ברוכים הבאים, אורח

היתרון במגע אנושי חי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: היתרון במגע אנושי חי 3235 צפיות

היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23786

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
לא מעט מחברי הפורום הנכבד מתלבטים בנוגע להשתתפות במפגש חי, הם מ-פ-ח-ד-י-ם. הפחד מובן ולגיטימי, לפעמים הוא גם מוצדק (אישית אני מעדיף לחיות מלהיות צודק) ובכל מקרה אין צורך להכביר במילים על התועלת הגדולה בהישארות מאחרי מקלדת, ספון בחרדה גוברת בד' אמות מבלי לתת לנפש חיה לחדור אל הממ"ד הנפשי הפרטי.

אבל מי שישאיר ראש פתוח בכל זאת, יוכל לראות שיש תועלת 'בלצאת החוצה', לפגוש פיזית אנשים דומים, עם דפוסי התנהגות שווים. לראות ולהרגיש כיצד הטינה הבושה והשליטה הביקורת והשפיטה  העצמית והחברתית נראית ומרגישה.

התעוררתי לכתיבת הפוסט הזה בעקבות אירועים אישיים ושאינם, חבר חלק על הזעזוע הגדול שחש בעקבות השתתפות בקבוצה חיה שהפכה לקרקס, האכזבה ניכרה בכל מילה שאמר, אותי הוא דווקא חיזק, הוא הזכיר לי מה קורה כשלא נצמדים לכללים.

אין דבר שחיבר אותי להחלמה כמו מגע אנושי חי. אני לא יודע לחיות עם אנשים, ועם טיפוסים כמוני זו משימה מורכבת עוד יותר, מציאות שהכריחה אותי להשתנות. פשוט לא היתה לי ברירה. אתן דוגמאות אישית ואתפלל לאבאל'ה שיכוון אותי שיצאו הדברים ממקום נכון ויגיעו אליו.

ביום הולדתי הרביעי ערכתי ציון דרך - מסיבה צנועה של מכור המציין את הדרך שעשה, היכן היה מה עשה והמקום בו הוא נוכח היום – סוג של שיר הלל לבורא עולם ולתוכניתו. לאחר שדברתי הגיע זמן 'הברכות', אדם שלא הכרתי עד אז, פער את פיו והשאיר גם את שלי פעור, למשך הרבה זמן, להלן דברי 'השבח' שלו...

"שמעתי שאתה חוגג, ולמרות ששמעתי אותך כבר כמה פעמים וחשבתי לעצמי מה כבר יש לרברבן (הוא אמר מילה אחרת שאינה סובלת את הכתב) הזה להוסיף לי, החלטתי בכל זאת לבוא ואני שמח שבאתי, הוספת לי המון, תודה". עד כאן לשון הזהב שלו.

ניסיתי לגייס מעט רוק, הפה היה חרב, למרות שניסיתי לא הצלחתי להחזיר את הלסת השמוטה שלי למקומה, והרגשתי כיצד אני מסמיק עד שורשי שערותי הסומרות, שאלתי את עצמי מה לעזאזל עשיתי לו, אני באמת לא מכיר אותו אולי ראיתי אותו כמה פעמים בקבוצות. חפרתי בזמן שהברכות המשיכו, לא הקשבתי להם, אך לא מצאתי מאומה.

ידעתי שהוא ספונסי של ספונסי שלי (מה אתם יודעים, אני כבר סבא רבה רבה) זכרתי שדברתי איתו פעם אחת בחיי, לא הבנתי אותו או את מניעיו, נעלבתי. כהוגן. יש לי תרגולת קבועה במצבים כאלו – להתפלל עליו, שיהא לו טוב. במקום שאלוקים יקח אותו (נו? מה יהיה? עד מתי הוא יציק כאן, אולי שם יש מי שיוכל להתמודד עם הדבר הזה...) עם כל המשתמע המסתעף והמסתאב.

הייתי "באורות", והאיש הוציא לי את כל האויר מהמפרשים. יותר מכל הפריעה לי עצם ההתרחשות, לא הבנתי מה אבאל'ה שלי רוצה ממני. קל לראות את המנוול. אבל למעשה אלוקים אמר לו קלל... הספונסר שלי ניסה לנחמני באומרו שזו זכות להעלב מבלי לעלוב, מה שנכון, אך הפעם לא הועיל, עדיין ההרגשה שלי היתה קשה.

באמת חייתי עם התחושה שקיבלתי מתנה, בכל פעם שסיפרתי על עצמי הרגשתי והדגשתי את קריסתי המוחלטת. הצהרתי בריש גלי שזה לא 'אני' כאן, חלקתי את מסכת חיי המתפוררים תוך כדי התערטלות מוחלטת, לא היה לי קל, אבל עשיתי זאת מתוך אמונה שבורכתי. השתדלתי שלא לייחס ולנכס לעצמי את ההחלמה, מה פתאום אלוקים שם בפיו דווקא את המילים הללו?

לא נרגעתי, פניתי לאחד מחברי הקרובים, עברנו יחד כמה דברים, כאוב, ספרתי לו על התחושות הקשות שלי, הוא הקשיב, הנהן בהבנה במקומות הנכונים ואז זרק את הפצצה שלו – "גם אני פחדתי לדבר לידך בתחילת דרכי, לא פחדתי ממש כי מה תעשה לי, אבל לא חשתי בנח לפצות פי לידך" - הרגשתי שזה פשוט גומר אותי, יופי, רק ממנו זה היה חסר לי, עכשיו זה קיבלתי תואר רשמי, יש לי סטמפל'ה של מפחיד, בהההה.

הוא עזר לי מאוד, כי אחרי שנרגעתי, ניתחתי איתו את הדברים, לבד לא הייתי מסוגל לעשות זאת, לבד היה לי נח לראות רק איך המנוולים דק"ק SA הפכו אותי למפלצת דו ראשית, להתקרבן (מלשון קורבניות) ולהתמסכן, התקלפתי שם, טונות של 'פוזה' ירדו ממני, שוחחתי עם הספונסר שלי והמסקנה היתה ברורה  -  אני, זו הנשמה שלי, לא מה שאחרים חושבים שאני.

להלן השיחה עם החבר בתמצית - "אתה מקרין להם את מה שהם היו רוצים, הם "מלבישים" עליך את התחושות שלהם, והופכים אותך למה שמפריע להם להיות מי שהם היו רוצים להיות"... לא היה חסר שאני אחוש כך גם כן, המשיך ידיד נפשי, הנס שלי הוא שיכולתי לדבר על זה עם הספונסר שלי, סיים בקריצה (גילוי נאות, אני הספונסר שלו)

הייתי בהלם כי לא זכרתי כלל שהתייעץ עימי, אבל הוא לא נרתע (הרי הוא לא מפחד) והזכיר לי את הסיטואציה שלגביה התייעץ איתי, והוכיח לי שאני הוא זה שאמר לו את מה שעכשיו יכל לומר לי, את הדברים שידעתי מספיק טוב בכדי לומר לאחרים ובזמן הכאב שלא לא זכרתי בשבילי...

שוב נוכחתי כמה תועלת יש לי במגע עם אנשים נוספים בהחלמה, כשכל בני גילי היה עסוקים בגדילה והתפתחות אני שיכללתי מיומנויות בתחום התאווה, בכדי לשרוד הפכתי את ההסתרה לאמנות, את הרמאות למקצוע, אני לא יודע לחיות עם אנשים נוספים. החלמה קבוצתית מלמדת אותי.

אני כותב כאן על תהליכים שהתרחשו לפני תקופה ולאורך זמן, המסר שחשוב לי להעביר בדברי הוא שאין סיכוי שהייתי 'מתקלף' כך בבית מאחרי המקלדת... כמה קלוריות צריך לשרוף כדי ללחוץ דֶלית?! לצאת משירשור מעצבן? בקבוצה חיה, במגע אנושי חי זה בלתי אפשרי.

איני יכול להעביר במילים את ההחלמה והצמיחה שזכיתי להם בגלל שספינסרתי, זהו כור היתוך שאין שני לו. נפגשתי עם לא מעט אנשים במהלך הדרך, חוויות אינסופיות, דברים מרגשים מאוד, אך גם נפגעתי כהוגן, נפצעתי עד היסוד, יש לכם מושג מהי ההרגשה שאתה מפנה מהזמן שלך של משפחתך בשביל בנאדם הזועק לעזרה, יושב איתו עד השעות הקטנות של הלילה, או של הבוקר, על חשבון ההנאות הקטנות שלך ושל אשתך, מפספס ארועים משפחתיים וחברתיים, כי זה הדבר הנכון.

ואז... הבנאדם מקבל את 'הסיבוב' שלו, ממשיח גואל וצדיק הפכת לשרלטן מאחז עיניים שהרס את חייו של האומלל שבסך הכל רצה להחלים... המסכן מסתובב 'ומודה בחוסר אונים' מול מי שהיה פעם הספונסר שלו, באוזני כל מי שמוכן לשמוע (אל דאגה, תמיד יש מי שמוכן) שאתה נוכל בעטיפת מחלים, מוציא דברים מהקשרם, נסמך על חצאי אמיתויות, ונתלה בשגגות כאובות ומכפיש את שמך ללא הרף בגלל הטעות הכי גדולה שעשית – ניסית לעזור לו... 

היכן עוד ניתן ללמוד לסתום כך את הפה, שלך. לא של אף אחד אחר, הרי בכוילל אתה זז הלאה, קשה לך? תחזיר. בכל מקרה זה לא ירדוף אותך מדי יום. מקסימום תמשוך בכתפיים, תאנפף, תמלמל, איזה 'א ביסלע לשוינהרע', ותלך הלאה, גם בעבודה, סביר שתמצא שותף למרירותך כלפי הבוס הלא מתחשב, ברוב המקרים (אלא אם אתה סקסוהוליסט כמוני) בסוף היום אחרי 'שדפקת כרטיס' זה נגמר, השארת את זה שם... כאן, האיש חי איתך, אין לאן לברוח. אתה מוכרח להתקדם. ללמוד להכיל.

דוגמא נוספת לסיום, עשיית שירות - אתה טורח בלי סוף, מרים טלפונים, מתאם מיקום, מכין דובר, משתדל לחשוב על הפרטים הקטנים, ואז מגיע מישהו ומכניס סיכה לתוך הבלון הזה, מפוצץ אותו במחי משפט, בהינף יד. מבטל את כל עמלך בביקורת 'בונה', בא לך לצרוח, אתה? טול קורה מבין אוזניך. בארוע שלך היתה פארסה... ולא. אתה לומד לבלום. חש איפוק מהו, לומד עוד קצת על מערכות יחסים. מגלה איך נראית כפיות טובה. מודה שאתה כבר לא שם.

למדתי כיצד להיות מנחה על ידי שהנחיתי סדנאות, כשישבתי בראש ועדה, למדתי כיצד לעבוד בצוות, ויכולתי להעביר את הכישורים הללו ואת הידע הזה למשפחתי. למדתי כיצד להאזין וכיצד להתפשר למען טובת SA. ככלל, וכך למדתי כיצד להאזין ולהתפשר לטובת משפחתי. למדתי שאינני צריך לעשות הכול. ש"מצפון קבוצה" מצליח במצבים רבים, כולל עבודה ובית. וכל זה בתמורה לעלות הפעוטה של חלק מזמני ומהמרץ שלי.

אחים, קריאה בפורום עוזרת. כתיבה בו עוד יותר טובה ומועילה, אבל השתתפות בקבוצה זה משהו אחר. הכרתי אדם שהיה ממשיל את מי שמסתפק בגישוש ולא פורץ אל לב העשייה בהחלמה - ליושב על חבית יהלומים ומקבץ נדבות...

נפסיק לקבץ נדבות, נפתח את חבית היהלומים.

בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23793

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
ישר כח
גם אני מצטרף לקריאת הקודש
"צא מן מתיבה"
אני לא הייתי היום במקום בו אני נמצא,
אלמלא ר' יחזקאל הפעיל עלי את כל כובד משקלו ולא ויתר לי,
לך לקבוצות , לך.
אין דבר יותר מתגמל מהיציאה מהבועה שיצרתי סביבי,
כשהגעתי לקבוצה הראשונה היו שם מעל 60 איש, שהרגשתי שהם משפדים אותי במבטם.
בראש מושפל כבשתי מבטי בקרקע וחיכיתי שהסיוט יגמר,
אבל מזל שלא סתמתי את האוזנים, כי אחרי שעה וחצי של מסר ושיתופים,
ידעתי דבר אחד, אני יכול להיישיר מבט אל העולם, אני הגעתי הביתה
הכנות הנכונות והפתיחות נתנו לי תחושת הבנה ושייכות לראשונה בחיי,
לא היה לי מושג לאן זה מוביל, רק דבר אחד ידעתי ,
אני רוצה את מה שיש להם,
אם לא קוברים את הרגשות שלהם,
הם מחייכים וצוחקים גם כשקשה להם,
יש להם תמיכה בזמני מצוקה
יש להם דרך,
יהי חלקי עמהם,
מומלץ החום
מוטי
חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23795

  • שלמה די דיינו
  • רצף ניקיון נוכחי: 255 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 531
חזק מאוד!
אכן הקבוצות האנושיות בעלות עוצמה פי כמה וכמה מהפורום והקבוצות הטלפוניות..
רק שאלה..
כשאני נתקל במצבים שאני נפגע נעלב וכו'.. אם אשתוק ארגיש שאני שומר לו טינות..
מה שעוזר לי לרוב זה פשוט להגיע אליו ולומר לו בכנות, שמע אחי נפגעתי ממך!
בד"כ מה שיוצא מזה זה ששנינו מבינים שלא היו כאן כוונות זדוניות להעליב ולפגוע! ואז אני מרגיש שהתיישרו ההדורים..
האם זהו פגם אופי לבוא ולדבר על כך ישר בלי יכולת לשתוק או שבאמת אם אשתוק אחשב כשומר טינות?..

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23796

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
יש קבוצות חיות גם בבני ברק?
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23799

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
כן
לפרטים פנה אלי באישי
מוטי
חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23808

  • כנוע
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 334
אסירותודה, אתה הרי יודע כמה היה קשה לי כשנפגשנו פעם ראשונה בקבוצה של שמור עיניך.
אבל גם אני יכול להגיד שאין השוואה בין הפורום, עם כל הכבוד השמור לו, לקבוצה חיה.
איך יחזקאל אמר לי בפעם הראשונה שדיברתי איתו? זה הכלי הכי חזק שיש.

ואם יורשה לי משהו בנימה אישית בנוגע לרברבנות.
מה שגורם לי לרצות ללמוד ממך זה ה"בלעדי" (מהפסוק בלעדי, אלוקים יענה את שלום פרעה) שאתה משדר כל הזמן ומראה בזה את החיבור שלך אליו יתברך.

תודה.
עֲנֵה עָנִי שְׁפַל כָּל הַשְּׁפָלִים        וְשָׂא חֶטְאוֹ מְקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת
וְהַאֲרֵךְ נָא בְּרַחֲמֶיךָ שְׁנוֹתָיו         וְצַוֵּה כָּל שְׁאֵלוֹתָיו לְמַלֹּאת
וְתַחְשׁוֹב כָּל תְּפִלּוֹתָיו קְטֹרֶת          לְפָנֶיךָ כְּקָרְבָּנוֹת וְעוֹלוֹת
וְהָאֵל הַמְּקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת       שְׁמַע קוֹלִי אֲשֶׁר יִשְׁמַע בְּקוֹלוֹת

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23831

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
ערב טוב חברים.
נדמה לי שמרוב עידוד של הקבוצות אנחנו מפספסים כאן קריאה מוסווית של 'אסירות' ועל כן אהיה השופר שלו:
"אני לא מה שאתם חושבים שאני. אני לא 'מר תוכנית', לא 'מר כנות', לא 'מר החלמה'! אני בן אדם רגיל.
אל תלבישו עלי את כובע ההערצה הזה, שאתם כל כך צריכים כדי להיתלות במישהו ממשי, זה עגל זהב! הוא יפיל אתכם, ועלול לגרור אחריו גם אותי.
אני רוצה שתתייחסו למה שאני אומר בפשטות, כדברים היוצאים מן הלב, ולא כדברים הנאמרים למשה מסיני. יראת הכבוד שלכם מיותרת, לא רק מיותרת, מפריעה.
חברים, אולי גם אני רוצה שיהיו לי פשוט חברים? "

אוהב אותך - אסירותודה חבר יקר,
נתן
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23835

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
תודה רבה לכם חברים יקרים, מוטי דיינו יעקב וכנוע. בפוסט עצמו לא כתבתי על החוויות החיוביות הסטנדרטיות, על האחווה שנוצרת בקבוצות החיות, ועל כך שהיא לא תסולא בפז. כי חשבתי להאיר את ההשתתפות הזו מזווית נוספת, אך כן אכתוב במשפט: דעו לכם שהקליקה החברתית המופלאה הזו היא משאת נפש של כל מי שחש לא שייך מעודו.

ולענינינו, בכוונת מכוון התמקדתי בחלק הפחות מוערך של הקבוצות. ברווח העצום שלא פעם מוחמץ בשל פגמי אופי של כל הנוגעים בדבר. כי מטבעי איני מפונק, ביקשתי למצוא הקלה, ותפסתי שאמצאנה כשלא אחפש להקל מעלי, באהבת אבאל'ה, מתחילת דרכי הבנתי שרק עבודת צעדים נחושה ללא הנחות תביאני לחוף מבטחים.

דיינו, זהו נושא לדיון רחב יותר, בל"נ אכתוב עליו בעתיד, בקצרה אציין שלא תמיד נכון לי לומר לזולת שנפגעתי ממנו, לעיתים זו השלכה של האחריות שלי לכך שהנני פגיע... לא פעם  ראיתי והראו לי שכדאי היה לשמור את הדיון בפגיעתי לאנשים אחרים. ההקלה שלי אמורה להיות מחיבור עם אלוקים, הוא זה שמשחרר אותי ממה שאני חושב על מה שחושבים עלי. לא בגלל שלא רצו להרע לי.

לכנוע, כן. אני יודע וזוכר כמה היה לך מורכב, אפילו עוד קודם, בהתכתבות בפורום, בכללי ובפרטי. אשריך שנשארת מספיק זמן בשביל להנות מפירות ההחלמה. ובנוגע לרברבנות, חברים, זה בדיוק מה שניסיתי להעביר בפוסט הזה  - אני איש שהערך העצמי שלו היה במשך שנים 'הפוזה', אני זה מה שאחרים חושבים שאני, התרגול היה כל כך עוצמתי עד שהפך לחלק מאישיותי, פעלתי על פיו גם שלא במודע, זו הסיבה שרק בקבוצה חיה אני יכול להתקלף כך.

ובהקשר 'לבלעדי', אין לי עניין להתבזות  כמו הזבוב ששב לביתו מזיע ומותש, לפליאת יתושתו הסביר שטרח כהוגן בחרישת השדה כשעמד על אוזן השור...

ולנתן המתוק, היא לא מוסווית, היא מוכרזת בריש גלי, מיום עלותי לפורום, לא נעים לי לראות פוסטים משתנים רק בגלל שתגובה שלי נמרחה שם, לא נח לי שאנשים מפסיקים לצחקק אחרי הקבוצות הטלפוניות כשהם יודעים אני שם, אני לא 'המשגיח' שעובר במסדרון וכולם מתרצנים. כמוכם אני, שטותניק מופרע שרוצה הזדמנות נוספת.

את אחי אנכי מבקש. אנא צאו מהסרט הזה. בסך הכל ע-ל-י-ת-י. כ-מ-ה. ת-ח-נ-ו-ת. ק-ו-ד-ם. ע-ל. ה-ר-כ-ב-ת. מוכר לכם המשפט הזה?!

ולסיום, יעקב של אבא, יש מספר פעמים בשבוע קבוצות באזור המרכז. ביום ובערב. אשמח להעביר אותך את הכביש...
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23842

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
תודה נתן
אני אכן פיספסתי את זעקת העשוקים
אסירות תודה אני חבר שלך
עד כדי כך שלא רציתי שתספנסר אותי (גם אילו היה לך זמן) כדי לא לאבד אותך כחבר,
ובשבילי יש בזה לא מעט אגו,
כשהגעתי לקבוצות התקשתי להעמיד עקרונות (מה זה ?) לפני האישיות (זה הכל!),
פחדתי לדבר איתך, לא העזתי להתקשר, אבל אתה נתת לי את ההרגשה הנפלאה של שויון,
ופימפמת את משל הרכבת עד שזה נקלט,
היום אני נמצא במקום אחר, אני עדיין יכול לקבל ממך מנסיונך כוחך ותקוותך,
וגם מכל חברי בקבוצות די באתרא קדישא הדיין ודי בכל אתר ואתר,
מכל מלמדי השכלתי,
אז תודה חבר
בידידות ואהבה
מוטי,
נ.ב. כדי להוכיח זאת אמר , ידידי תמיד חיפשת מגע אנושי חי אז והיום,
ראה לאן זה הביא אותך אז ולאן היום, הכל ענין של גישה.
ובחרת בחיים
חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23854

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
אם היה לי זמן, הייתי מגיב באריכות אבל מה לעשות שכעת אני צריך בכלל לעבוד על צעד ארבע שלי.

אכתוב ממש מעט על החוויה שלי. אני הולך לקבוצות שאין ביני ובין שאר המשתתפים שם דבר. הם גברים ונשים, רובם המוחלט גויים, לא בגיל שלי, לא בתחומי הענין שלי, לא גרים בעיר שלי. כלום. נאדה.

אה כן, שכחתי. הם מכורים למין. אז יש משהו משותף.

התמרדתי נגד הקבוצות האלו. טענתי שבשמור עיניך אני כמו דג במים. ושם? אפילו להתבטא בצורה חופשית קשה לי. אמרתי שהישראלים שהגיעו לפרוץ מנעול אצלי יותר קרובים לליבי מאשר החברים בקבוצות. הספונסר אמר לי שכדאי שאבדוק את זה כי יתכן שאני טועה.

אז כן, עם פורצי המנעולים אני יכול להחליף חוויות ולדבר פוליטיקה, אבל עם החברים בקבוצה - אלו שאני נפגש איתם ממש, בני אדם אמיתיים - אני לא צריך להחליף חוויות.

כשאני רואה חבר נשנק מבכי כשהוא מתאר כאב, כשאני רואה חבר חוגג ציון דרך והוא מאושר, ובכלל כשאני רואה אותם, נפגש איתם, שומע אותם, וכמובן נותן ומקבל חיבוק גדול - זאת החלמה עבורי.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 11 שנים, 3 חודשים #23860

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
אסירותודה
תודה רבה על ההצעה להעביר אותי את הכביש,
אבל אין צורך...
אבא שלי כבר מעביר אותי 
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

תגובה: בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 6 שנים, 11 חודשים #103125

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448

בשבת האחרונה (JSS) פגשתי כמה חברים שהכרתי רק דרך הקול.. שוב נזכרתי, ביתרון של המגע האנושי החי..
היה כיף לקרוא את הפוסט הזה והתגובות עליו ממרחק של כמה שנים..
אסירותודה.

מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

תגובה: בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 6 שנים, 11 חודשים #103145

  • בלי מעידות
  • רצף ניקיון נוכחי: 4 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 23

ואני חשבתי למקרא הכותרת שאתה ממליץ על מגע אנושי חי מאשר פורנוגרפיה ואוננות...

תגובה: בעניין: היתרון במגע אנושי חי לפני 6 שנים, 11 חודשים #103151

  • לא לבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 157
חחחחח חולים..
ואוהבים

תגובה: היתרון במגע אנושי חי לפני 6 שנים, 11 חודשים #103154

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
:pinch: אזהרה: ספוילר!

ואני מתגעגע למגע המיוחד של המקום הזה,
ואע"פ שהGSS הוא חלום רחוק שלי (אפי' לא ניסיתי להציע הפעם,
המלומדה שלי היום הוא הקבוצות החיות,
והאתרא הקדישא הדין הוא המקום בו אני מרגיש חיבור אמיתי ומיוחד
בגעגוע
מוטי

נ. ב. ואני עדין לא מסתדר עם הפורום הזה , מאיפה קצץ לי האזהרה ספוילר ולמה לעזאזל אני לא מצליח למחוק אותו.
טוב. קבלה , מפתח וכו' וכו'

חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.
נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 11 חודשים על ידי מוטי ראוי.
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.63 שניות

Are you sure?

כן