ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1

נושא: מחלה? 147 צפיות

מחלה? לפני 2 שנים #142046

ראיתי, ראיתי, נשאבתי... ואז סגרתי. ב"ה הוצאתי בפועל, אלא רק ראיתי, אבל עדיין זה נורא. אוףף.
לא הצלחתי לעמוד בזה.
שוב.
שוב נפלתי לסם הממכר הזה.
ואני חושב, שיש דבר מסויים שחשבתי שהוא דווקא יעזור לי והאמת שהוא לפעמים ורם לי ליפול עוד יותר.
קראתי פעם שצריך להסתכל לנפילות כאל מחלה, ואליך כחולה מסכן שחייב תרופה למחלתו. וואלה, בהתחלה אולי זה עזר לי, כי אז קיבלתי את עצמי באהבה כמו שאני ולא נפלתי להלקאה עצמית, אבל לאחרונה אני מרגיש שזה דווקא מפיל אותי יותר- כי אני מבין שאני חולה, שאני מסכן, ואם אני באמת כזה אז פשוט אני יכול להמשיך ליפול כי במילא אני חולה וההחלמה היא ארוכה וכו וכו'. 
תירוצים של היצר הרע!
אסור להקשיב לזה!
אוףף תעזרו לי...

תגובה: מחלה? לפני 2 שנים #142063

חולה סוכרת לא אוכל מאכלים מסויימים שלא טובים לי. כשהוא נכנס למאפייה הוא מתנהג אחרת כלפי העוגות הנמכרות שם, בשונה מאדם רגיל שיכול לאכול שם כל מה שהוא רוצה.
גם חולה כמוני, חי ומתנהג בדרך אחרת ובאופנים שונים מאדם רגיל, יש דברים שאני לא יכול לעשות, ויש דברים שאני צריך לדעת איך לעשות אותם. אני לא יכול לומר לעצמי זה מחלה ולכן אמשיך שוב ושוב להשתמש, אם זה מחלה זה אומר שזה שלילי בשבילי, זה לא עושה לי טוב להשתמש, ולכן אתנהג אחרת.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.46 שניות

Are you sure?

כן