כ"ה חשון התשע"ח

הגינה הפרטית שלי

טוב, אז הנה סיפור על פרחים ועל הקשר להתמודדות עם הרגלי צריכת הפורנו שלי.

במשך שנים לא הצלחתי לגדל עציצים, הם היו נובלים או הופכים למאפרות בצורה זו או אחרת. זה מאוד ייאש אותי כי באתי מבית מלא עציצים ואני אוהב טבע. עוד שנה ועוד שנה ניסיתי ולא הצלחתי.

בשנה שעברה ניסיתי שוב במקום חדש שאני גר. שם יש לי גינה קטנה, והתחלתי לשתול מיני ירקות ופרחים שונים. השנה הראשונה הייתה קשה - הרבה דברים צמחו אך גם נשרו באותה המידה.

אבל השנה: וואוו פתאום הגינה שלי פורחת. השיח המטפס שלי כבר מכסה את כל המרפסת, אגב תנחשו איזה שיח? - פסיפלורה שבאנגלית הוא נקרא "פרי התשוקה" (passion fruit)!!! ולא רק השיח המטפס, פתאום כל גינת הירק עומדת בירוק כהה ביותר ואני אוכל ממנה כל יום הכי אורגני שיש.

ובזה זה לא נגמר, לפני החורף שתלתי פקעות של נרקיסים ופתאום אתמול והיום אני רואה שהגינה שלי מלאה בפרחים מצבעים שונים. וואוו איזה כייף.

השתלם לי לתחזק את הגינה, השתלם לי לדשן ולטפח את האדמה, הכל פורח ואני באופן הכי מילולי אוכל מהפירות שזרעתי. במשך כל השבועות האחרונים הייתי מוטרד אם ייצאו בכלל הפרחים המדהימים הללו - והנה זה קרה.

בשבילי זה מוסר גדול ושיעור גדול להתמודדות שלי עם הפורנו: שהעבודה משתלמת ודברים אינם נשארים כמו שהיו. ברור שהייתי רוצה שכבר תהייה לי הגינה שנים לאחור - אבל הנה זה קרה עכשיו. לדברים לוקח זמן לגדול. העיקר שממשיכים ולא מוותרים. מבחינתי "הזורעים בדמעה ברינה יקצרו" זה ממש ההרגשה שלי היום.

והיום זה יום סופר קשה מבחינתי, אתמול הייתה לי פרידה סופית מאוד קשה מהזוגיות שליוותה אותי בשנים האחרונים. הרצון ליפול לתוך הפורנו, לתוך המוכר היה כל כך קל. אבל בזכות הפורום הזה שרדתי את הלילה הקשה ואני מקווה לשרוד עוד יום - אמן.

בקיצור למי שיש אפשרות אני ממליץ על גינה או עציץ - ממש אפשר לראות התפתחות.