י"ד סיון התשע"ז

הפכת מספדי למחול לי - שנה של נקיון

שלום חברים, אני מרגיש שאני חייב לפרסם את הנס הגדול שה' עשה עימי.

את ההודעה הבאה כתבתי בפורום שלנו לפני שנה בדיוק בתאריך י"ג סיון:

"אני כאן אחרי כמעט נפילה שבחסדי השם לא התממשה. אנא תאחלו לי בהצלחה. לילה טוב".

כעת עברה שנה שלמה ואני נקי בחסדי ה' עליי מאז!

חשבתי לעצמי - מה אעשה ביום השנה? אבל ה' כבר ענה לי בצורה הכי ברורה. לא שמתי לב אבל היום היה לי את טקס קבלת התארים מהמכללה. אתם קולטים? טקס קבלת תואר! ביד שלי יש לי מסמך שסיימתי את חובותיי למכללה. אבל מה בראש שלי, איזה תואר, למי אכפת מהמכללה? יש לי תואר בנקיות! אין דבר יותר מדהים מזה.

וזה לא נגמר - על הדרך הלכתי לציון של הרב אליהו והחיד"א התפללתי, הודיתי לה' בדמעות והתחננתי להמשיך להיות נקי. אין התחלה של שנת נקיות חדשה יותר טובה מזאת.

כמובן שלא הכל דבש, אבל הכל ממש מדהים ביחס לשנה שעברה ואני פשוט חייב לפרסם פה. הכל בזכות חסדי ה' ששלח לי את האתר הזה, והמון בזכות כולכם - התובנות שלכם, התגובות שלכם נתתם לי המון כוח.

זה המקום להודות למנהלי האתר ולמנהלי הפורום שעושים עבודה נפלאה ימים כלילות - כפשוטו. תודה רבה. אין לכם מושג כמה נחת רוח גרמתם לה' ולמשפחתי כמובן.

בקיצור, אני ממשיך, לא עוצר! תודה לה' שהגעני עד הלום - וכמו שכתבתי בכותרת - "הפכת מספדי למחול לי".

לא הייתי מאמין לפני שנה. אבל תראו - הצלחתי! כל אחד ואחד פה יכול. אם אני הצלחתי - גם אתם יכולים. אני מכור מכיתה ח', כולל שנות נישואים רבות, ועכשיו אני על דרך המלך.

אני אסיר תודה לה' יתברך, לכם חברים יקרים לדרך וליוצרי האתר המדהים הזה. אין מתנה גדולה יותר מההרגשה שלי עכשיו וזה שווה את הכל. ה' ישלם שכרכם כפל כפליים.