ברוכים הבאים, אורח

איך לא להתחיל
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: איך לא להתחיל 1279 צפיות

איך לא להתחיל לפני 12 שנים, 2 חודשים #3021

שלום, אני בחור בן 22, עדיין לא נשוי. כל חיי התמודדתי עם פגם הברית ועתה ממש לאחרונה אני מתחיל טיפין טיפין גם לראות סרטונים ביו-טיוב שמגרים את היצר. זה עדיין לא בכלל התמכרות אבל אני יודע שזה יכול להגיע לזה, ואני גם יודע שאין לי 100% שליטה על זה כי גם כשאני לא רוצה בסוף אני מוצא את עצמי מול המסך. ואני ממש לא רוצה להגיע לשם!
אנא מכם, תתנו לי עצות איך לא להתחיל עם הסיפור הזה. שקלתי לחסום את יו-טיוב אבל זה נראה לי צעד קיצוני לשלב שאני נמצא בו, ואני גם משתמש בו הרבה לצרכים לגיטימיים, וחוץ מזה אם אעשה זאת במוקדם או במאוחר מישהו מהמשפחה ידע. יש לכם רעיונות?

בעניין: איך לא להתחיל לפני 12 שנים, 2 חודשים #3023

אני כשהייתי בחור לא ידעתי בכלל מה זה גוגל וכש"כ יו טוב

למה צריך בחור שלומד תוי"ש להסתכל ביו טוב, מה הם הצרכים לגטימיים שבחור צריך להסתכל,

כל השטיות שנכנס ללב צעיר מתרוקן התורה מהמח



הטוב ביותר הוא להפסיק הכל, זה לא מידי קיצוני, יותר פחות מה"שאלים"...

אבל עכ"ז אני אוהב אותך ותחזיק חזק
תמשיך כבר... יאלה קדימה.... אל תסתכל אחורה

בעניין: איך לא להתחיל לפני 12 שנים, 2 חודשים #3025

  • חסוי
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 19
דבר ראשון צדיק אם רק יו טיוב זה הבעיה שלך אז כל הכבוד שאתה ערני ושמת לב לצערי ברב המקרים עד שמבינים בכלל שאנחנו בבעיה רצינית בדרך כלל זה אחרי שמגיעים לשאול תחתית אשריך וחכם לומד מהטעויות של אחרים דבר ראשון צדיק ואני מדבר על עצמי ואני מאמין שברב המקרים זה קורה אצל כולם אף מכור הכי קשה שיכול להיות לא מתחיל ישר באתרים של השם ישמור כל בן אדם נורמלי שיש לו תאווה מה לעשות זה חלק מאיתנו פשוט מתחיל להרגיל את המח לראות קצת תמונות לא צנועות ביו טיוב פייסבוק וכו ובלי לשים לב ולהיות מודע זה כמו שריר שאתה עובד עליו אתה מפתח אותו לאט לאט אתה לא רואה את זה עכשיו אבל אחרי תקופה תגלה שריר חזק ויפה מאוד תלוי כמה אתה עובד עליו עכשיו צדיק תזכור טוב כל פעם שאתה רואה תמונה לא צנועה ואתה מתגרה אתה מחזק את השריר של התאוה ועוד קצת ועוד תמונה עד המח שלך דורש גירוי יותר גדול כי יו טיוב וכו כבר לא משפיע כל כך לא מגרה מספיק ומהר מאוד ר"ל אפשר למצוא את עצמנו בשאול תחתית עכשיו שתבין שכמו שאין גבול לקדושה אין גבול לטומאה יש עשרות אלפים של אתרי תועבה וזה לא הסוף אם אתה חושב שזה קיצוני לחסום את יו טיוב ופייסבוק אז בתור בן אדם שהיה כבר בכל הניסיונות שאתה יכול לדמיין לעצמך יש לי חידוש בשבילך -ל א לחסום את האתרים האלה זה קיצוני להמשיך להסתכל ולהתגרות אתה חופר לעצמך בור לאט לאט בלי לשים לב הלוואי שהיה לי מי שיגיד לי את הדברים האלה לפני שנה הלוואי אז כל עוד אתה יכול צדיק תברח מהאתרים האלה כמו מאש זה חורבן לנשמה ותדע לך שכמה שיותר תתקרב ותעסוק בתורה ככה התאווה תגדל באותה מידה תורה ותאווה זה שילוב מסוכן מאוד אני כותב לך את הדברים האלה באמת מכל הלב השאר תלוי בך בהצלחה
נערך לאחרונה: לפני 12 שנים, 2 חודשים על ידי רפאלוב.

בעניין: איך לא להתחיל לפני 12 שנים, 2 חודשים #3119

  • good
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 74
קודם כל ברצוני להאיר את תשומת ליבך שאמנם הצפיה ביוטיוב בחומרים ה"מעוררים" היא אכן פחות נוראית מצפיה בפורנוגרפיה אבל הדרך משם לפורנוגרפיה ואף לדברים קשים יותר היא עניין של זמן ואפילו די מהירה.
אחד שהוא מכור כבר, ואתה צריך להבין שמכור זה אחד שפשוט שקוע בתאווה וזה דבר שהוא טבעי ואינו חריג כלל. אצל המכור הקליפות פשוט אוחזות בו משום שכל פעם שהוא צופה יש חיות שלו, חיות מהנשמה שלו שיורדת לקליפה ונאחזת שם במאסר - כמה שיצפה יותר כך יותר חיות ממנו תהיה במאסר אצל הקליפה וכך קשה לו לצאת משם ואם גם פגם בברית אז בכלל הוא בידיים של הקליפה משום שסה"כ כל המטרה של הקליפה היא להביא את האדם לפגם ומשם לעצבות.

אז כאמור, אחד ש"מכור" יתחיל בדר"כ בצפיה ביוטיוב או פייסבוק ומשם ימשיך לדברים יותר מעוררים ומשם ימשיך לפורנו רך ומשם לפורנו קשה ואז משם גם לסטיות או וואט אבר. אצל מכור התהליך יקח בדר"כ מספר שעות או יום יומיים עד שבסופו של דבר יגיע לשם לדברים הקשים ואז גם יפגום.
אצל אחד כמוך שעדיין לא הגיע לדברים הללו ומשום שאתה כבר ינקת חיות מהקליפה ואף יש חיות משלך שנימצאת שם במאסר וגם אתה אומר שכבר פגמת בברית. אצלך תהליך זהה יכול לקחת מספר שבועות או אם תהיה "בר מזל" אז מספר חודשים. כך שתבין שכל פעם שאתה ניכנס ליוטיוב וצופה בדברים המעוררים - החמימות הזאת שאתה מרגיש מהר מאד תתחלף בדחף חזק למשהו יותר אינטנסיבי... כך הצד האחד עובד והוא פשוט אומן בעבודתו.

עצתי לך קודם כל להפסיק ולאחר מכן תקח החלטה לא לשוב אל החטא הזה ואז להתבודד והתוודות להשם ולבקש ממנו שיתן לך כוחות לצאת מהתאווה ולהחזיר את כל החיות שלך שנימצאת שם אצל הצד האחר. תבקש רחמים על הנשמה האלוקית שלך.
אז תיקח החלטה טובה להוסיף בלימוד תורה ובהתבודדות כל יום.

בהצלחה !
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.43 שניות

Are you sure?

כן