ברוכים הבאים, אורח

האם המצב שלי טוב? ואיך שומרים את העינים?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: האם המצב שלי טוב? ואיך שומרים את העינים? 238 צפיות

האם המצב שלי טוב? ואיך שומרים את העינים? לפני 3 שנים, 7 חודשים #127841

  • תשובה מאהבה
  • רצף ניקיון נוכחי: 82 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
שלום לכולם, הרבה זמן לא הייתי פעיל בקבוצה . אני ברוך השם נקי למעלה משנה
(בשונה ממה שעידכנתי בפרופיל בטעות)
הכול בזכות ה' יתברך וכמובן בזכותכם( תכנית אופק) והעצות למכשיר מוגן וכדומה ... רציתי לספר לכם על המצב שאני נמצא בו היום ומי שיכול לעזור לי אשמח מאוד.

ראשית התאווה שלי וההירהורים על החטא הנורא לא יצא לי מהראש לגמרי לפעמים אני אפילו "מתגעגע" לאיזה שבריר שניה למצוא איזה טלפון עם אפשרות לראות את כל החולי והטינוף הזה. למרות שאני יודע ומבין שזה לא טוב אבל עדין יש לי תאווה לשם .

היה לי מקרה שאני ממש שמח בו לפני כשבועיים אשתי שכחה את הטלפון שלה בבית והייתי באותו יום ממש בקטנות וחלש (יש ימים שאני חזק מאוד ולא חושב על התאווה הזו בכלל , ויש ימים גם שאני קם ולומד וטובל במקווה נכנסים לי הרהורים) והלכתי לטלפון של אשתי הקשתי את הקוד הסודי לפתוח את המכשיר נכנסתי לאתר אינטרנט על מצב סודי ובאתי להקיש שם של אישה (אפשר להגיד נקודת טובה שהיום התאוות שלי בעיקר הם תמונות והכי גרוע זה לראות סרטון של אישה בבגד ים. אני לא מסוגל לראות את הסרטונים הפורנוגרפים זה מגעיל אותי בשונה מפעם)  אני בא ללחוץ על "חיפוש" ...
ואז הרגשתי מעצור נפשי משהו בפנים לא נתן לי , אפילו שכל כך רציתי וידעתי שאני פה לבד רק אני והטלפון וזו הרגשה כזו "טובה"
ברוך ה'  אני לא יודע להסביר אבל היה לי כוחות לעצור את עצמי ולא להרוס את כל מה שבניתי עד היום. 

אני חושב שהתאווה עדין אצלי על מה שנקרא אש נמוכה , אבל  היא יכולה להתפרץ ולבעור .

חשבתי הרבה איך להזהר ובסוף הבנתי שהכול מתחיל בשמירת העינים כמו שחזל אומרים "עין רואה לב חומד וכלי המעשה גומרים". 

וכאן אני צריך את עזרתכם , אני לא מסוגל לשמור את העינים מ100% זה מה ש"נשאר" לי מהתאווה החולנית שלי . 

לפעמים שאני נוסע לקניות או יוצא לסידורים אני "מתלהב" שאולי אוכל לראות מר אה של אישה בלא מתכוון(אם יש מקום שאני יודע בוודאות שיהיה שם תמונה של אישה עם בגד ים וכדומה אני מוריד את המשקפים עוד הרבה לפני , הכוונה שלי  שאיזה כייף אם היה אפשר בטעות בלי כוונה לראות מראה אסור,  כי אני כל כך נהנה מאפילו שבריר של שניה מהסתכלות על אישה )

אני חושב לפעמים שלא הצלחתי לעבוד על המחלה שלי אלא רק לכלוא אותה מאחורי סורג ובריח ובתוך תוכי אני זועק ורוצה את ה"תענוג" הזה. 

מצד שני לפעמים אני חזק ואני שמח שאני שנה שלמה נקי ולפני הנפילה האחרונה שלי הייתי חצי שנה נקי . והכול בזכות התפילות  בזכות השם יתברך וכמובן בזכותכם אתם שליחים גדולים של ה' ,  בזכות המכשיר המוגן של הדרן כי עם מכשיר כשר לגמרי לא הצלחתי להסתדר. 

מה שאני מחפש להתרפא באמת ולא רק להציב מחסומים לתאווה שלי . אני רוצה שאם אישה יפה תלך ברחוב יהיה לי כוח לא להסתכל עליה לא מהצד ולא בכאילו ולא בכלל ממש כמו שאני עוצר את עצמי מליפול לתאווה הנוראה. 
השאלה איך עושים את זה איך מתחילים בכלל ? איך אפשר להפסיק להסתכל בחוץ ?בחוץ שלטים ותמונות שכמעט אי אפשר זה נמצא בכל מקום(ואני כמעט בכלל לא הולך לקניונים וכדומה ששם אי אפשר לשמור את העיניים אני מדבר כל מקומות רגילים  ) 
והשאלה האמיתית איך אפשר לשלוט באמת בתאווה הזו ולשבור אותה עד כדי כך שאפילו תעבור אישה ברחוב ואוכל להחזיק את עצמי לא לראות אותה כי אם אסתכל זו תהיה ה"נפילה"
שלי רח"ל .

קצת עלי שתבינו מאיפה הגעתי אנחנו חוזרים למקורות תמיד הייתי דתי, אבל היום אני ברוך השם שומר תורה ומצוות אפשר לומר חרדי, לפני שהתחתנתי הייתי מכור לתאווה הזו נונ סטופ כל יום יומיים הייתי עושה את זה מגיל 16 , היום אני בן 30 .

אשמח להתייחסות כללית . דעות או עצות מכם לגבי השאלה שלי ובכלל לגבי המצב שאני נמצא בו .
סליחה אם לא התנסחתי טוב תודה לכם .

תגובה: האם המצב שלי טוב? ואיך שומרים את העינים? לפני 3 שנים, 7 חודשים #127842

  • gidi
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 702

אוהבים אותך!!
קודם כל מדהים לשמוע ומעורר השראה שהצלחת להישאר נקי שנה לפי תוכנית שכתובה פה באתר, כל הכבוד! למרות מה שתיארת נשמע שמצבך מתקדם מאוד.
אני מזדהה עם מה שתיארת ומבין, אני יודע שבשבילי זה אומר מצב לא טוב אם אני עדיין בתוכי שואף ורוצה תאווה גם אם עדיין לא מוציא את זה לפועל, מצב כזה לא בריא לי וזה עניין של זמן עד שזה יגרום לי ליפול.

את מה שאני משתף למדתי דרך התוכנית בSA אז קח בחשבון שיכול להיות שהדרך שעשינו קצת שונה..

קודם כל מניסיון אישי לא הצלחתי להתנתק מתאווה עד שלא הבנתי והפנמתי שאני לא רוצה אותה בכלל בשום צורה, לא בטעות ולא בכוונה, אני עדיין לא ברמת הניקיון שלך אבל בכל פעם שההבנה הזאת נעלמה מצאתי את עצמי נאבק מול תאווה וכשהיא חזרה והפנמתי אז היה לי שיחרור שקט ויותר ניקיון.
איך מגיעים לזה? 2 כלים שלמדתי מהתוכנית (יתכן שיש עוד..)
1- חיבור רוחני תקין- לדאוג שאני מחובר לאלוקים במעשים והפעולות ביום-יום, חי לפי הרצון שלו והקשר שלי איתו טוב וממלא לי את הרגשות, השאיפות, העשייה והרוחניות.
ככל שהקשר טוב וחזק אני אקבל ממנו כוחות לוותר ולא ארצה ולא אכנס למקומות כאלה מראש (כי גם למה לי אם כל כך טוב לי בחיבור הרוחני הממלא?)
2- לא להתמודד לבד- אחד הכלים בתוכנית זה לשתף הרבה חברים,לדבר על זה, להוציא את זה החוצה, "להתמודד ביחד" ולא להסתמך על עצמי עם הכח רצון שלי כי זה עיקר הבעייה של הדבר שלא הצליח לי במשך שנים.

זה ממש מניסיוני הדל, שיתפתי אני הקטן את מה שקצת הצלחתי ללמוד.
תמשיך בדרך הטובה והמעולה ותחזק את ההחלמה וצליח בע"ה.
תודה רבה לך על השיתוף.

קצת סדר על עצמי 
הפעם הראשונה שלי באתר , הפעם הראשונה שלי בקבוצות
יומן המסע שלי  , ציון דרך שנה נקיות
ההתלבטות שלי לגבי נישואים

~~~מידע על הכלי העיקרי של ההחלמה - קבוצות SA~~~

צעד 0  , יומן צעד ראשון

**כל מי שמעוניין לגבי הכוונה, עזרה או כל שאלה לגבי קבוצות SA מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואשמח לעזור.

תגובה: האם המצב שלי טוב? ואיך שומרים את העינים? לפני 3 שנים, 7 חודשים #127843

  • gidi
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 702

גם מה ששיתפתי שקרה לי לאחרונה, להיזהר לצאת ולטפל במצבי רוח בעייתיים (כמו כעס עצבות בדידות וכו')  כי הם גורםמסוכן שמוביל אותילתאווה, ובכל מקרה אם אני נמצא במצב כזה להיזהר פי כמה לא להיכנס למצבים כאלה מסוכנים ולוותר על הריגוש או הניסיון להתמלא דרך מקומות מסוכנים שיכולים להוביל אותי לתאווה.

קצת סדר על עצמי 
הפעם הראשונה שלי באתר , הפעם הראשונה שלי בקבוצות
יומן המסע שלי  , ציון דרך שנה נקיות
ההתלבטות שלי לגבי נישואים

~~~מידע על הכלי העיקרי של ההחלמה - קבוצות SA~~~

צעד 0  , יומן צעד ראשון

**כל מי שמעוניין לגבי הכוונה, עזרה או כל שאלה לגבי קבוצות SA מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואשמח לעזור.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.46 שניות

Are you sure?

כן