ברוכים הבאים, אורח

נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? 606 צפיות

נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 7 חודשים #139291

  • אבי0533
  • רצף ניקיון נוכחי: 335 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 72

אחרי כמעט חודשיים וחצי של ניקיון, נפלתי.
חזרתי מהישיבה לבין-הזמנים סוכות. יש איך שאני עוד באוטובוס במוצאי יום כיפור, חשבתי מעניין מה יצא חדש בסדרות הפורנו שעקבתי אחריהן כבר למעלה משנה. בחשבון פשוט: אני עוקב אחרי 5 סדרות שונות, שבכל אחת יוצא פרק אחת לשבוע, ואני נקי עשרה שבועות = חמישים פרקי פורנו חדשים. והסקרנות הזאת הרגה אותי. אני חייב לבדוק מה יצא חדש.
ובכן, יומיים עוד איכשהו החזקתי מעמד, ואז שלשום הייתי ממש חייב לבדוק את זה. ניסיתי להתקשר לחברים מקבוצת הS.A., אבל אף אחד לא ענה לי...
בסוף עשיתי עסקת טיעון עם עצמי: אני אסתכל רק בכותרות של הפרקים בלי לראות את הפוסטר (ובטח ובטח בלי להוריד). רק לראות את השמות. רק לראות האם לשחקנית פלונית יש פרק חדש...
ובכן, לשחקנית הספציפית לא היה פרק חדש. מה שדי הרגיע אותי, כיביתי את המחשב והלכתי לישון.
התעוררתי אתמול עוד יותר חייב לעבור בעיון על שמות הפרקים החדשים, כמובן בלי לראות את הפוסטרים. חס וחלילה. ואז מצאתי פרק אחד שבשם שלו הופיעה שחקנית אחת שזהו! אני ממש חייב לראות את הפוסטר!
ראיתי את הפוסטר. ומיד בעקבותיו את כל הפוסטרים של כל הפרקים שפספסתי. וכל זה בלי לגעת בעצמי. הבטחתי לעצמי שאני לא נוגע. רק מסתכל. (מה שלפי הגדרות S.A. לא נחשב נפילה...)
קיצורו של עניין, לאחר כמה שעות הורדתי כמה פרקים שנראו ממש מבטיחים, וצפיתי בהם. בלי לגעת בעצמי. לזכותי יאמר שבמשך כל הארבע-חמש שעות של חיפוש וצפייה לא נגעתי בעצמי. אני לא חושב שאי-פעם לפני כן החזקתי מעמד כ"כ הרבה זמן. לדעתי השיא שלי היה שעה. וגם זה חנוק.
ואז, באזור חצות אתמול, ברח לי בלי שנגעתי בעצמי. אני בטח נשמע קצת נאיבי, אבל מעולם לא יצא לי זרע לפני כן בלי שנגעתי בעצמי. איך שזה ביאס אותי! הרגשתי כ"כ גרוע.
קיצורו של עניין, שעה אחרי זה אוננתי שוב. והפעם למהדרין, עם נגיעה בעצמי והכל. כי אם כבר "איפסתי את המונה" אז בוא ננצל את זה כמה פעמים לפני שנתחיל להיות נקיים מחדש. היגיון של תאווה.

גם עכשיו בבוקר מאוד רציתי לאונן שוב. הרי כבר אבוד לי? נכון. אז בוא נהנה בשבועיים בין הזמנים, ונתחיל נקיות בתחילת הזמן. הרי אני לא צריך להרגיש רגשות אשמה כי אני מכור וזה לא בשליטתי. נאום הספונסר מSA. (כלומר הקטע שאני לא צריך הרגיש אשמה. לא הקטע שבזכות זה אפשר לאונן.)
בחסדי שמיים, תודה תודה לקל, אני עדיין נקי. עשר שעות. אוי לבושה.

וכעת שאלה לי לחברים פה: איך אני יכול להפסיק את הסקרנות הזו. את הרצון החזק לבדוק מה חדש. (חשוב לי לציין, שבניגוד למה שאומרים כל הזמן בSA, הפעם הזו לא הייתה בריחה. לא היו לי רגשות חזקים משום סוג. לא כעס, לא עצב, לא טינה, ולא שמחה מיוחדת. סתם יום רגיל משעמם.) הקפדתי ועשיתי את הפעולות של צעד ראשון באותו היום, כך שכנראה זה לא מה שיעזור לי מול הסקרנות.
אציין, שמכמה סיבות, סינון לאינטרנט הוא לא רעיון מעשי במיוחד עבורי כעת.
יש למישהו רעיון איך מדכאים סקרנות?

תודה רבה לעוזרים וחג שמח.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 7 חודשים #139292

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991

אני רואה את הפוסט הזה כחשוב, כי הוא מראה את הנקודה שהפוי' (פורנו) תמיד מתחדש בעוד תכנים שמעניינים אנשים ספציפיים.

אני אישית לא ממש אוהב לראות סרטוני פוי' (פורנו) , אבל אם יהיה ידוע לי על סיפור פוי' חדש בנושא מסויים או בסדרה מסויימת, זה יהיה פיתוי גדול.


אני חושב שהדרך הכי טובה לטפל בזה היא להבין שהפוי' לעולם יתחדש בעוד ועוד נושאים חדשים. כמו שאמרת , יש פרק חדש בסדרה של הפוי' כל שבוע. וזה ימשיך ככה תמיד.

אז אם אתה צודק, ויש לך חמש סדרות שמתחדשות פעם בשבוע, זה אומר שיש לך בערך 250 פרקים לראות בשנה, שזה 2500 פרקים בעשר שנים.

זה אומר שאם תהיה נקי, אז אתה הולך לפספס 2500 פרקים בעשר שנים הקרובות. תחיה עם זה בשלום ובאהבה.

ממש עכשיו מכינים איזה סדרה חדשה של פוי' שהולכת לגרות אותך ולהתאים בדיוק לפנטזיות המיניות שלך, ואם תהיה נקי אתה תפספס אותה, תחיה עם זה בשלום.

וזה נכון לעוד נושאים - תחיה בשלום עם זה שאתה תפספס תמונות לא צנועות של 100 הנשים הכי מדהימות, יפות וצעירות שהולכות להצטרף בשנה הקרובה לאינסטגרם או למקום אחר.

נערות חדשות כל הזמן מצטרפות לאינטרנט, והן מוסיפות עוד ועוד תמונות לאינטרנט. זה לעולם לא ייגמר.

היה לי פעם ניסיון לצרוך במהירות את כל הפוי' שאפשר בקטגוריות שגירו אותי, כי חשבתי בתמימות שאם אני יצרוך אותם, אני לא יצרוך פוי' יותר כי התכנים לא יתחדשו. זה הייתה טעות גדולה. התכנים תמיד מתחדשים ויוצרים ועורכי תוכן של פוי' מתמקצעים ועושים תוכן יותר ויותר מגרה עבורי, כי יש עוד הרבה אנשים שאוהבים את מה שאני אוהב, וזה שווה כסף לעשות את התכנים האלה.

מחר יצאו 100 תמונות מדהימות של נשים יפות, ומחרתיים עוד 100, ועוד 100, ועוד 100, לנסות לשתות את הפוי' זה כמו לשתות מהברז, הברז מייצג שקר - הוא מראה לך רק כמות מעטה של מים שיוצאת מהפיה שלו, ואתה חושב שזה כל המים שיש, אבל בפועל לברז יש אינסוף מים, אתה פשוט לא רואה את זה.
אם אנשים היו רואים את הפוי' כמו אוקייאנוס, הם היו מבינים כמה ענקי הפוי', כמה מהר הוא מתחדש ומתמלא מחדש, הם היו מסתכלים 30 שנה קדימה ומבינים שהפוי' ימשיך ליצור עוד ועוד תוכן מעניין וחדשני במשך כל השלושים השנים האלה. אתה הולך לשבת ולחכות לכל תוכן שיוצא במשך 30 שנה מהפחד שתפספס משהו מגרה ? ואם כן, מתי בדיוק תפסיק לשבת ? שיפסיקו לייצר פוי' ? ומתי בדיוק הפסיקו לייצר פוי' בעשרים שנה האחרונות ?

וזה עוד שאלה טובה - אם בעשרים שנה האחרונות הפוי' לא מפסיק לייצר פוי'. מה גורם לך לחשוב שהוא יפסיק לייצר פוי' בעשרים שנה הבאות ? אני יכול להראות לך סיפורים לא צנועים שנכתבו בשנת 1990. אם אתה צעיר מספיק, זה אומר שהפוי' באינטרנט היה לפני שנולדת !

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

נערך לאחרונה: לפני 2 שנים, 6 חודשים על ידי robinhood.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 7 חודשים #139294

אוהבים אחי. מכור משתמש כשטוב לו, כשרע לו וסתם ככה. אין לאף מכור בעולם הגנה טוטאלית מהשימוש. סינון לאינטרנט הוא רעיון מצויין עבורך דווקא בגלל שאתה לא רוצה. תתחיל לשתף חברים על הבעיות האמיתיות בחיים שלך וכאשר תעשה את זה, הרצון להשתמש ילקח ממך. לא הפוסטר ,לא הפרקים ולא הסקרנות הם שגרמו לך להשתמש, אלא הכאב האמיתי שנמצא מתחת לפני השטח, הפחדים, הסודות הגדולים שלך שאיש לא יודע. הכאב שלנו כמכורים הוא הכח המניע מאחורי ההתמכרות שלנו ולא שום דבר אחר. תתעסק פחות בעניין השימוש, תתחיל לשתף בכנות של 1000 אחוזים את כל מה שאנשים לא יודעים עליך, רק זה ישחרר אותך מעצמך. תתחיל לעשות גם בכל יום דבר קטן בשביל אחרים בלי רצון לקבל דבר, זה יעזור לך. אוהב אותך מאוד.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139305

  • gidi
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 702

אוהבים אותך אחי.
אני בsa ומתחילת הדרך הספונסר הגדיר לי שאפילו רק לצפות בלי לגעת או אפילו רק לחפש בלי למצוא פירושו שימוש בתאווה ואני צריך לאפס את המפוקחות שלי במצב כזה (בסוף יצא שהיום יש לי כמה ספירות).
אמנם האיפוס והספירה הם לא העיניין אבל זה קצת בשביל שיהיה לנו איזה מעקב על עצמינו וגבולות ברורים יותר.

הזכרת שאתה חסר שליטה ולכן אתה לא צריך לסחוב רגשות אשמה- זה נכון אבל אתה חייב להסתכל גם על הצד השני של המטבע- אם אתה חסר שליטה זה אומר שאתה לא יכול לנסות לשלוט בזה, לראות קצת או רק x או מה שלא יהיה.
עבורי חוסר השליטה וחוסר האונים מול התאווה שם לי גבול ברור שאני לא יכול לשחק עם זה קצת או לנסות לשלוט על זה כי בסוף אני אאבד שליטה ואפול ולכן חייב לקטוע את זה כבר במחשבה הראשונה.

בנוסף כדי לחזק אגלה לך שכל פעם שניסיתי לשלוט בזה או למנן את זה בעצם התגריתי יותר וסבלתי פי כמה וכמה מאשר פשוט היה יותר לקטוע את זה בהתחלה, לעצור ולהבין שזה לא אופציה עבורי ולא לנסות בכלל.

מניח שהדברים היו ברורים לך עוד קודם אבל שיתפתי קצת מהחוויה שלי, בהצלחה.

קצת סדר על עצמי 
הפעם הראשונה שלי באתר , הפעם הראשונה שלי בקבוצות
יומן המסע שלי  , ציון דרך שנה נקיות
ההתלבטות שלי לגבי נישואים

~~~מידע על הכלי העיקרי של ההחלמה - קבוצות SA~~~

צעד 0  , יומן צעד ראשון

**כל מי שמעוניין לגבי הכוונה, עזרה או כל שאלה לגבי קבוצות SA מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואשמח לעזור.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139313

  • אבי0533
  • רצף ניקיון נוכחי: 335 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 72
המחלים כתב on 21 ספט' 2021 08:21:

אוהבים אחי. מכור משתמש כשטוב לו, כשרע לו וסתם ככה. אין לאף מכור בעולם הגנה טוטאלית מהשימוש. סינון לאינטרנט הוא רעיון מצויין עבורך דווקא בגלל שאתה לא רוצה. תתחיל לשתף חברים על הבעיות האמיתיות בחיים שלך וכאשר תעשה את זה, הרצון להשתמש ילקח ממך. לא הפוסטר ,לא הפרקים ולא הסקרנות הם שגרמו לך להשתמש, אלא הכאב האמיתי שנמצא מתחת לפני השטח, הפחדים, הסודות הגדולים שלך שאיש לא יודע. הכאב שלנו כמכורים הוא הכח המניע מאחורי ההתמכרות שלנו ולא שום דבר אחר. תתעסק פחות בעניין השימוש, תתחיל לשתף בכנות של 1000 אחוזים את כל מה שאנשים לא יודעים עליך, רק זה ישחרר אותך מעצמך. תתחיל לעשות גם בכל יום דבר קטן בשביל אחרים בלי רצון לקבל דבר, זה יעזור לך. אוהב אותך מאוד.


תודה רבה, המחלים.
כשאמרתי שאני לא יכול לשים סינון התכוונתי מסיבות טכניות. הראשונה שבהן, שברוב מוחלט של הזמן אני גולש על ווי-פי פתוחים במקום לקנות סים משל עצמי. החלטתי שעדיף ככה, שכך אני לא מחובר לאינטרנט כל הזמן, אלא רק בבין-הזמנים ובסופי שבוע לפרקי זמן מוקצבים. כך שאין לי אפשרות לסנן בצד השרת. וכל סינון שאתקין על המכשיר שלי, אדע לעקוף אותו אם ממש ארצה. (בלי לפרט, שלא לתת רעיונות). 

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139316

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

אבי היקר,
תודה גדולה על הכנות המדהימה. אשמח לדבר איתך ולנסות לעזור אם תרצה. 

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139317

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991
אבי0533 כתב on 22 ספט' 2021 21:14:

המחלים כתב on 21 ספט' 2021 08:21:

אוהבים אחי. מכור משתמש כשטוב לו, כשרע לו וסתם ככה. אין לאף מכור בעולם הגנה טוטאלית מהשימוש. סינון לאינטרנט הוא רעיון מצויין עבורך דווקא בגלל שאתה לא רוצה. תתחיל לשתף חברים על הבעיות האמיתיות בחיים שלך וכאשר תעשה את זה, הרצון להשתמש ילקח ממך. לא הפוסטר ,לא הפרקים ולא הסקרנות הם שגרמו לך להשתמש, אלא הכאב האמיתי שנמצא מתחת לפני השטח, הפחדים, הסודות הגדולים שלך שאיש לא יודע. הכאב שלנו כמכורים הוא הכח המניע מאחורי ההתמכרות שלנו ולא שום דבר אחר. תתעסק פחות בעניין השימוש, תתחיל לשתף בכנות של 1000 אחוזים את כל מה שאנשים לא יודעים עליך, רק זה ישחרר אותך מעצמך. תתחיל לעשות גם בכל יום דבר קטן בשביל אחרים בלי רצון לקבל דבר, זה יעזור לך. אוהב אותך מאוד.


תודה רבה, המחלים.
כשאמרתי שאני לא יכול לשים סינון התכוונתי מסיבות טכניות. הראשונה שבהן, שברוב מוחלט של הזמן אני גולש על ווי-פי פתוחים במקום לקנות סים משל עצמי. החלטתי שעדיף ככה, שכך אני לא מחובר לאינטרנט כל הזמן, אלא רק בבין-הזמנים ובסופי שבוע לפרקי זמן מוקצבים. כך שאין לי אפשרות לסנן בצד השרת. וכל סינון שאתקין על המכשיר שלי, אדע לעקוף אותו אם ממש ארצה. (בלי לפרט, שלא לתת רעיונות). 

מה זה משנה על איזה וויפי אתה גולש ? אתה צריך פשוט להתקין סינון כמו של נטספרק כדי לסנן את הפלאפון בעצמו

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139318

  • מנסה ומקווה
  • רצף ניקיון נוכחי: 4 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22

מתחבר מאוד לנושא הסקרנות, אומנם לא בהקשר של מה שאתה כתבת אבל גם לי יש את העניין הזה, של הסקרנות רק להסתכל, והיצר עם כל התחמנות אומר לי מה פתאום שתפול רק תסתכל.. אבל כבר למדתי להבין שזה חלק בלתי נפרד מהנפילה. כמה תירוצים אני אומר לעצמי לפני, על למה כן ולמה זה כדאי, ואיך תחושת הפספוס הזאת חזקה, שחלילה לא אפספס מראה של תאווה.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139320

  • אבי0533
  • רצף ניקיון נוכחי: 335 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 72
robinhood כתב on 23 ספט' 2021 07:23:

מה זה משנה על איזה וויפי אתה גולש ? אתה צריך פשוט להתקין סינון כמו של נטספרק כדי לסנן את הפלאפון בעצמו


רוב הנפילות פורנו שלי היו על מחשב, ואני בטוח ב100% שאני אוכל לעקוף את הפורקי לא משנה כמה מחמיר הוא יהיה. ובנוגע לפלאפון, כמו שאני מכיר את עצמי אני פשוט אפרמט את המכשיר אם ממש יתחשק לי לצפות.
יש לי עוד כמה הערות בנושא, אבל עדיף בפרטי. שלא להכשיל את הציבור.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139325

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

נטספארק בעיקרון לא נותן לפרמט את הפלאפון. ואם אתה מכיר דרך לעשות זאת בכל זאת אל תכתוב אותה כאן...

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139326

  • אבי0533
  • רצף ניקיון נוכחי: 335 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 72
טהרני כתב on 23 ספט' 2021 11:10:

נטספארק בעיקרון לא נותן לפרמט את הפלאפון. ואם אתה מכיר דרך לעשות זאת בכל זאת אל תכתוב אותה כאן...


ראשית. כן, אני מאמין שהדרך שלי, על המכשיר הפרטי שלי, תאפשר לי למחוק את נטספארק בכל זאת. מסייג שלא בדקתי את זה אישית.
לחבר שלי יש סמארטפון של הדרן. וזה פשוט בדיחה! הוא משלם כמה עשרות שקלים בחודש על סינון שהצלחתי לעקוף בחמש דקות לבד עם המכשיר.
מעולם לא ניסיתי את נטספארק, אבל אני מאמין שמכור תמיד ימצא דרך. התאווה ערמומית היא.

תגובה: נפלתי... איך אוכל למנוע את זה בעתיד? לפני 2 שנים, 6 חודשים #139328

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991
אבי0533 כתב on 23 ספט' 2021 11:31:

טהרני כתב on 23 ספט' 2021 11:10:

נטספארק בעיקרון לא נותן לפרמט את הפלאפון. ואם אתה מכיר דרך לעשות זאת בכל זאת אל תכתוב אותה כאן...


ראשית. כן, אני מאמין שהדרך שלי, על המכשיר הפרטי שלי, תאפשר לי למחוק את נטספארק בכל זאת. מסייג שלא בדקתי את זה אישית.
לחבר שלי יש סמארטפון של הדרן. וזה פשוט בדיחה! הוא משלם כמה עשרות שקלים בחודש על סינון שהצלחתי לעקוף בחמש דקות לבד עם המכשיר.
מעולם לא ניסיתי את נטספארק, אבל אני מאמין שמכור תמיד ימצא דרך. התאווה ערמומית היא.


להגיד לך את האמת, העובדה שעקפת את הדרן מפתיעה אותי, כי חשבתי שחברה חרדית עם כשרות אי אפשר לעקוף, אז חשבתי שהיא ממש מוגנת.

בקשר למחשב, פלוקאיי היא הפתרון בשבילך. אני לא יודע כמה אתה טוב במחשבים, אבל המשתמש מתרפא הוא מתכנת ויש לו רק דברים טובים להגיד עליה, והוא מכור קשה שבטח ניסה לפרוץ אותה כל הזמן.

תסתכל בחתימה שלי להדרכה בנושא פלוקאיי.
אתה בטח לא רוצה לנסות משהו ואז להתאכזב, ואתה בטח לא רוצה להיכנס לסחרחורת הרגשית הזאת בה אתה מקווה שסוף סוף יש לך סינון טוב ואז אתה מגלה שלא, אבל הדרך בה המפתח של פלוקאיי עובד נותנת לי את התחושה שאני בידיים טובות, אפשר לכתוב לו בכל זמן והוא עונה לך, ואם הוא מוצא פרצה הוא פותר את זה תוך כמה ימים. לדעתי אתה לא תתאכזב.

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

נערך לאחרונה: לפני 2 שנים, 6 חודשים על ידי robinhood.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.72 שניות

Are you sure?

כן