ברוכים הבאים, אורח

למה אני בעד PA
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: למה אני בעד PA 2921 צפיות

למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110741

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
אתחיל דווקא מהפן האישי שלי, אני חציתי את המסך. וגם ביחס למגע החי, הרחקתי לכת מאוד. ודווקא בגלל זה אני סבור שישנו צורך אמיתי בהקמת חברותא המיועדת למי שתכני המסך הם ההתמכרות שלו. זיהיתי את הצורך הזה לפני יותר מחמש וחצי שנים.  

הפער בין מכור חוצה מסך למי שלא הגיע למחוזות הללו בלט לי מיד כשהגעתי לשמור עינך. היו שטענו לי שחוצי המסך הם פשוט "מכורים כבדים" ומי שלא חצה את המסך הוא מכור יותר קל. חלקתי עליו מכל וכל. מבין אלו שלא חצו את המסך פגשתי גם בבעלי דפוס התנהלות ואישיות בעייתיים אף יותר מאלו שייצרו אינטראקציות חולות מעבר למסך. סברתי שב SA יכולים לסייע גם להם. דברתי בכל הזדמנות על מחלת "העוד" ועזרתי לכל מי שהיה מעוניין להתקדם להגיע ל SA.

לא פעם תיקנתי בשיחות אישיות מכורי מסך שטענו שהם אחרים כי הם "לא חצו מסך", ואמרתי להם "עוד לא חציתי מסך". ושגיתי. בטח באופן הגורף והנחרץ בו התבטאתי. סברתי שלהידרדרות ההכרחית של מכור יש גוון אחד - עוד ועוד שימוש שחייב להקצין בכמות ובאיכות. במהלך השנים נוכחתי לדעת שזה לא מדוייק. שימוש יכול להקצין גם בהשפעה שלו על מבנה הנפש. במקום להידרדר ולקרוס החוצה, ניתן להידרדר ולקרוס פנימה. לתוך דיכאון ובדידות. ולמי שבשל המבנה הפסיכי שלו לא ניסה לייצר קשרים בינאישיים, סביר לא פחות שההידרדרות תופנה פנימה.  

לצד חברים רבים שעברו ל SA והתחברו מיד, שמעתי וראיתי חברים קרובים שניסו ופשוט לא הצליחו להתחבר למי שחצה את המסך. "זה לא אני", טענו באוזניי פעם אחר פעם. ולא, זו לא היתה הכחשה. זו היתה כנות. "ישבתי בצעד הראשון של מכור חוצה מסך, שמעתי סיפורי זוועה, המון כאב, ולא הצלחתי להתחבר. תאמין לי שניסיתי". יש לי מחלה אחרת. הקשבתי. ולאט לאט גם הפנמתי. אותי לימדו שליבת ההתמכרות היא "הריכוז העצמי" ואני לא מצאתי מכורים יותר מרוכזים מעצמם מאלו שעסוקים ביצירת קשר רגשי-נפשי-רוחני עם פיקסלים. כתבתי אז את המאמר "מכור קל מכור כבד" וקראתי למי שמוכן להרים את הכפפה להרים אותה..

זה לקח זמן. כמו כל דבר טוב, גם כאן היה צורך שהתנאים יבשילו. ונראה שבימים אלו הם אכן מבשילים. אשאיר לאחרים את הכתיבה על עצמם וההבשלה שהתרחשה אצלם, אנסה להתמקד בכתיבתי בי ובסיבות ובתנאים בגללם אני סבור שהגיעה העת. 

בשנה האחרונה זכיתי לפגוש באופן יומי חברים חדשים שהתקשרו לקו החם של שמור עינך. שוחחתי עם יותר מחמש מאות מתקשרים. חלק מהם הינם מתמודדים שאין להם דבר וחצי דבר עם התמכרות, אחרים, מכורים שחצו מסך הופנו ישירות ל SA. וגם את אלו שדפוס ההתנהלות שלם הצביע על קשיים רבים או שלא היה באזורם קבוצה של שמור. בקו החם של שמור עינך נהוג לחזור לפונים אחרי תקופת זמן מסויימת.  ולצד שיחות עם חברים המרוצים מ SA פגשתי רבים שפשוט לא הצליחו להתחבר. 

כי נכון שיש כאלו שיכולים להכליל את עצמם בין מכורים באשר הם (בתחילת דרכי כשנזקקתי לקבוצה ולא היה בישראל משהו בשביל מכורים לתאווה, הלכתי לפני 14 שנים לקבוצות של נרקומנים ואלכוהוליסטים NA - AA במשך זמן רב והתחברתי מאוד. עד היום יש לי שם חברים קרובים), ולמרות שיש שיודעים על עצמם שההידרדרות שלהם עשויה לכוון אותם לחציית מסך, יש רבים אחרים שנמצאים במקום חולה אחר. הם זקוקים להזדהות סביב החשש מקריסה פנימה. לא לפחד מחציית המסך.

ופה אנו נכנסים לבעיה נוספת שלדעתי מחריפה עם הזמן. לאמירה "אתה בהכחשה" ביחס לתאווה שלך, "אינך כנוע - עדיין לא נכנעת", הנאמרת לחבר חדש שזה עתה פרץ לראשונה בחייו את חומות הסודיות והבדידות, יש משקל משמעותי. בטח כשהיא נאמרת על ידי חבר שנקי שנים ב SA. וכשהיא נאמרת למי שרק רוצה לצאת מהבעיות שלו, וכל כך רוצה להשתייך היא אפילו מסוכנת. אני מכיר באופן אישי כמה וכמה אנשים, לא אנקוב במספרים כי לא ניהלתי מעקב  מסודר על זה, אבל מדובר בהרבה מעבר למקרה או שניים, שהגיעו שיכורים מתאוות מסך וקיבלו רעיונות לשימוש דווקא במקום המקלט שלהם.. 

לא פעם עמדתי נדהם מאותו אחד שכל כך חשש ממפגש עם מכורים בקבוצה, וכיום הוא עסוק בדילוג מנפילה חוצת מסך לאחרת.. וכששאלתי אותו מה קורה איתו. הוא אמר לי לתדהמתי "זה יישמע לך מטומטם, אבל ככה אני משתייך". "אני פשוט לא רואה ולא ושמע את הסבל, אני רק רוצה להתחבר" - - -.

אני ממש לא מסיר משום מכור את האחריות לשימוש, בסופו של יום הוא זה שבפועל חוצה את המסך, ולא צריך את הקבוצות בשביל לקבל רעיונות היכן ניתן להשתמש. אבל, יש מי שמוכן להתחייב שהמפגש הבלתי אמצעי של מכור בתחילת דרכו, עם דמות הנראית לו יציבה ומחלימה, אדם שקורא לו פעם אחר פעם "מכור קל" או "מכור בהכחשה", ופורט באוזניו את שלל שימושיו, לא סייע לו לקבל "אומץ" ולדרדר את מחלתו למחוזות שייתכן והוא לא היה מגיע אליהם בלי זה. 

אני לא מוכן להתחייב על זה. ובכנות, אני לא יודע מה היה קורה לאותו אומלל בלי החצייה הזו, יש בהחלט סיכוי שהוא היה שוקע לתוך דיכאון עמוק או אפילו מתאבד. אני באמת לא מתיימר לדעת מה נכון לכל אחד. אני כן יודע שיש אנשים שכואבים את המצב הזה. שרוצים משהו אחר. וכשהם פונים אליי לעזרה, ואני מרגיש את הכנות שלהם, ויש לי היכולת, עליי להושיט להם יד. כי אני מאמין שהכוח העליון שם אותי בעולם כדי לעזור לילדים שלו. זה ההסכם היומי המתחדש שלי איתו - "עזור לי, ואעזור לילדיך".

ולא, אין כאן שום דבר נגד. רק בעד. בטח לא נגד SA. חיי נצלו ב SA ואני מתפלל שאהיה חבר SA עד יומי האחרון. כי אני זקוק להם ולא יכול בלעדיהם. אבל באותה המידה, אני מתכוון ללכת בעצמי לקבוצת PA וגם אזמין כל חבר SA להיות חלק מקבוצת PA, במיוחד את אלו שמצהירים על שנות ניקיון ומשתפים על מעידות קבועות בפורנו. כי אני באמת סבור שיש להתמכרות לתאווה רבדים שונים, וההתמכרות לתכני מסך מצדיקה ומצריכה התייחסות ייחודית. אני סבור הגיע הזמן והאפשרות לוותר על תמונות וסירטונים שמפריעים להתקרב עוד לאבא שבשמיים. אמן.

דבר אחרון לסיום, אני מאמין באמת שחברותא נוספת כ PA תסייע ל SA. כי כידוע "מידת חוזקה של שרשרת נמדד על פי עמידותה של החוליה החלשה שבה", אותם חברים שמגיעים נופלים, מדרדרים, ולבסוף לא שורדים מחוסר התאמה, מחלישים את השרשרת של SA. אם הם יקבלו מענה ב PA, גם SA תתחזק יותר.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 2 חודשים על ידי אסירותודה.

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110747

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

אני מתרגש שדברים מתחילים לקרות,
אני יחלוק מהמחשבות שלי,
לא יודע עם דיברתי חמש מאות חברים חדשים בשנה אחרונה, אבל דיברתי עם הרבה חברים, והצורך הזה של קבוצות pa חסר,
והאמת אני מפחיד אותי להתחיל דבר חדש,
אבל דיברתי אתמול עם חבר שנותן גם שירות בשמור עינייך, והוא נתן לי להבין, שחייבים לנסות להריץ את הקבוצה הזאת,
יתפוס יתפוס, ואם לא אז ניסינו, 
בכל מקרה אשמח להיות חלק מזה,
ובתפילה שכל חבר ימצא את הפתרון שלו.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110750

  • חוסידל
  • רצף ניקיון נוכחי: 2917 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אוי מיין וועלט .....
  • הודעות: 440
תודה אסירות,

הצלחת לשנות את דעתי בכתיבה המושקעת,

יש לי חבר קרוב בתוכנית, מחלים מאוד, שהנפילות שלו היו רק במסך וגם שם מעט מאוד,
ולפעמים אני צוחק איתו,, נו מה כבר עשית? מכור לבמבה...........
והוא נוהג לענות אני מפנטז על מה שאתה עשית, ואין משהו שלא ניתן לפורנן עליו.

והיות וראיתי את ההחלמה והנחישות שלו חשבתי שגם מתמודד בפורנו יכול למצוא מזור בSA

תודה על השירות
אבא אוהב גילה לי את האור ברח' ניסן תשע"ה בכנס של שמור עיניך

נאר אמונה אין בורא כל עולמים...ומבלעדי עוזך ועזרתך אין עזרה וישועה

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110753

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

תודה על הדברים. יש לי המון מה לכתוב בנושא. בתור אחד שהתחבט בשאלה הזאת כמעט מהיום הראשון שלי בתכנית כאן, ובתור חבר SA וחבר שמור עיניך.

השורה התחתונה היא שלדעתי כעת המהלך הזה נחוץ ביותר והוא יכול להביא המון תועלת. 

לצערי אין לי כעת זמן להרחיב, אבל אשתדל גם להוסיף על הדברים כאן מהזוית ראיה האישית שלי.

הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110756

שלום
האם לא כדאי לפתוח קבוצות חיות לאנשים שמתקשים במבטים/פנטזיות/אוננות/וכו'.. כל אחד לפי צרכיו?
אינני מבין מדוע צריך ללכת דווקא נגד הפורנו, משום מה מרגיש לי שכאילו ישנה איזשהי תחושה שצריך להשחיז את חוד החנית דווקא כנגד אופי ההתמכרות הזה ונראה לי שזה לא נכון.
אשמח לדעת מה הקבוצות של שמור שונות מPA ומה למעשה "החידוש" כאן

בברכה אוהב ה'

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110759

  • אח-שמח
  • רצף ניקיון נוכחי: 2855 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 75

אני יציע ל AA לפתוח את LA - שותי ליקר אנונימיים כי זה רק קצת אלכוהול וכו'
אין לי בעיה עם פתיחת קבוצות לצופים בפורנו אבל יש לי בעיה עם ההבדלה בין קצת להרבה, חזק לחלש והכי גרוע לערב את 12 הצעדים בכל זה.
במה זה יהיה שונה משקוף או הגומל ועוד כל מיני שיטות שטוענות להצלחות בתחום? כי יש A בסוף?

אם אלוהים נראה רחוק לפתע, מי זז?

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110760

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
  1. אח יקר, איני יודע אם קראת מילה במילה את מה שכתבתי, אציע לך לקרוא. הושקע במאמר הזה לא מעט זמן ומחשבה.
  2. אין בדבריי מילה על "קצת" ההפך. לדידי זה כנראה יותר. הרבה יותר. בטח בכל האמור בליבת ההתמכרות = הריכוז העצמי. אתה מוזמן לקרוא עוד - כאן. כן יש בדבריי שונות. לא יותר 'טוב' או פחות 'טוב', אחר.
  3. ב AA דיברו על אלכוהול, באו חברים שזה לא עבד להם, הם הצליחו להישאר נקיים מאלכוהול אבל המשיכו לעשן סמים ואמרו, אנחנו אחרים, ופתחו את NA. רק כי אנחנו צריכים להכליל עוד דברים "שמשנים מצב רוח או תודעה" - בהגדרת הניקיון של NA.
  4. לצערי, התאווה הערמומית ורבת העוצמה לא שוקטת על שמריה. היא עובדת חזק גם ובמיוחד כשאני נקי שנים. אפשר לשמוע לא פעם חברים עם תקופות ניקיון משמעותיות "שמעדו" שעות רבות מול פורנו. ולא, בעיניי זו לא מעידה. זהו שימוש. הגדרות הניקיון של PA יסייעו לזה ב"ה.
  5. אין לי דבר נגד שקוף. זו תוכנית נהדרת המבוססת על תורתו של רבי נחמן. או על פרשנותו של גידי דבוש לתורתו של רבי נחמן. ומי שזה עובד לו - יש לי חברים קרובים מאוד שזה עובד להם - מעולה לו. אני באמת שמח עבורו. אבל זה לא קשור לסיפור של צעדים.
  6. בעיניי הגומל זה סיפור אחר. הוא סיקרן אותי. ולכן נפגשתי אישית עם הבנאדם לפני שנתיים וחצי. לא היה לו מושג על מניע מכורים וגמילה. נכון לאותו פרק זמן (שמעתי דברים גם על היום אבל אני לא רוצה להיכנס לזה), הוא התעסק רק עם "קצה הקרחון" הפעולות המעשיות. באופן אישי מורכב לי מולו, אבל אם זה עוזר למישהו לא אומר מילה. חוץ מלברך אותו שה' יברך אותו ושיעזור לעוד אנשים.
  7. איני מכיר אותך ,אבל אציע לך שלא לזלזל ב A. לא בסוף ולא בהתחלה. החברותות האנונומיות הרבות הקיימות בכל העולם לקחו את הצעדים והמסורות מ AA. ולא כולם הלכו ל AA בעצמם. כי כשם שפרצופיהם שונים, כך גם מחלתם אחרת.
  8. גילוי נאות: אני הייתי בעד הגדרה מעט שונה לחברותא החדשה = חציית מסך ושאינה. אני אפילו מתחבר אגודה בשם "מכורים למסך אנונימיים". ולו בשביל להכליל גם את אלו השורפים את חייהם על אתרי משחקים וחדשות ולאו דווקא עם תכנים מיניים. אבל כמי שמכיר את מה שקורה בשטח, קיבלתי את דעת חבריי שטענו שהסיפור של פורנו הוא עצום וחייב מענה בפני עצמו.
  9. לטעמי ההבדל המשמעותי בין קבוצות שמור ל PA  יהיה העצמאות שלהן. עד היום קבוצות שמור זוהו כיום כמשהו ששייך למישהו, הן התנהלו ללא המסורות (יחזקאל העביר תקציבים, מימן פעילויות וכו'), מכאן ואילך, הקבוצות יהיו שייכות למי שמגיע עליהן. תתבצע הפרדה מוחלטת בין פעילות שמור עינך ל PA. וקבוצות שמור עינך ייתמקדו במתמודדים שאינם מכורים.
  10. ייתכן שהמהלך הזה הוא שגיאה. ימים יגידו. חמש וחצי שנים אחרי שזיהינו את הצורך (אפשר לקרוא בקישור שהבאתי למעלה, ובמאמר מכור קל - מכור כבד), הגיע הזמן לעשות. ועבורי, לא לעשות אותו בגלל פחד ש.. או חשש מ.. זה לפעול באופן חולה. אני מאמין שרצון ה' שננסה אותו. שרצונו יעשה בחיינו.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110761

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

אוהב ה', אין כאן שום דבר "נגד" אף אחד, בודאי לא נגד פורנו.

ההתמקדות באות P היא משתי סיבות:

א. נוחות. זאת המילה הכי מתאימה לתאר את כל המגוון של מי שסובל מהתמכרות למין שלא חצתה מסך. אין כאן דגש דוקא על תמונות יותר מאשר סיפורים או פנטזיות.

ב. פורנו היום זאת בעיה נפוצה פי כמה וכמה מכל סוג אחר של שימוש בתאווה, אז הרעיון הוא לכוון למרכז כדי למצוא מכנה משותף כמה שיותר רחב.

אח-שמח,

כן, בפירוש יש הבדל בין מכורים לאלהוכול לבין מכורים לסמים, ויותר מזה - יש הבדל בין מכורים לסמים רגילים לבין מכורים לסוגים ספציפיים של סמים, ולכן יש קבוצות נפרדות למכורים להרואין וכן הלאה, כך יש הבדל גם בין סוגים שונים של התמכרות למין ולתאווה.

הנה רשימה של החברותות הנפרדות שיש - כולן קשורות לסמים/עישון:



האם היית מכניס את המכור לניקוטין ביחד עם המכור להירואין ואומר שאין שום סיבה לחברותא נפרדת?
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110762

שלום חברים יקרים
האמת כששמעתי בהתחלה את ההצעה לפתוח את PA ולאחר רגע של מחשבה עלתה בי התנגדות ,רציתי להעלות אותה עכשיו (בערב) על כתב, כבר כמעט שאינני נכנס לאתר "שמור" אך היה חשוב לי להדגיש את התנגדותי לעניין.
(בקשר להערה של אסירות על "הגומל" אני אהיה מאוד עדין ואגיד שאסירות ממש בסדר כשהוא לא משתלח בו כפי שצריך להיות, (ברוך ה' שלא נפלתי לטמטום ההוא).

ועכשיו לגוף העניין, לאחר יום של דיבורים עם חברים שהיו בקבוצות, חברים שעדיין בקבוצות (שמור, SA ) קיבלתי רושם חיובי מאוד מאנשים שאמרו שדבר כזה רק יוסיף להם להחלמה, מה עוד שכבר תקופה אינני מגיע לקבוצות ויתכן שקצת חסר לי הרושם של האנשים (למרות שהזיכרון שלי מצויין).
לסיכומו של עניין כל מי שדיברתי איתו על הרעיון הזה, מכורים קלים/קשים עברו מסך/עדיין לא עברו, לכולם או יותר נכון לרובם- הייתה רוח חיובית מאוד כלפי הדברים.
לאור הדברים לעיל נשמע שזה משהו מענין חדש רענן שיכול לתת הרבה לאנשים שסובלים.
אני מברך אתכם על היוזמה ומאחל לכם בהצלחה רבה!

אוהב- אוהב ה'

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110840

אני לא יודע אם אני בעד או נגד, ימים יגידו...
אבל אני מאוד שמח שהבשורה תופץ כמה שיותר, זה יכול להיות שער גדול להחלמה כמו ששמור עיניך הייתה ועודנה שער ענק להחלמה.
ולסקפטיים שבינינו, אלוקים יותר גדול מכל הפחדים והמגבלות, בטוחני שכשרוי קיי פתח את sa היו רבים שגיחכו/לא האמינו וכל כיו"ב, וגם כשהקבוצות הגיעו לארץ הוותיקים לא האמינו שזה מה שיהיה היום וגם אני לפני שנתיים לא חלמתי שזה מה שיהיה מהקבוצה הקטנה שנתתי בה שירות בירושלים (לא היה מזכיר וממילא לא היה כלום, היה חבר שהסכים להיות מזכיר בתנאי שמישהו אחר יהיה אחראי דוברים ולקחתי ע"ע את השירות,) וכיום הקבוצה מונה כ50 חברים פחות או יותר...

כל זמן שזה מחוייב למסורות זה אומר שאין מישהו שלוקח שליטה, אלוקים אוהב כפי שהוא עשוי להתבטא במצפון הקבוצה.

עוד משהו על עצמי, גם אני צפיתי בפורנו, אף פעם לא במשך שעות, העניין היה יותר הריגוש של לפני, ובעיקר חיפשתי רעיונות, כשצפיתי, תוך כמה דקות אוננתי וגמרתי והתבאסתי עד עומק נשמתי.
השימוש שלי היה בעיקר חי למרות שלא חציתי את המסך אחרי החתונה... (מסובך? לא נורא...)
דווקא בגלל זה, כשאני שומע חברים שראו 8 שעות פורנו ואפילו יותר מזה, אני מבין שהם צריכים משהו אחר, הם לא ממש יכולים להזדהות עם השימוש שלי ואני לא איתם, כשהם חיים בעיקר בפנטזיה אני לא מבין מה צריך לפנטז כדי לאונן, למה צריך לפנטז כשאני עם אשתי, השימוש הוא העניין לכשעצמו...

אני בהחלט מבין שצריך תת חברותא חדשה שתגדיר לעצמה הגדרות ניקיון מחדש ותעזור לחברים שזה השימוש שלהם לא לרמות את עצמם ולהשיג ניצחון גובר והולך על התאווה.

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110846

חשבתי מה לכתוב,
האם בכלל לכתוב,
ואם כן איך לכתוב,

אכתוב בקצרה מה אני מרגיש יותר ממה שאני חושב לגבי הנושא אולי זה יתרום גם לאחרים.

בראייה שלי, אחרי 3+ שנים בתוכנית המיוחדת הזו שעליה אני מודה לאלוקים כל יום, כל בן אדם בעולם שסובל מה׳איזם׳ (קרי: מחלת הריכוז העצמי, חוסר הסיפוק התמידי הזה כמו שמוגדר ע״י ד״ר וויליאם סילקוורט בספר הגדול) אני מעוניין,רוצה,מחפש דרך להגיע אליו כדי להעביר לו את הבשורה הפשוטה שיש דרך אחרת לחיות את החיים הללו, שהחיים לא נועדו להרגיש כ״כ רעים, כ״כ ריקניים, כ״כ חסרי משמעות. 
לטעמי כל דרך הינה ראויה כדי להגיע אל ההוא בחוץ שעדיין סובל (מי שאני הייתי..).
ולכן אם פותחים איזו חברותא שרק לא תהיה, שבנויה על העקרונות של הצעדים והמסורות, אני שם כדי לעזור בכל מה שהם צריכים, אני איתם בלו״נ. לגמרי. 
ולכן אני מעודד,ואעודד את החברותא הנפלאה בע״ה שמוקמת כאן!

זהו, תעצרו כאן ואל תקראו הלאה היות וזוהי האמת האמיתית של רוח התוכנית שלנו, רוח האהבה,הנדיבות והשירות.
בשורות להלן ארשום איך אני רואה את זה בקטע האישי, שלי.


- אני מבין שלחבר חדש ההגדרה וההזדהות מאוד חשובה.( נראה לי שלחבר ותיק/מחלים זה לא כזה ביג דיל בגלל שהעיקר זה הפיתרון קרי הצעדים והחוויה הרוחנית), אני באופן אישי מסיבות שונות הולך להרבה פגישות בשבוע, כשרובם הינם לחדרי AA, למרות שאין לי התמכרות לאלכוהול, ואני מקבל שם המון. אני מתחבר וחי עם חברים צעירים ומבוגרים שהתוכנית בשבילם הינה דרך חיים ברורה והחלטית לפחות כמו שברור לי שאני ברחוב הולך רק כשאני לבוש עם מכנסיים למשל... הם חיים עם אלוקים באופן יומיומי וכך גם אני שואף לחיות.
והיום אני יודע שכשאני מגיע לכל מקום שרק לא יהיה, מה שהכי חשוב לי שם הוא שיהיה לי שם מפגש צעדים (מכל חברותא שהיא) שנושא אוירה של החלמה וחיבור לכוח העליון.

- הזדהיתי עם מה שכתב אסי״ת לגבי הגדרות הקבוצה, אני אחד שסובל (עדיין) מאובססיה כללית בתחום המחשב, גם אם הוא יהיה חסום וגם אם יהיה ללא אינטרנט כלל!!!
משהוא בקו הרגשות והמחשבה שלי משתולל כשאני ישוב ולפני משהוא ממוחשב, בין אם זה : משחקים, סרטים, חדשות, קריאות, קניות, חיפושים, שוטטויות, וכו׳
משהוא שם קשה מאוד להגדרה כי זה לא משהוא מוגדר, והיה מי שכינה את זה בעבר ״מחלת הקליקים״. 
אז מה לפתוח קבוצת Screen  Anonymous ? (מסך אנונימי).

- אינני אלוקים ואין לי גם נסיון אותו יש לחברי הנפלאים שנותנים כאן שירות חבל״ז, אבל האם עוד תקופה יפתחו גם קבוצה להומואים היות וסוג המשיכה שלהם הינו בנוי על.. 
וכו׳ וכו׳ ? אינני רוצה להיכנס לקטגוריות מפורשות מדי. 
בכינות, אשמח לשמוע איך אתם רואים את העתיד בעוד 10 שנים מהיום האם יהיו לנו עשרות קבוצות להחלמה מתאווה? 
האם NA עזר להחלמה כשהוא התפצל מהAA ? 
האם זה שנהיו מאות חברותית זה הוסיף או פיצל את כוחינו?
האם זה רע אינני יודע.
האם זה טוב אינני יודע.

מסקנתי היא שאני כבר לא המנהל וברוך ה׳ שאני מפנים שלא עלי להחליט בכל דבר,
ברוך ה׳ שזו עובדה קיימת וחיה ותעזור לעוד אלפי אחים לסבל !! 

בהצלחה רבה ובאהבה !!!!!

הוי....

אריאל,
אני בהתחלה,,, אני מנסה,,,, אני מתבייש,,, אני מפחד,,, אני מקווה,,, אני מייחל,,, אני מתפלל !!!!!!!!

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110859

  • אח-שמח
  • רצף ניקיון נוכחי: 2855 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 75

יצא לי לשוחח עם כמה חברים על הנושא ויצאתי עם כמה תובנות.
ראשית אני באופן אישי - כאדם שלא חצה מסך, לא רואה שהיה יוצא ממני משהו לו הייתי הולך לקבוצה מהסוג של PA אבל כמובן זו החוויה האישית שלי. אני מבין ומאמין שזה יכול לתת תועלת להרבה אחרים שלא מוצאים את עצמם בקבוצות "רגילות".
גם פגשתי את אסירות תודה בכנס של SA ושוחחנו מעט על הפוסט והתגובות ולמען האמת השתכנעתי שזה יכול להועיל לאנשים מסויימים, במיוחד אחרי שהבנתי שהחברותא תהיה מחוייבת למסורות דבר שבעיני הכרחי לחברותא בריאה.

סוד
רשימת הקבוצות שהבאת למכורים לסמים לא אומרת דבר, כי אני לא מכיר אף אחת מהם כדי לדעת שמדובר בחברותות קיימות שעוזרות לחברים בהם להחלים, מלבד NA שאני מכיר באופן אישי כמה וכמה חברים שחייהם ניצלו שם.
כן הדבר ב SA . יש הרבה חברותות בעולם של מכורים למין מכל מיני סוגים, האם כולם חברותות מחלימות? ספק.
לסיכום:
אני עדיין סקפטי באשר למידת ההצלחה של החברותא החדשה, אם כי אני מחזיק לה אצבעות וגם אעזור לה ככל שאוכל.

אם אלוהים נראה רחוק לפתע, מי זז?

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110865

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785

האמת הרבה זמן כבר רציתי להגיב כאן בפורום, או ליתר דיוק המחלה שלי רצתה בכל מאודה לכתוב פוסט "למה אני נגד PA".
היום אני ניגש לכתוב אחרי שקיבלתי על עצמי לא לדון על הנושא הזה בכלל. אחרי כשבועיים שזה יושב אצלי התחלתי לחשוב אחרת.
קול פנימי שואל אותי "מה הכוח העליון שלי רוצה"?, זה שאני מעוניין להתקיף את הנושא, לריב ולהתווכח עם כולם (וכמובן לנצח את כולם), את כל זה כבר הבנתי.

ניסיתי להקשיב לקול הפנימי הזה, הוא טוען לפחות ש- PA הולך להיפתח, גם אם אני הקטן לא מסכים בשום פנים ואופן, אז אולי הכוח העליון שלי רוצה שאהיה שותף להצלחה, אולי הוא רוצה ממני שאעזור למהלך הזה, כדי שיהיה לזה הצלחה.
אולי אני אמור לתת שירות וזה רק יחזק את ההחלמה שלי.
אולי
ואולי לא.
צריך עדיין לשבת על זה יותר ברור, לשאול את הספונסר וכו' וכו'

אני לא מוותר על הבית שלי - SA, אבל אם זה לא במקום אז אולי...

אוהב

יום שפוי ונקי לכולנו.

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110877

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
אח-שמח כתב on 12 פבר' 2018 11:34:

סוד
רשימת הקבוצות שהבאת למכורים לסמים לא אומרת דבר, כי אני לא מכיר אף אחת מהם כדי לדעת שמדובר בחברותות קיימות שעוזרות לחברים בהם להחלים, מלבד NA שאני מכיר באופן אישי כמה וכמה חברים שחייהם ניצלו שם.
כן הדבר ב SA . יש הרבה חברותות בעולם של מכורים למין מכל מיני סוגים, האם כולם חברותות מחלימות? ספק.
לסיכום:
אני עדיין סקפטי באשר למידת ההצלחה של החברותא החדשה, אם כי אני מחזיק לה אצבעות וגם אעזור לה ככל שאוכל.


בספר על החיים של ד"ר בוב יש סיפור נפלא שמאוד התחברתי אליו. הוא מספר איך הם היו באופוריה בשנים הראשונות, אחרי שגילו את הפיתרון של 12 הצעדים, ואז הגיעה אישה אחת שהיתה מאוד אינטליגנטית (כמדומני עורכת דין או רופאה) והם לא הצליחו לגרום לה לעלות על דרך. הגיעו הדברים לכך שיום אחד כשהיא היתה שתויה, היא לקחה סכין וכמעט רצחה את אשתו של ד"ר בוב! כמובן לא היתה ברירה ושלחו אותה מאקרון, אוהיו, בלי שהיא מצאה פיתרון.

עברו שש שנים בהן לא שמעו עליה דבר, ואז נודע להם שהיא הצליחה בכוחות עצמה(!) להפסיק את ההתמכרות הנוראית שלה, התמכרות שגם בכל הכוחות של טובי המחלימים הגדולים של AA לא הצליחו להפסיק אותה. ד"ר בוב אמר שהוא למד אז ענווה, כי הוא הבין שאלוקים יותר גדול ממנו ומהתכנית שלנו, ויש לאלוקים הרבה דרכים לעזור לאנשים.

למדתי את זה כי כשהגעתי ל SA חשבתי כמוך, שרק SA מצליח וכל שאר החברותות זה שטויות, ואז גיליתי שבאותו מקום בו אני משתתף בקבוצת SA במוצ"ש, ישנה קבוצת SLA ביום שני, והקבוצה הרבה יותר מוצלחת, עם יותר החלמה ויותר משתתפים שנקיים יותר שנים.

אז נכון, אני לא מתחבר ל SLA אז אני בטוח שאלוקים יכול לעזור לאנשים רק דרך SA, אבל מסתבר שאלוקים יותר גדול גם ממני וגם מSA ביחד.

כן, יש המון אנשים בחברותות האלו שציינתי, מדובר על מאות אלפי אנשים שעובדים צעדים והם נקיים מהתמכרויות לסמים שונים. וכבר לימדונו חז"ל: לא ראיתי - אינה ראיה. אדרבה, תבדוק על הקבוצות, תדבר עם אנשים ותגלה שיש הצלחה ענקית לכל קבוצה שלא מתפשרת על הצעדים והמסורות, ויש מקום לכולם.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

תגובה: למה אני בעד PA לפני 6 שנים, 2 חודשים #110894

מיזם מבורך!
גם להזדהות יש מקום וצורך.
במכנה המשותף - תאווה - הכל שווים, אך לא באופיה. 
זהו משהו שלפעמים מוריד או מרים.

אין תחליף  ל ח ו פ ש.  נקודה.

  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.74 שניות

Are you sure?

כן