ברוכים הבאים, אורח

שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות
(0 צופה) 

נושא: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות 555 צפיות

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע, 2 ימים #143838

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490

אני חושב שמשהו משתנה אצלי בתודעה אחרי שבוע של אירוע משפחתי
יש נוף מיוחד בנשים
אבל זה לא חייב להיות אובססיבי וממכר
זה נתון מציאותי שאלוקים יצר
לא חיבים לבלוע אותו בביס

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע, 2 ימים #143840

  • המשתוקק
  • רצף ניקיון נוכחי: 42 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4292


יש נוף מיוחד בנשים

אבל זה לא חייב להיות אובססיבי וממכר

זה נתון מציאותי שאלוקים יצר

לא חיבים לבלוע אותו בביס




מה כוונתך?

אני תוהה אם הדברים הללו שכתבת משדרים החלמה, ולכן אני מברר בזהירות אם הבנתי היטב את כוונתך.
נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 2 ימים על ידי המשתוקק.

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע, 2 ימים #143847

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490

כוונתי, שהחלמה לא מבטלת את עצם המשיכה הגברית ליופי הנשי. כפי שדיאטה לא מבטלת את הטעם שבבורקס.
מה כן?
פורפורציות!
יפה, מושך, טבעי, מציאותי, חלק מיצירת האנושות הדו מינית, כן!
אבל לא, איבוד עשתונות, אובססיה, מציצנות, זלילת מבטים, דחפים מעוותים.
אז תקרא לזה "החלמה", או שתקרא לזה "השלמה", זה היינו הך.

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע, 1 יום #143852

  • המשתוקק
  • רצף ניקיון נוכחי: 42 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4292

היופי הנשי מותר לנו רק - איש ואשתו.
כל הימשכות אחרת, אפילו קטנה ולא "אובססיבית"  אסורה בכלל ומסוכנת לנו בפרט.

מסכים?

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע, 1 יום #143857

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490
המשתוקק כתב on 18 ספט' 2022 19:34:

היופי הנשי מותר לנו רק - איש ואשתו.
כל הימשכות אחרת, אפילו קטנה ולא "אובססיבית"  אסורה בכלל ומסוכנת לנו בפרט.

מסכים?


הימשכות או רצון להנות זה כבר שלב 2. שלב 1 זה ההכרה בעצם המשיכה והיופי על אף הימנעות מהשימוש בו. 
לדעתי, ברגע שהמוח מנסה לעוות את המציאות ולומר לעצמו, אותי זה לא מעניין, זה טמא, זה מקולקל, זה סוטה, זה זנותי. הדחף יגבר לדבר האסור והטמא.
הכרה בטבע הבריאה ובמשיכה הטבעית והבחירה איך להשתמש בזה, היא הנכונה.
"רבן שמעון בן גמליאל אומר: לא יאמר אדם: אי אפשי לאכל בשר בחלב, אי אפשי ללבוש שעטנז, אי אפשי לבוא על הערוה, אלא אפשי ומה אעשה ואבי שבשמים גזר עלי.

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע, 1 יום #143862

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490

תודעה
מי שיצר את הדחף למיניות זה אלוקים
מי שיצר את האשה מפתה זה אלוקים
אלוקים רוצה שאנהל בתבונה את הדחף והפיתוי לפי עקרונותיו

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע #143863

  • המשתוקק
  • רצף ניקיון נוכחי: 42 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4292
יהודה מ כתב on 19 ספט' 2022 06:38:

המשתוקק כתב on 18 ספט' 2022 19:34:

היופי הנשי מותר לנו רק - איש ואשתו.
כל הימשכות אחרת, אפילו קטנה ולא "אובססיבית"  אסורה בכלל ומסוכנת לנו בפרט.

מסכים?


הימשכות או רצון להנות זה כבר שלב 2. שלב 1 זה ההכרה בעצם המשיכה והיופי על אף הימנעות מהשימוש בו. 
לדעתי, ברגע שהמוח מנסה לעוות את המציאות ולומר לעצמו, אותי זה לא מעניין, זה טמא, זה מקולקל, זה סוטה, זה זנותי. הדחף יגבר לדבר האסור והטמא.
הכרה בטבע הבריאה ובמשיכה הטבעית והבחירה איך להשתמש בזה, היא הנכונה.
"רבן שמעון בן גמליאל אומר: לא יאמר אדם: אי אפשי לאכל בשר בחלב, אי אפשי ללבוש שעטנז, אי אפשי לבוא על הערוה, אלא אפשי ומה אעשה ואבי שבשמים גזר עלי.


ברור, מסכים עם כל מילה.

עיקר הפקפוק שלי היא בהודעתך שציטטתי ואני מתלבט אם הבנתי אותה נכון:

יש נוף מיוחד בנשים - אפשר להשתמש במילה "מושך" וכדומה, מיוחד, נשמע לי כאילו זה גם מיועד לנו. אבל זה לא חייב להיות אובססיבי וממכר - כלומר אפשר לטעום קצת, אבל לא בצורה של התמכרות. זה נתון מציאותי שאלוקים יצר - ולכן אסור להתנזר ממנו לחלוטין כי צריך לזרום עם המציאות. לא חיבים לבלוע אותו בביס - כי אפשר בצורה יותר איטית

האם הבנתי נכון?

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע #143868

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490

לא להיתמם. בסופו של דבר, כל מכור ללא רצונו מבחין בנוף הנשי שמסתובב ברחוב ובאירועים וכנראה גם נהנה לשניה, אצל חלק הגמילה היא מהמבט השני, אצל חלק בעיקר על האוננות, אצל חלק על פורנו ועוד ועוד.
זה לא משנה אם זה מיועד לנו או לא מיועד לנו, כמו שלא משנה אם המצאת השניצל טובה או רעה. זו מציאות.
הדגש הוא אם כן, על האובבסיה. כן, יכול להיות שבאופן טבעי וספונטני נהנית לשניה, סע הלאה אל תתבוסס במראות.
זה נתון מציאותי שאלוקים יצר ואי אפשר באמת להתנזר מהנוכחות המינמאלית שלו, גם אם אתה טיפוס סקרן והעפת מבט, אל תזלול אותו.

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע #143871

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490

היא כל הזמן בראש שלי, "התאווה".
אבל ב"ה היא לא ביד ולא ברגל
וגם לא על המסך המרקד
הפילטרים עובדים לקרר אותה
עד כמה שזה ניתן

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 1 שבוע #143874

  • המשתוקק
  • רצף ניקיון נוכחי: 42 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4292
יהודה מ כתב on 19 ספט' 2022 19:28:

לא להיתמם. בסופו של דבר, כל מכור ללא רצונו מבחין בנוף הנשי שמסתובב ברחוב ובאירועים וכנראה גם נהנה לשניה, אצל חלק הגמילה היא מהמבט השני, אצל חלק בעיקר על האוננות, אצל חלק על פורנו ועוד ועוד.
זה לא משנה אם זה מיועד לנו או לא מיועד לנו, כמו שלא משנה אם המצאת השניצל טובה או רעה. זו מציאות.
הדגש הוא אם כן, על האובבסיה. כן, יכול להיות שבאופן טבעי וספונטני נהנית לשניה, סע הלאה אל תתבוסס במראות.
זה נתון מציאותי שאלוקים יצר ואי אפשר באמת להתנזר מהנוכחות המינמאלית שלו, גם אם אתה טיפוס סקרן והעפת מבט, אל תזלול אותו.


השאלה היא האם לפי מה שאתה כותב, זה לגיטימי ובסדר להעיף מבט קטן ולהנות, ורק "אסור לזלול" או לא?
ההעפת מבט הראשונה היתה לכתחילה או בדיעבד?

הדברים שלך מנסים להתחמק מזה אבל תוך כדי כך דווקא נמצאים בכיוון במאוד מסויים.
אז אני שואל אם הבנתי נכון?

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 6 ימים, 23 שעות #143877

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490
המשתוקק כתב on 20 ספט' 2022 10:58:

יהודה מ כתב on 19 ספט' 2022 19:28:

לא להיתמם. בסופו של דבר, כל מכור ללא רצונו מבחין בנוף הנשי שמסתובב ברחוב ובאירועים וכנראה גם נהנה לשניה, אצל חלק הגמילה היא מהמבט השני, אצל חלק בעיקר על האוננות, אצל חלק על פורנו ועוד ועוד.
זה לא משנה אם זה מיועד לנו או לא מיועד לנו, כמו שלא משנה אם המצאת השניצל טובה או רעה. זו מציאות.
הדגש הוא אם כן, על האובבסיה. כן, יכול להיות שבאופן טבעי וספונטני נהנית לשניה, סע הלאה אל תתבוסס במראות.
זה נתון מציאותי שאלוקים יצר ואי אפשר באמת להתנזר מהנוכחות המינמאלית שלו, גם אם אתה טיפוס סקרן והעפת מבט, אל תזלול אותו.


השאלה היא האם לפי מה שאתה כותב, זה לגיטימי ובסדר להעיף מבט קטן ולהנות, ורק "אסור לזלול" או לא?
ההעפת מבט הראשונה היתה לכתחילה או בדיעבד?

הדברים שלך מנסים להתחמק מזה אבל תוך כדי כך דווקא נמצאים בכיוון במאוד מסויים.
אז אני שואל אם הבנתי נכון?


הבנת נכון, שהמבט הראשון הוא מציאותי ברוב המצבים כולל הפקת ההנאה הטבעית (למעט מי שהולך ממש עם עינים סגורות או למטה) ולכן הוא לא לדיון מעשי, מה שנקרא לא רלוונטי. גם התורה מצווה "לא לתור אחר העינים" דהיינו לא לחפש הלאה את מה שכבר ראית ואולי אף נהנית.
הרלוונטיות היא מכאן ואיילך.
לא ניתנה תורה למלאכי השרת
ולכן אם ראית אולי גם נהנית, ותעצור פה. (חוץ אם דדקלם לא..לא..ראיתי, לא...לא...נהניתי.)

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 6 ימים, 23 שעות #143879

  • המשתוקק
  • רצף ניקיון נוכחי: 42 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4292
יהודה מ כתב on 20 ספט' 2022 17:47:

המשתוקק כתב on 20 ספט' 2022 10:58:

יהודה מ כתב on 19 ספט' 2022 19:28:

לא להיתמם. בסופו של דבר, כל מכור ללא רצונו מבחין בנוף הנשי שמסתובב ברחוב ובאירועים וכנראה גם נהנה לשניה, אצל חלק הגמילה היא מהמבט השני, אצל חלק בעיקר על האוננות, אצל חלק על פורנו ועוד ועוד.
זה לא משנה אם זה מיועד לנו או לא מיועד לנו, כמו שלא משנה אם המצאת השניצל טובה או רעה. זו מציאות.
הדגש הוא אם כן, על האובבסיה. כן, יכול להיות שבאופן טבעי וספונטני נהנית לשניה, סע הלאה אל תתבוסס במראות.
זה נתון מציאותי שאלוקים יצר ואי אפשר באמת להתנזר מהנוכחות המינמאלית שלו, גם אם אתה טיפוס סקרן והעפת מבט, אל תזלול אותו.


השאלה היא האם לפי מה שאתה כותב, זה לגיטימי ובסדר להעיף מבט קטן ולהנות, ורק "אסור לזלול" או לא?
ההעפת מבט הראשונה היתה לכתחילה או בדיעבד?

הדברים שלך מנסים להתחמק מזה אבל תוך כדי כך דווקא נמצאים בכיוון במאוד מסויים.
אז אני שואל אם הבנתי נכון?


הבנת נכון, שהמבט הראשון הוא מציאותי ברוב המצבים כולל הפקת ההנאה הטבעית (למעט מי שהולך ממש עם עינים סגורות או למטה) ולכן הוא לא לדיון מעשי, מה שנקרא לא רלוונטי. גם התורה מצווה "לא לתור אחר העינים" דהיינו לא לחפש הלאה את מה שכבר ראית ואולי אף נהנית.
הרלוונטיות היא מכאן ואיילך.
לא ניתנה תורה למלאכי השרת
ולכן אם ראית אולי גם נהנית, ותעצור פה. (חוץ אם דדקלם לא..לא..ראיתי, לא...לא...נהניתי.)


נכון, מסכים שיש את המבט הראשון שלא תלוי בך. ע"ז ביקש דוד המלך ע"ה "העבר עיני מראות שוא" (ב"י או"ח סימן א').
אבל שאלתי שאלה ברורה:  "האם לפי מה שאתה כותב, זה לגיטימי ובסדר להעיף מבט קטן ולהנות, ורק "אסור לזלול" או לא?"
כמו כן, אם נאנסתי וראיתי ונהנתי, קרה לי דבר שלא בשליטתי, אבל האם לדעתך הוא חיובי או שלילי? כיצד עלי להתייחס לזה?

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 6 ימים, 10 שעות #143880

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490
המשתוקק כתב on 20 ספט' 2022 17:53:

יהודה מ כתב on 20 ספט' 2022 17:47:

המשתוקק כתב on 20 ספט' 2022 10:58:

יהודה מ כתב on 19 ספט' 2022 19:28:

לא להיתמם. בסופו של דבר, כל מכור ללא רצונו מבחין בנוף הנשי שמסתובב ברחוב ובאירועים וכנראה גם נהנה לשניה, אצל חלק הגמילה היא מהמבט השני, אצל חלק בעיקר על האוננות, אצל חלק על פורנו ועוד ועוד.
זה לא משנה אם זה מיועד לנו או לא מיועד לנו, כמו שלא משנה אם המצאת השניצל טובה או רעה. זו מציאות.
הדגש הוא אם כן, על האובבסיה. כן, יכול להיות שבאופן טבעי וספונטני נהנית לשניה, סע הלאה אל תתבוסס במראות.
זה נתון מציאותי שאלוקים יצר ואי אפשר באמת להתנזר מהנוכחות המינמאלית שלו, גם אם אתה טיפוס סקרן והעפת מבט, אל תזלול אותו.


השאלה היא האם לפי מה שאתה כותב, זה לגיטימי ובסדר להעיף מבט קטן ולהנות, ורק "אסור לזלול" או לא?
ההעפת מבט הראשונה היתה לכתחילה או בדיעבד?

הדברים שלך מנסים להתחמק מזה אבל תוך כדי כך דווקא נמצאים בכיוון במאוד מסויים.
אז אני שואל אם הבנתי נכון?


הבנת נכון, שהמבט הראשון הוא מציאותי ברוב המצבים כולל הפקת ההנאה הטבעית (למעט מי שהולך ממש עם עינים סגורות או למטה) ולכן הוא לא לדיון מעשי, מה שנקרא לא רלוונטי. גם התורה מצווה "לא לתור אחר העינים" דהיינו לא לחפש הלאה את מה שכבר ראית ואולי אף נהנית.
הרלוונטיות היא מכאן ואיילך.
לא ניתנה תורה למלאכי השרת
ולכן אם ראית אולי גם נהנית, ותעצור פה. (חוץ אם דדקלם לא..לא..ראיתי, לא...לא...נהניתי.)


נכון, מסכים שיש את המבט הראשון שלא תלוי בך. ע"ז ביקש דוד המלך ע"ה "העבר עיני מראות שוא" (ב"י או"ח סימן א').
אבל שאלתי שאלה ברורה:  "האם לפי מה שאתה כותב, זה לגיטימי ובסדר להעיף מבט קטן ולהנות, ורק "אסור לזלול" או לא?"
כמו כן, אם נאנסתי וראיתי ונהנתי, קרה לי דבר שלא בשליטתי, אבל האם לדעתך הוא חיובי או שלילי? כיצד עלי להתייחס לזה?


אענה לך בשאלה. אם  ב"מתעסק" שפטור גם מקרבן חטאת, הדלקתי חשמל בשבת בחדר שהיה חשוך, ונהניתי מכך שהחדר מואר, זה לגטימי? האם זה חיובי או שלילי? כיצד עלי להתייחס לזה?. או שאולי אין פה דיון עקרוני אם זה לגטימי או לא ואין פה דיון עקרוני איך צריך להתייחס לזה, כי בתכלית החשמל דלוק ואני נהנה מהאור בחדר?
תמיד טוב להתפלל "העבר עיני מראות שווא, כמו שתמיד כדאי להתפלל שלא אחטא ב"מתעסק" בשבת.
עכשיו הבנת?
אוסיף עוד משהו, אבל זה לפולמוס הרבה יותר רחב ומעמיק.
לכאורה, הפקת הנאה מהסתכלות ביופי נשי שלא באשת איש למטרת זנות, וללא מצב של חשש קרי בלילה, וכמובן לאחד שלא סובל מהתמכרות מהמובן המנטאלי. לא בטוח שישנה בעיה בהסתכלות לשם הנאה, ואולי אפילו לברך את הברכה של "בריות נאות".
אני לא חושב שאני מיקל פה על מישהו או מקרר מישהו, כי פה עסקינן במכורים שמבחינה מנטאלית עדיף להם להתרחק כמטחווי קשת מהנאות כאלו, ואני בתוכם.

נערך לאחרונה: לפני 6 ימים, 5 שעות על ידי יהודה מ.

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 5 ימים, 22 שעות #143888

  • המשתוקק
  • רצף ניקיון נוכחי: 42 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4292

אוסיף עוד משהו, אבל זה לפולמוס הרבה יותר רחב ומעמיק.
לכאורה, הפקת הנאה מהסתכלות ביופי נשי שלא באשת איש למטרת זנות, וללא מצב של חשש קרי בלילה, וכמובן לאחד שלא סובל מהתמכרות מהמובן המנטאלי. לא בטוח שישנה בעיה בהסתכלות לשם הנאה, ואולי אפילו לברך את הברכה של "בריות נאות".





אז זהו, יצא המרצע...  :-)  למה לא כתבת מההתחלה שזו דעתך? היינו חוסכים את הדיון.

אוהב אותך, אבל אני חושב שסוף דבריך - הם דרכו של יצר הרע. 

כתבתי כעת באריכות טענות נגד, אבל לבסוף החלטתי למחוק, כי לדעתי הדברים פשוטים ואין ברצוני להשתתף ב"פולמוס הרבה יותר רחב ומעמיק". באהבה והצלחה רבה.

תגובה: שינוי התודעה שלי והחשיבה המוביל להתמכרות לפני 5 ימים, 21 שעות #143889

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 490
המשתוקק כתב on 21 ספט' 2022 18:48:


אוסיף עוד משהו, אבל זה לפולמוס הרבה יותר רחב ומעמיק.
לכאורה, הפקת הנאה מהסתכלות ביופי נשי שלא באשת איש למטרת זנות, וללא מצב של חשש קרי בלילה, וכמובן לאחד שלא סובל מהתמכרות מהמובן המנטאלי. לא בטוח שישנה בעיה בהסתכלות לשם הנאה, ואולי אפילו לברך את הברכה של "בריות נאות".





אז זהו, יצא המרצע...  :-)  למה לא כתבת מההתחלה שזו דעתך? היינו חוסכים את הדיון.

אוהב אותך, אבל אני חושב שסוף דבריך - הם דרכו של יצר הרע. 

כתבתי כעת באריכות טענות נגד, אבל לבסוף החלטתי למחוק, כי לדעתי הדברים פשוטים ואין ברצוני להשתתף ב"פולמוס הרבה יותר רחב ומעמיק". באהבה והצלחה רבה.


אני לא חושב שהמרצע יצא מהשק, כי זו הייתה תוספת לא קשורה לדיון הראשון כפי שציינתי. התגובות לדיון הראשון לא היו מהמקום של התוספת שאותה הגדרתי כ"לכאורה", אלא מהמקום המציאותי הפרקטי ללא קשר אם מותר או אסור להנות ללא חשש בעילה אסורה (וכפי דרשת הגמרא ש"לא תתורו" הולך על אשת איש במטרה לזנות!,  או קרי מצד "ונשמרת מדבר רע".
הצורך בגמילה התמכרותית לא צריך ליצור פחד מדיון ענייני במהות הדבר, גם אם ספציפית למכור מסיבות "התמכרותיות" ולאו דווקא הלכתיות, הנאות מסוג זה בכל מקרה מסוכנות.
אפשר לפחד ממין בכלל, ולמצוא תזות שאסור לגמרי להנות ממין, רק כמי שכפאו שד (שזו דרגת פרישות).
להבדיל הנצרות אכן רואה במין עצמו דבר פסול ואת האשה כאבי אבות החטא.

זמן ליצירת דף: 0.79 שניות

Are you sure?

כן