כ"ה תשרי התשע"ב

איך אלוקים יכול לצפות שלא אסתכל על נשים?

איך אלוקים יכול לצפות שלא אסתכל על נשים?

טוב, אז נפלתי בגלל שהסתכלתי על תמונות. למה עשיתי זאת? מכיוון שאני מקבל ריגוש מזה שאני מסתכל על יופי. אני מעריך את היופי שאלוקים יצר בעולם. אני מרגיש שלהסתכל בנשים זה חלק ממני. זה לא כמו לאכול אוכל לא כשר. יש מהו טבעי בבחור שמסתכל באישה יפה. איך אלוקים מצפה מאתנו להתנהג באופן שנוגד את הטבע?

תשובה:

אני יכול להמשיך לרוץ אחרי דמות של אישה שאני מכיר, דמות פורנו, פנטזיה...מה אני אקבל מזה? תחשוב על התרחיש עד הסוף: לאישה שאני חושק בה יש את הרצון שלה והחיים שלה, כולל הורים, אחים, ואחיות, את הריח של הגוף שלה...ולא תמיד היא רוצה לשים אותי במקום הראשון (מלבד ממקרה שהיא מעוניינת שאהיה מסור לה)...הפנטזיה שאנחנו כול כך חושקים בה, הדמות היפה (ששילמנו עליה) במסך או בעיתון רק תגדל לתאווה יותר גדולה ויותר מתקדמת בתוך תוכי שתצעק "עוד"...עד שאעבור עוד גבול שיוביל למה? לאיזה סוף? האם אצטרך לעזוב את אשתי? ואם אני בלב אומר "כן , לעזאזל, אני אעשה זאת", אז לאיפה זה יוביל אותי? לחיים שיספקו בסופו של דבר את התאווה שאהיה אתה לעולמי עד? באמת?

אני חשבתי על כך במשך השנים, שתמיד זה יוביל לסוף המר. האם אני באמת רוצה להזדקן עם האשה שעליה אני מפנטז? האם נדאג אחד לשני? האם זו השמחה שלי? ואם אני רק רוצה להשתמש בה ליום אחד או ללילה, מה זה אומר על העתיד שלי? מה יהיה אחר כך? רק יותר תשוקה למישהי יותר יפה, כמובן. האם אני לא יודע זאת בתוך תוכי? אני לא צריך ואני גם לא רוצה שאף אחד ייתן לי שיחת מוסר בקשר לכך. אני מלא מוסר בקשר לכך- אני סוטה מין בהחלמה. אני מחפש במין ותאווה תשובות לכול הצרכים שלי וזה טיפשי!

התאווה שלי, תאווה של גבר עם מצפון קרוע, שמובילה אותי בנחרצות לאכזבה כואבת. זה תמיד מתפוגג. וכול בחורה באה עם הפגמים שלה. האחת שאין לה פגמים מבחוץ חייבת שיהיו אותם במקום כלשהו. כמו אנוכיות מרה, ריכוז עצמי, כעס, ותביעות... לעשות את  הדברים אלו--- כשאתה חי איתם- זה נהיה כל כך דוחה.

אז מה יש כאן בשבילי?

באהבה,

דוב