "הייתי מכור" אלא "מכור" בלשון הווה), ואם אשכח את זה ליום אחד - זה יהיה היום האחרון של השפיות שלי.

לכן אין לי ברירה אלא להמשיך לעבוד כל יום, לדבר עם אנשים (בקבוצה) על ההתמכרות, ובעיקר לנסות לעזור לעוד אנשים להיגמל, כי רק דרך זה אני באמת מפנים את הצעדים ומנסה ליישם אותם.

אז תודה לכם ידידיי על כך שאתם עוזרים לי כל יום להישאר שפוי "רק להיום", תודה לכם שאתם עוזרים לי "לחיות" ולא רק "לא למות".

נפגש רק בשמחות!

אוהב את כולכם,

זלמן
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
נערך לאחרונה: לפני 12 שנים, 1 חודש על ידי Yakov Ganzman.

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4824

ר׳ זלמן היקר!!! מזל טוב לך אני קורא את הסיכום של ה90 יום שלך וניכר שאתה שמח בהישג אבל זה נראה שאתה חושש מאוד במיוחד שפעם הפסקת שנה ונפלת כנראה בצורה שמאיימת עליך עד עכשיו ואתה מאמין שזה המחיר שאתה נדרש לשלם בכל חייך שכשתראה/תדבר עם אשה אתה פשוט בדרך ליפול,לי באופן אישי קשה לקבל את זה מי אתה שתשפוט את עצמך כרשע כזה שמגיע לו עונש כזה מה תאמר זה המציאות והיא איננה ניתנת לשנויי גם בזה אני מסופק אני אישית הייתי מעדיף לא לקרוא לך ״מכור״ היתי קורא לך ״אדם עם בעייה פיזיולגית שחשיפה לחומר מסוים גורמת לו התנהגות בלתי נשלטת בד״כ שמובילה בסופה לתחושת דיכאון וריקנות״ ברגע שתטפל בפצע הזה כמו כל פצע אצל רופא תחזור להיות כמו אדם רגיל וכמו שבכל מחלה אתה גם מתפלל לה׳ וגם הולך לרופא אני מאחל לך שתמצא בעצמך את המניעים האמיתים שדורשים הכרה בתוכך ומשם ועם מה שמצאת שם תעבוד את ה׳ 

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4830

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
הייתי מאוד שמח לחשוב שאני לא מכור ואני סתם בחור רגיל ונחמד אבל זה לא המצב. וכל זמן שלא אדע שאני חולה - לא אלך לטיפול במחלה.

לא אמרתי שכל פעם שאדבר עם אישה אני אפול, בדיוק כפי שלא כל פעם שאסע ברחוב אני אפול. אמרתי שאם אפסיק לעבוד על חיים רוחניים - אז אפול. וכמו שאמרו הגששים ז"ל: אם לא באותו יום - בעוד שעה.

אני יכול לטפל בשורשים של המחלה וזה מה שאני עושה, אבל ברגע שאפסיק לטפל בשורש של המחלה - היא תצמח שוב. מאוד כיף לחשוב ש"ניצחתי" את התאווה, אבל המחשבה הזאת היא רעל אמיתי עבורי. זה רעל מסוכן וממית. ברגע שאשתכנע שניצחתי - זה רק שאלה של זמן עד שהנפילה הבאה מגיעה.

את המצב שלי כעת הייתי ממשיל למישהו שהוא "נשא" של מחלה מסויימת. נשא של מחלה לא אומר שהוא חולה ושאין לו חיים. כל מה שזה אומר זה שהוא צריך להיות תחת פיקוח, כי אם המחלה תתפרץ - הוא בבעיה. ומי שנולד נשא או נדבק או כל דבר אחר יודע שאסור לו לשקר על עצמו שהוא החלים, כי הוא לא מחלים עד הקבר. אז למה אנשים אחרים לא צריכים בדיקות כל הזמן? כי הם לא נדבקו. מה לעשות שאני נדבקתי בתאווה ואני מכור? אני לוקח אחריות על המעשים שלי ויודע שאני צריך להמשיך כל הזמן ללכת לבדיקות. לא פעם בשנה או בחודש אלא כמה פעמים כל יום. כל ברכה שאני אומר זה "בדיקה": האם אני מחובר לה'? אם כן - המחלה לא התפרצה. אם לא - זה סימן להיזהר.

בשביל זה יש לי מאה בדיקות כל יום. חייב אדם לברך בכל יום מאה ברכות...
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4831

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
זלמן ידידי היקר. אני שואב מקריאה במה שאתה כותב הרבה כוח, עידוד וחומר למחשבה. אני יכול לומר שלפחות לי, אתה אכן מסייע.
ההצלחה שלך גורמת לי להרגיש שיש תקווה, שאפשר, שגם ממצבים כל כך קשים בהם היית אפשר להתקדם ולחיות.
אני מקווה שכוחות החיים שלך יתעצמו, ושמאה הברכות שלך ימשיכו לצאת מהלב ולהגיע עד לכיסא הכבוד, ואולי שם, הם יעוררו רחמים עלינו, שעוד רק בתחילת הדרך.

מתרגש ביחד אתך, ומקווה לקרוא על מזל טובים נוספים.
נתן
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4837

ר׳ זלמן היקר!! קראתי תגובתך בעיון וראשית אני חייב לציין שזה מרגש לראות את הרצון, הלחימה, והרגש שאתה משקיע במלחמה הזו ואשריך! אני רק רוצה לכתוב לך את זווית הראיה שלי מנסיוני האישי א.נראה שאתה מרגיש שהחולי הזה הוא עונש לזה שאינך קרוב לה׳ במידה מסוימת ורק אם תהיה קרוב מספיק הוא לא יעניש אותך קשה לי לקבל את זה ה׳ לא כופה אותך להתקרב אליו אם כבר הוא רוצה שזה יבוא מתוך בחירה ב.שם התואר לאנשים כמונו הוא חולה ולא תאוותן זה לא תאווה אתה נלחם במחלה לא בתאווה הביטוי נראה תאווה אבל זה מחלה והרפואה היא טבעית ברור ששורש כל מחלה היא רוחנית אבל קטונו מלדעת ולכן לדעתי זה טעות לקשור את החולי ברוחניות זה רק מוסיף לחץ ה׳ אוהב אותנו באותה מידה ושום התנהגות במיוחד שמוגדרת כמחלה לא תשנה זה נכון ורצוי וצריך להתפלל לה שיעזור אבל הטיפול הוא טבעי ואורך את הזמן שלו וכשתתרפא בעז״ה תחזור להיות כמו כולם. 

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4841

  • good
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 74
כל הכבוד !
תהיה חזק המצב עוד יתהפך צדיק.

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4846

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
שלום עליכם לשלום עליכם,

אנסה להסביר את הענין בקצרה, ואני לא רואה שום סיבה שיהיה כאן ויכוח כי הדברים הם שונים מאדם לאדם, ובכל זאת אכתוב רק איך הדברים אצלי.

לא טענתי מעולם שה' נתן לי עונש על שום דבר. אני לא עוסק בעונשים בדיוק כפי שאני לא עוסק בעבירות. האפשרות לכך שהגעתי למצב של התמכרות הוא תוצאה ישירה של חיים בהם אין מקום לרוחניות ואין מקום לאף אחד חוץ מעצמי. בדיוק כפי שאדם שאכל ג'אנק פוד לא קיבל "עונש" על זה שאכל זבל, אלא התוצאה של הזבל שהוא אכל זה כולסטרול גבוה, כך גם אצלי.

ממילא גם בצד ההפוך. ה' לא יתן לי שום פרס על זה שאני מתקרב אליו, בדיוק כפי שהוא לא נותן לי פרס על זה שאני מועיל בטובי לנשום כל יום. אבל כאשר אני אתקרב אליו, אני אפתור את הבעיה שלי באופן ממילא.

ה' אוהב אותי כל הזמן ואהב אותי אותו דבר לפני ואחרי, אבל הבעיה היתה אצלי, לא אצלו.

ודווקא כיון שאני חולה אז אני יודע מה הטיפול בזה. ואני גם יודע שהמחלה אף פעם לא "תיעלם". הכי הרבה שאני מבקש מה' זה שהיא אף פעם לא תתפרץ. אותי זה מספק.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4855

ר׳ זלמן,כל עוד הגישה הזו עוזרת לך ואתה שמח בה אז באמת מה נפק״מ שבעים פנים לתורה וכולם למטרה אחת מתכוונים ואף שהגישות שונות ולפעמים נראות סותרות העיקר שמי שמחפש ידע ששום שיטה לא מחויבת ומה שעובד לאחד יכול להיות סטירה לשני ודווקא גישה שונה ולפעמים הפוכה יכולה לעזור העיקר לא לוותר ולהמשיך לחפש, בהצלחה לכולם..  

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4857

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
בודאי ובודאי. מעולם לא טענתי שמה שטוב לי טוב לאדם אחר, ובודאי שלא טענתי שמשהו שאדם אחר עושה הוא זה שיטה לא נכונה.

בפרט שישנם רבים שאינם מכורים, ומי שלא מכור זה סיפור אחר לגמרי של יצר הרע רגיל, והוא בודאי לא צריך את מה שאני צריך.

כל מה שאמרתי זה שבמצב שלי, זאת הדרך היחידה שאני רואה. להבין שאני חולה ולשמור על עצמי מכל משמר.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4862

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
מזל טוב  מזל טוב מזל טוב
ר' זלמן היקר אני מאחל לך עוד 90 שנה ,
של נקיון "רק להיום".
בשביל המצב רוח אחלוק איתך זכרון לא רחוק,
מהפעם הראשונה שהייתי בקבוצה לפני ...
חודש אולי , (זה נראה שנות דור)
החברים חלקו בחלוקה פתוחה שכל אחד סיפר מה קשה לו ביום יום,
אחד החברים אמר שהוא משלים את ה90 יום האחרונים של השנה הראשונה,
וקשה לו , הוא מרגיש לא מחובר לתכנית, וחושש ליפול.
אחריו חלקו עוד כמה שכל אחד מהם היה בסוף 90 יום אחרים,
זה ב90 יום הראשונים בשנה השניה , וזה ב90 יום השלישיים בשנה השלישית וכו' ,
וכולם הרגישו שה90 יום שלהם זה הכי קשה.
המסקנה שלי שאין חיים קלים ולא משנה כמה זמן אתה נקי....
אם מחוברים ועושים פעולות ותוכנית אז יש סייעתא דשמיא,
אבל אם מרפים ומזניחים, מהר מאוד הכלב יקום מרבצו וידרוש את שלו,
בקיצור זו עבודת חיים , העבודה היחודית שלא כולם זוכים לו,
רק אנחנו הסקסוהוליסטים,
אסירות תודה על כך,
מוטי
חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4864

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
תודה לך מוטי יקירי,

מאוד נעים לי לקרוא דברים של אדם רציני שעובד על פי תכנית הצעדים ורואה את הדברים באותה צורה שאני רואה. כולם עובדים וכולם מנסים להשתפר ועל כך מגיע לכולם יישר כח גדול, אבל אני באופן אישי מתחבר יותר למי שהולך באותה שיטה שלי.

שיהיה לך רק הצלחה והמון. מקווה לפגוש אותך כאן עוד חודש וקצת בפוסט מזל טוב שלך.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4933

  • YeshAtid
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 327
אשריך זלמן ! אתה כל כך מחזק !
יש עתיד

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4935

אשריך זלמן. הדברים שאתה כותב רק מעוררים בי תפילה מעומק הלב לה' יתברך שייתן לך כוח ועזר וסיוע והגנה כדי שתוכל להמשיך להישמר. אמנם "הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים", אבל כאן אנחנו עוסקים ב"רפאנו", ומותר לנו לבקש רפואה מה'...
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים, 1 חודש #4994

אהבתי שאמרת שהרגשת את הצורך "לא למות" ויישמת כל מיני אתגרים למיניהם העיקר להרגיש שאתה בחיים..
אני מרגיש בדיוק ההפך ממך בנושא. ולצד השלילי אני מתכוון.. אבל תמיד רציתי להיות במצב כמו שלך. להרגיש שאני לא מת הכוונה..
זה קצת עמוק.. אנסה לפרט בפעם אחרת..
בהצלחה ידידי, אני בטוח שתובנות רבות רכשת, ועצות טובות אספת, ותהיה מוכן לחלוק איתנו את מסקנותיך מניסיונך רב השנים!

עד הפעם הבאה.. היה שלום..  8)
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.

בעניין: מגיע לי מזל טוב! לפני 12 שנים #5043

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
מזל טוב ר' זלמן היקר,

אני מאחל לך ולכולנו שנגיע לכזו רמה שנשכח את זה שהיינו "מכורים" !!!
כן כן, אתה קורא טוב.... שנגיע לכזו רמה שהתאווה בכלל לא תדגדג לנו.
שלהסתכל במראות אסורים זה יהיה כמו להדליק אש בשבת !!!

בתור בעל תשובה אני יכול לומר שיש כאלו שפעם זה היה באמת נסיון גדול אם לנסוע בשבת או לא, אם לאכול כשר או לא וכולי וכולי...

אך היום אחרי שנים בעולם התורה, זה בכלל לא אופציה !!!
והם לא צריכים להזכר כל הזמן שהם היו "מכורים" !!!

ה"מכתב מאליהו" מסביר שהמלחמה עם הייצר זה כמו מלחמה בשדה קרב.
ברגע שכבשת קו מסויים בשטח האוייב, אתה מתקדם לקו הבא ואז כבר אין לך מלחמה על הקו שכבר כבשת !!!

יהי רצון שנזכה כולנו לכבוש את ולנצח את הייצר בגזרת "התאווה" !!!

חודש טוב

deal
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.70 שניות

Are you sure?

כן