ברוכים הבאים, אורח

איך אשפר להיות נקי ממבטים 100 ימים ??
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: איך אשפר להיות נקי ממבטים 100 ימים ?? 248 צפיות

איך אשפר להיות נקי ממבטים 100 ימים ?? לפני 3 שנים, 3 חודשים #130622

  • Kdouchatnakimimabatim
  • רצף ניקיון נוכחי: 69 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 201

שלום וברכה חברים יקרים !!

חנוכה שמח !! 

המון זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה לתועלת החברים, אבל משום מה חיכיתי עד שיהיה לי הרבה ימים נקיים. באסירות תודה ובנס עצום ואמיתי אני חוגג היום 100 ימים נקי ממבטים. זה בלי ספק פעם הראשונה מאז שאני מכיר את עצמי מכור.

אנסה להסביר מה השתנה אצלי, אולי יעזור לעוד חברים.

אני המון שנים שמתי לב שיש דברים לא הגיוניים בהתמכרות שלי. ואתן כמה דוגמאות לזה :


  1. אם אני רואה אצל אשה בת 100  את האבר שמעניין אותי חשוף, אני מסוגל כמו משוגע לעקוב אחריה כמו משוגע בשביל לראות את זה. כשבן אדם בריא ונפשו היה פשוט נגעל מזה....
  2. כשאשתי הייתה נכנסת חדר אמבטיה הייתי חייב להסתכל מהחור כדי לראות אותה דוקא משם, כאשר כמה דקות אחרי זה בכל מקרה יכולתי להיות איתה במיטה ולהסתכל ככל חפצי.
  3. כשהייתי עוקב אחרי נשים ברחוב כי הם היו פשוט מדהימות ביופיים ובחשיפותם, הייתי שם לב שאני היחיד . כל החילונים והצעירים וכו' אפילו לא עשו פסיעה אחת כדי לעקוב אחריהם.
  4. יכולתי להישאר שעות שעות מול החלון בימות החורף עם מטרייה כדי לחכות עד השעה 2 בבוקר שהשכנה תסגור תריסים ותוריד בגדים. כל לילה היא סגרה תריסים אבל עם הכל חיכיתי אולי פעם היא תשכח לסגור תריסים. 
  5. גם כשאני רואה פסל חשוף אני מעוניין להסתכל.
  6. המון פעמים אני אפילו בלי זקפה בזמן השימוש החיפוש וההסתכלות.
  7. אקחרי שאני מדליק וידאו בו רואים אשה עם האבר המעניין חשוף אני לא נשאר יותר מדקה ואני חושב שזה כבר משעמם, והולך לחפש עוד אשה ועוד אשה.
  8. גם כשראיתי את זה באופן ההכי מפורש וההכי הזוי שיש זה לא הספיק לי ואחר כך באותו היום הלכתי לחפש עוד ועוד.


יש נקודה שהוסיפה לי המון בהבנה הזאת וזה אחרי שכבר הייתי מפוכח די הרבה זמן. אחד כאן בפורום התכתב איתי בפרטי ואמר לי שהוא מכור לכפות רגליים של נשים . מאז יש לי עוד חבר תכנית שמכור לזה.
אמרתי לעצמי לא יכול להיות. לי זה כ"כ לא מעניין החלק הזה בגוף... מה יש לו מזה ?? אותו דבר אצל גברים כמו וצל נשים. מה יש מזה ?? נו באמת ?????

:point_left:ואז הגיעה לי תובנה. אצלו האברים שמדליקים אותי בטירוף הם גם אצלו כמו שאצלי כפות הרגליים.... 

והבנתי שבעצם זה לא החלק הזה שהוא מזה יפה והמם וכו' וכו' אלא פשוט המחלה מכרה לי את זה כמו שלההוא היא מכרה שכפות רגליים זה מהמם. אבל לפי האמת החלקים שאני אוהב לא יותר יפים ומהממים. ולכן התיישב על לבי למה כל אותם אנשים שראו כאלה נשים בחוץ לא עקבו אחרי נשים אלו.... כי זה בדיוק כמו שאני לא הסתובבתי בשביל לעקוב אחרי אשה עם סנדלים.
גם הבנתי שבעצם אצל הגברים זה כמעט אותו הדבר !!

נכון עמוק ???? 

לפני 95 יום בערך חבר תכנית (מתרפא היקר ) דיבר איתי על נסיון להפסיק לעשם בזכות השיטה של אלן קאר. אני מיד השגתי את הספר על אף שאינני מעשן בשביל לראות אם זה יוכל לעזור לי עם ההתמכרות שלי.

ואז המון דברים הסתדרו לי.....

והבנתי שככל הנראה :


  1. כמו שבעישון סיגריות אין הנאה מעצם השימוש, כך גם אצלי באובססיה על הסתכלות על האבר המסויים אין בזה כזאת הנאה ממשית ואמיתית. והאמת שכשהייתי ילד היו חלקים אחרים שממש ממש הדליקו אותי ושעכשיו לא מעניינים אותי ומה שעכשיו מעניין אותי לא עניין אותי פעם. 
  2. כשהייתי ילד וחסר אונים מול מריבות בין ההורים וכו' וכו' והיתה שכנה שהיתה מתפשטת מול החלון וכו' וכו' זה מילא אותי בדופמין, וזה מה שנתן לי להרגיש טוב באותם הרגעים.
  3. ממילא כל פעם שהייתי מרגיש עצוב וכו' זה היה הדבר שהיה ממלא אותי בדופמין.
  4. ממילא בראש שלי נהייתה אסוייציה שאשה ערומה=הנאה שאין כדוגמתה ושיכולה להציל אותי מכל המצבים ההכי קריטיים.
  5. וכו' וכו'.

גם הבנתי מהספר שלהימנע מהחומר הזה זה דבר די פשוט, הקושי הוא איך להסתדר ביומיום בקשיי החיים בלי הסם. ושם הוא מסביר שצריך להיגמל לגמרי ושכל פעם שזוכים לא להסתכל (במקרה שלי) להיות גאה בזה שסוף סוף זכיתי לא לתת את כל הכח והחיים שלי לשטותים האלה.

הלכתי קיצוני עם זה, והחלטתי החלטה אמיתית כנה וכו' שאני מוכן לכל החיים לוותר על ההנאה שהסתכלות האותם האברים נותנת לי. כן בהחלט לכל החיים. כמובן שכל יום רק להיום אני צריך לחדש את ההחלטה הזאת אבל היא החלטה לכל החיים.

מאותו היום גם כשאשתי מורידה בגדים לידי, גם כשאני מקיים יחסים איתה וכו' וכו' אני לא מסתכל כלל וכלל על המקום הרגיש אצלי. בכלל לא. כבר 100 יום . וכמובן שברחוב לא !!

כשמגיעה לי מחשבה שכדאי להסתכל בחוץ אני מיד אומר לעצמי "על אשתי אני לא מסתכל, זה בשביל להסתכל על אחרית ? שדרך אגב זב בטח לא יותר מעניין ויפה משל אשתי ???" ואז אני מתחזק בשמחה שזכיתי סוף סוף להפסיק לקלקל לעצמי את החיים בשביל 2 חתיכות בשר.

וזה שינה לי את החיים כפשוטו.

הייתי כבר נקי כמעט שנתיים אבל כל שבועיים בערך היה מגיע גל : כן אצא לשוטטות או לא אצא ? כן אמצא סיבה טובה בשביל לצאת למקומות כאלה ואחר כך אטען שזה לא נפילה כי הוכרחתי ללכת לשם ? כן אצא עם משקפיים או לא אצא ? 

ואמנם היה ניצחון גובר והולך על התאווה אבל מעידות קשות עם כל הכאב שנגרם מזה.

אני בכנות יכול לשתף שמאז ה100 ימים לא היה לי אף פעם קריז שאני יכול לתאר של מטורף, לא היו שימושים לא היו נפילות, הכי הרבה היו בדיקות קצרצרות וזהו זה. 

אני מרגיש ממש משוחרר מהבחינה הזאת ! ואני מדגיש שהיו ימים מאד מאד חמים ב100 ימים האלה, היו ימים של לחץ מטורף מבית ומחוץ... ועם הכל !!

אני גם משתף שב100 ימים האלה אני לוקח רק חצי כדור מהתרופה נגד אובססיות שזה ממש כלום. לפני השיטה הזאת הייתי עם 2 כדורים וחצי  וזה לא מנע ממני קריזים ומעידות.

לפעמים כשהמחלה קצת צצה אני מפסיק וחוץ מהפעולות תכנית אני גם מוציא שוב את הספר וקורא שוב את המשפטים שהדגשתי בספר של העישון.

תאמינו לי שמה שלקח לי כל כך הרבה זמן לכתוב את זה זה העצלות כי אני ידעתי זה יהיה ארוך להסביר את כל זה. כל הזמן קול פנימי לחש לי שממש כדאי לשתף את זה, לך תדע אולי זה יעזור לעוד אנשים !

אז הנה עשיתי. מי שחושב שזה יעזור לו שינסה גם כן. אם אוכל להיות לעזר לעוד מכור זה יהיה מאד כדאי לי.... אל תזינו את התאווה... זה הסוד.

אני נקי ברוך השם 2 שנים וחודש ו10 ימים, אבל הנס היותר גדול מזה הוא לעניות דעתי ה100 ימים האחרונים.

לא התמקדתי כאן בכל שאר הנסים שהשם עשה לי בתקופה האחרונה כי זה לא היה העניין בפוסט הזה.

אוהב אותכם חברים יקרים וצריך אותכם !

תגובה: איך אשפר להיות נקי ממבטים 100 ימים ?? לפני 3 שנים, 3 חודשים #130623

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898

אוהביםםם אותך רבי ג'י היקר!!!

נהניתי מאוד לקרוא ושמחתי לשמוע על הנס המתמשך שעשה לך אלוקים !!

אכן, המון מהתוכן ששמעתי בסדנא של אלן קאר לגמילה מעישון הסתדר לי מצויין גם בתאווה...

עוד דבר שמאוד התחברתי אליו זה כשמגיע הקריז אותו רצון להשתמש, להזכיר לעצמי שמדובר בזיכרון בלבד וחא ברצון להשתמש... כי אני יודע שהשימוש עושה לי רע הרי... אז למה אני רוצה שוב להשתמש? אני לא... אלא שזה זיכרון שצף. והזיכרון הזה הוא מן הסתם משובש, חלקי וערוך. מזוייף. אשליה. אשליה שהמוח שלי מייצר בגלל כל אותם מאות או אלפי הפעמים שברחתי לתאווה מדברים רעים ושהשכיחו לי לזמן מסויים את הצרות ולכן נוצרה ההתנייה במוח שהשימוש עוזר למצב הרוח ומשפר את ההרגשה מה שהוא למעשה היפך המציאות כי אחרי השימוש היה מגיע דאון עוד יותר גדול והייתי צריך להשתמש שוב כדי לצאת ממנו וחוזר חלילה...

בדיוק כמו בסיגריות הפיתרון הוא פשוט להפסיק לצרוך אותם..

גם אני הבנתי את זה וגם עבורי זה פעל מעולה במשך חודש וחצי שלם שהייתי נקי ממבטים אך לצערי, ברגע של חולשה מטופשת נתתי לעצמי להזין בעיניי מאותם 2 איברים שתיארת (שגם לי האובססיה והפטיש הוא אליהם) ובכך הדלקתי חזרה את הניצוץ של ההתמכרות מה שהוביל לכמעט חודש שלם של מאבקים קשים מעידות וסבל...

עוד דבר שנורא חשוב לזכור לעניות דעתי, גם באדיבות אלן קאר- כשבא הרצון לסיגריה אחת בודדה.. לדעת להבין ולהפנים שאין דבר כזה סיגריה אחת.. הסיגריה האחת הזאת תגרור רצון אדיר ובלתי נשלט לעוד אחת.

לפני שאני מתפתה לעשן רק סיגריה אחת.. רק שאכטה אחת קטנה וזהו... רק מבט קטן על השכנה מלמטה... לשאול את עצמי בראש- האם אני מוכן לחזור לחיים שלמים של סבל ולהיות משועבד למבטים האלה לשארית חיי? כי המבט הזה קטנטן ככל שיהיה זה בדיוק מה שהוא עושה..

לפני המבט האחד הזה, אחרי תקופה של פכחון, היכולת לוותר היא הרבה יותר קלה מאשר אחרי הכנסת הסם חזרה לגוף... 

אז אם אומרים בתכנית לא לעשות שריר, במצבים האלה דרוש שריר קטן ביותר כדי לוותר ושם צריך לעשות אותו. וכמובן להתקשר לחבר ולשתף. ולהתפלל לבורא עולם להינצל שהרי בלעדיו אי אפשר כלום...

כבר עברתי בנקודה הזאת מלא פעמים ולצערי אני עדיין נופל שם.. עובר זמן ואני מפוכח וההתמודדות הופכת לקלה ביותר וברגע שיש הזדמנות אני מוותר לעצמי ואומר יאללה מבט אחד קטן לא רואים דבר כזה כל יום.. ואני שוכח את כל מה שבעצמי כתבתי כאן...

אבל לאט לאט.. עוד יום ועוד יום ועוד סבב של קריזים.. ואני מאמין שבסופו של דבר בע"ה ואם ירצה השם אני אגיע גם לנקודה שאתה נמצא בה כעת. אמן!

אוהבים ותודה רבה על הכתיבה!!!

תגובה: איך אשפר להיות נקי ממבטים 100 ימים ?? לפני 3 שנים, 3 חודשים #130624

  • עשר שמעון
  • רצף ניקיון נוכחי: 406 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 863

פוסט מדהים רבי קדושת!
כל הכבוד על הכנות, על השיתוף, על הרצון לתת לנו קצת מההחלמה שלך! 

תגובה: איך אשפר להיות נקי ממבטים 100 ימים ?? לפני 3 שנים, 3 חודשים #130625

  • Kdouchatnakimimabatim
  • רצף ניקיון נוכחי: 69 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 201

תודה רבה מתרפא היקר ועשר היקר !!

כן אני זוכר את השיתופים שלך באותו חודש וחצי. אני ממש חשבתי שזהו עלית על דרך גם בקטע הזה של מבטים. אבל באמת במקומות שאתה חי זה זה באמת קשה להיות כל היום עם כאלה מראות ולהצליח לאורך זמן.

אבל אני מאמין שהנס יקרה לך גם כן ולכולנו עוד יום אחד !!

תודה על ההוספות וההבהרות !!

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 3 חודשים על ידי Kdouchatnakimimabatim.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.53 שניות

Are you sure?

כן