ברוכים הבאים, אורח

אני חייב עזרה בנושא התמכרויות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אני חייב עזרה בנושא התמכרויות 331 צפיות

אני חייב עזרה בנושא התמכרויות לפני 1 שנה, 9 חודשים #143122

  • anonimi732
  • רצף ניקיון נוכחי: 147 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 1
היי,
רציתי לשאול כמה שאלות:

הייתי צופה בפורנו רגיל עד שנתקלתי (ועשיתי טעות מאוד גדולה שאני משלם עליה עד עכשיו) בסרטונים מסוג אחר. בהתחלה הייתי כמעט כל יום או יומיים מול המסך שעתיים או אפילו שלוש שעות בממוצע (ואפילו יש ימים שהייתי יותר זמן מול הסרטונים האלה)  כמעט ללא הפסקה (למזלי עם כוח רצון, חוסם אתרים ואמונה הצלחתי להוריד את הצפייה בסרטונים הללו לפעמים בכמה ימים - וגם לממש כמה דקות).
המשכתי לצפות ואני חושב שהתמכרתי לסרטונים האלה ועכשיו אני מנסה להיגמל מהם, אבל עדיין אני לא מצליח להיגמל מהם סופית. יש כמה טריגרים שפשוט נטמעו בתוכי ואני לא יודע איך אני מנטרל אותם. בנוסף אני רוצה להפסיק את הצפייה בסרטונים האלו כי הם גורמים לי לתסכול לאחר הצפייה בהם, והפחד שלי הוא שהם ישפיעו עליי עד לחיים האישיים שלי (כבר משפיעים לרעה לצערי...) ויהרסו לי אותם דרך התת מודע.

ובנוסף לכל, והכי חשוב - במידה ואצליח (ליתר דיוק, כשאצליח!) לנצח ולהביס סופית את היצר הרע הזה, וכשאמחוק את הטריגרים הללו סופית, אוכל לעשות את רצון הבורא ללא כל הפרעות, לשמח אותו, ולעשות כמה שיותר מצוות ואעזור לכמה שיותר אנשים!

אני אשמח לשמוע דעות, עצות וטיפים להתמודדות עם הדבר הזה, ואיך אני יוצא מזה סופית?

תודה מראש לכל העוזרים 
נערך לאחרונה: לפני 1 שנה, 9 חודשים על ידי למען הסדר הטוב.

תגובה: אני חייב עזרה בנושא התמכרויות לפני 1 שנה, 9 חודשים #143126

  • שמח בחלקי
  • רצף ניקיון נוכחי: 635 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 487

הודעה מתוקה מדבש. אין לי עצות, אני מזדהה עם התחברות לסוג מסוים של סרטונים שאני הכי אוהב לראות. ה' יעזור שנצליח לנקות את הדיסק קשיח ולהביא עוד יום נקי
יש עניין עם תעניות של ונשמרתם שאומרים שזה יכול לעזור

תגובה: אני חייב עזרה בנושא התמכרויות לפני 1 שנה, 9 חודשים #143141

שאלת פתוח, שאלת ברור וזה די נשמע שאתה מכור... לרוץ לקבוצות, כנראה יקח לך זמן, עד אז מציע לך ללכת בי"ב הצעדים. אני לא חושב שדרך אחרת יכולה לעזור. 

לגביי התעניות של ונשמרתם - עשיתי הכל, עם התיקונים וכדו'. יש בזה סגולה, אבל זה לא פוטר לחלוטין את הבעיה. ליתר דיוק - אפ' לא קצת. זה משרה קדושה באדם ויכול בסייעתא דשמיא אלקית להציל את האדם לתקופה ארוכה כל עוד הוא לא לוקח צעד לקראת הדברים שהוא היה בהם או כל עוד הוא נשמר מלגרות את עצמו אפ' בדברים המותרים לכאורה (ה"פחות חמורים" שגם הם איסורי דאורייתא בסופו של יום).
קיצור - דרך התשובה היא להפסיק ורק אז לכפר. נפש החיים ורבינו יונה.
כה דברי. אוהב ומעריך על הפתיחות והשיתוף, מוזמן (ואפ' התבקש) לפרט יותר ולהפתח, אחרי הכל - הכל אנונימי אז ממה יש לפחד? ככה נוכל לנסות לתת עוד כלים או להכווין באופן יותר מדוייק.
חיל.

תגובה: אני חייב עזרה בנושא התמכרויות לפני 1 שנה, 9 חודשים #143165

תשמע גבר, אני בדיוק כמוך קופץ לי לראש קטגוריה מאוד מסויימת של פורנו שהרגשתי שאני חיייייבבב לראות. כמו מסומם. זה קופץ לך בדרך באוטו או כשאתה מסתובב בחוץ, בקיצור בכל מקום אפשרי. הפתרון שלי היה להפנים שאני לא הולך לראות את הסרטונים האלו לכמה שבועות עד שהמוח מתנקה ויהי מה. העפתי את כל הדפדפנים מהטלפון והייתי כמה שיותר מחוץ לבית (בשביל לא להיות עם המחשב). עשיתי שעות נוספות, הסתובבתי על אופניים, שמתי נעילה כללית למחשב בשעות שאי אפשר להיות מחוץ לבית, הכל בשביל כמה שפחות להתמודד עם הדחף לצפות, כי כשאתה טכנית לא יכול לצפות אתה לא צריך להילחם במלחמה המתישה הזאת..
קיצור כמה שבועות ככה ואז למוח שלך כבר יהיה יותר קל להתגבר על הדחפים..
אחרי זה פשוט צריך לשמור על המצב הטוב ולא לצאת טמבלים וליצפות בפורנו שוב..
שיהיה לך בהצלחה ואם אתה צריך עצות איך למנוע מעצמך את המלחמות האלו בדחפים אתה יכול לפרט את הסיטואציות וננסה לתת רעיונות..

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן