ה' כסלו התשע"ח

שינויים קטנים וחשובים

אתמול היו לי שני דברים שהרגשתי בהם שינוי אדיר ומבורך מאז שנכנסתי לשמור עיניך.

הראשון, אתמול הייתי באירוסין של בן משפחה, אצלי אירועים כאלה הם הכי מסוכנים. בדרך כלל אלו אירועים משפחתיים יותר פתוחים יותר, והמחיצה בין הגברים לנשים פחות עובדת.

פשוט הייתי בלחץ אדיר, הגעתי חסר מצב רוח. אחרי שבוע שאני מצליח של יהיו לי נשים ספציפיות בשביל לפנטז עליהן (פשוט כי אני מסיט את מבטי עוד לפני שהמראה שלהם מספיק להיחקק לי במוח), פתאום אני הולך להגיע לארוע שכולו מלא בנשים חדשות, סחורה טריה.

פשוט לא ידעתי מה לעשות. ואז נזכרתי בשמור עיניך. בתפילת ערבית שהתקיימה לפני האירוע, פשוט בכיתי לקב"ה שיציל אותי. אמרתי לו שאני לא רוצה ליפול, אבל אני מרגיש שאין לי כוחות לבד ואני מוסר את עצמי ואת תאוותי לו. אחרי התפילה פשוט הרגשתי הרבה יותר רוגע. התחלתי לדבר עם אנשים וכו' ופשוט שכחתי מצד הנשים. תודה לקל.

הדבר השני בדרך לאירוסין נסענו עם נהג הסעות. אפשר לומר שהוא היה נהג לא כל כך אדיב ונחמד. אצלי כשאני פוגש אנשים לא נחמדים זה מעלה לי את הטורים, במיוחד אם הם נהגי הסעות. היה לנו איתו כמה תקרים בדרך. אפשר לומר שהקפיצה הראשונה שלי היתה להגיב בחריפות. אבל אז נזכרתי בשמור עיניך. נזכרתי שכשאני לא יכול לשלוט בעצמי אני פשוט נכנע. ונכנעתי.

כל פעם שהוא כעס התנצלתי בשם כולם. אמרתי לו שאנחנו לא מספיק מבינים אותו וזה לא בסדר. אנשים לא מבינים שהוא כבר עייף ורוצה לחזור הביתה וכו'.

שמתי לב פתאום שכשאני משנה את הטונים אנשים מקשיבים לי יותר, פתאום הוא הסכים ללכת לקראתנו ולעשות לנו עוד תחתנות וכו'.

אז תודה לכם חברים יקרים הכל בזכותכם.