י"ד אב התשע"ז

מכתב לאבא אוהב

תודה אבאלה שלי

אני יודע שאתה אוהב אותי, יודע שאתה רוצה רק טוב בשבילי. אני גם יודע אבא, שרק אתה יודע מה טוב עבורי. וגם כשאתה נותן לי פעקלה עם עטיפה מכוערת, בפנים מסתתרת לה מתנה נפלאה. אני יודע אבא.

וגם אבא אהוב, כל מה שנלחמתי, כל מה שהתבוססתי בדם אבא, בעומק הכל היה רק עבורך. חיפשתי קירבתך, חיפשתי את החום ואהבה הכי גדולים שיש בעולם. חיפשתי אהבה אין סופית - אהבה אלוקית. ואתה, הסתתרת, התחבאת כל כך עמוק במעיל הבריאה שלך, הסתתרת מאחורי כל כך הרבה חומות.

אתה יודע אבא, בדרך אליך, בחיפוש שלי אותך, הייתי מוכן לעשות הכל. מסרתי את נפשי. נתתי את כל זמני. סיכנתי את עבודתי. הקרבתי את משפחתי. שכחתי ממעמדי. הכל כדי למצוא את שחשקה נפשי. ביקשתיו ולא מצאתיו... אבא יקר, פיזרת מסביבך כל כך הרבה מכשולים והטעיות. כל פעם שחשבתי שמצאתי אותך, גיליתי שזה זיוף. איזה מתחזה עלוב שטוען שהוא מקור החיים. חיפשתי שוב, חשבתי שבאתי סוף סוף אל המנוחה, הייתי בטוח שמצאתי את אהבת ליבי... ושוב גיליתי שזה היה דמיונות... צל...

אני לא כועס עליך אבא. אני אמנם ממש לא מבין את הלמה. אינני יודע מדוע זה חשוב. אבל אבא יקר, ראיתי בעיני תמיד שהתוכניות שלך עבורי הם תמיד יותר טובים ומועילים עבורי. כשאני מבין סנטימטר קדימה, האור שלך מאיר עד לסוף העולם. למדתי אבא, שכדאי לסמוך עליך. אין לי שאלות.

בנך היחיד, בנך הקטן, מתחנן לקירבתך. מתגעגע לאהבתך. אין לי שאלות. אני מקבל הכל באהבה. אני אמשיך לחפש אותך לנצח נצחים. אבקש ממך אבא רק דבר אחד. בבקשה תמשיך להאמין בי לפחות כמו שאני האמנתי בך. אני האמנתי בך אמונה עיוורת גם כשלא ראיתי כלום. גם כשראיתי הכל הפוך. אנא אבא, האמן בי גם כשאתה לא רואה כלום. גם כשאתה רואה הפוך...

ולסיום אבא, תודה על המכתב. לפעמים מרוב רעש אני לא מצליח לשמוע את הקול המתוק שלך. מרוב אור אני מסתנוור. מרוב גשם אני טובע... אבל המכתב הזה, הגיע לי בדיוק לפי כלי ההשגה שלי, בשפה שאני מבין, תודה שנתת לי שוב להרגיש את קירבתך ואהבתך. בבקשה, תבטיח לי שתישאר איתי לתמיד?!

יש לי עוד המון מה לכתוב לך אבא, אבל אתה קורא לבבות... אתה גם כותב את מה שיש בלבבות...

תודה תודה אבא

מתגעגע

בנך האוהב