ברוכים הבאים, אורח

'קבלה': המחלה התחילה לפני שידעתי מה זה 'יחסי מין'
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: 'קבלה': המחלה התחילה לפני שידעתי מה זה 'יחסי מין' 218 צפיות

'קבלה': המחלה התחילה לפני שידעתי מה זה 'יחסי מין' לפני 2 שנים, 5 חודשים #140209

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 222 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2069

המחלה התחילה לפני שידעתי מה זה 'יחסי מין'

המחלה שלי – היא לפני שידעתי מה זה יחסי מין, כשהייתי בגיל 8/9 כבר הייתי מכור פעיל, שפעלתי על התאוה בצורה כזו או אחרת [עם חברים (ילדים) עם שכנות (ילדות) בני דודות (בני אותו גילי) אולי זה נשמע טבעי, אבל זה היה בצורה חולנית כפייתית וקשה], על הבריחה, הרצון לחום ולאהבה, ליחס והערכה שחסרים לי... ואז קרה אסון, כל מגע, חיבוק – זה מין, זה תאוה, זה לא משהו נורמלי, משהו של יחסים, ממשהו אינטימי לתאווה קשה וכואבת.

אני לא שולט בזה, אני לא תכננתי את עצמי, אני לא קבעתי לעצמי את דפוסי ההתנהגות שלי, הייתי ילד ולא שלטתי על כלום, והנה השתמשתי ושוב, מאז שגילתי אוננות אז עשיתי את זה על בסיס יומי, וקודם לכן עשיתי וחיפשתי כל הזמן באופן אובססיבי.

היום כשנסעתי לכנס – שיתף אותי חבר ואני שיתפתי את הזיכרונות המיניים הראשונים שלנו... וזה היה מדהים ומרגש, כמה 'קבלה' צריך, הרי זה לא אנחנו, זה מדהים שככה אלוהים עשה אותנו וזהו צריך לקבל את זה ורק לדעת לחיות עם זה.



קבלה (כניעה)

קבלה היא התשובה לכל הבעיות שלי כיום. כשאני מוטרד, זה מכיוון שאני מוצא איזה שהוא אדם, מקום, דבר או מצב - איזה שהיא עובדה של חיי - שאינם מקובלים עלי, ואיני יכול למצוא שלווה עד שלא אקבל את האדם הזה, המקום הזה, הדבר או המצב כמשהו שצריך להיות בדיוק כך ברגע זה. שום דבר, באופן מוחלט שום דבר, אינו קורה בעולמו של אלוהים בטעות.

עד שלא קבלתי את הסקסוהוליזם שלי לא יכולתי להשאר מפוכח, לא אוכל להיות מאושר אלא אם כן אקבל את החיים בדיוק בתנאים שלהם. אני צריך להתרכז לא כל כך על מה שצריך להשתנות בעולם כמו על מה צריך להשתנות בי ובעמדות שלי.

(מתוך הספרות)

תגובה: 'קבלה': המחלה התחילה לפני שידעתי מה זה 'יחסי מין' לפני 2 שנים, 5 חודשים #140261

מתחבר למה שכתבת. אמנם אצלי זה היה עוד מוקדם יותר, מאז שאני זוכר את עצמי תמיד הייתי חפץ לראות את בני המין השני, ועשיתי דברים לא שפויים עם עצמי כשלא ידעתי כלום כלום כלום.
ובזה אני מסביר לכולם שהבעיה שלי היא לא אינטרנט ופורנו, וממילא גם הפתרון לא יהיה בתחום הזה. אמנם זה טריגר בשבילי, אבל הבעיה היא עמוק עמוק בתוך הראש שלי, ובמקום הזה צריך לבא הפתרון.
ובאסירות תודה רק להיום במשך 2427 ימים הפתרון של הצעדים עובד בשבילי.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: 'קבלה': המחלה התחילה לפני שידעתי מה זה 'יחסי מין' לפני 2 שנים, 4 חודשים #140265

מתחיל שוב וצועד לאלוקים- אני חותם על כל מילה שלך
אבל בעיקר תודה על המשפט האחרון...
אתה בהחלט נותן לי הרבה תקווה וכח לראות את אלפי הימים שלך....

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.48 שניות

Are you sure?

כן