ז' טבת התשע"ז

לנתק את הקשר עם פרופסור תאווה

הגעתי לשמור עיניך לפני בערך ארבע שנים בפעם הראשונה הסתכלתי וקיבלתי חיזוק קצת, אומנם לא שיתפתי, אבל כן ראיתי שיש פה פיתרון.

אבל במקביל פרופסר תאווה הזמין אותי לשיחה דחופה הוא היה חייב להסביר לי בכל דרך אפשרית שכל זה נכון. שאני לא יבין לא נכון: הכל נכון - אבל לא בשבילי.

נסיתי להתגונן ולהסביר לו שאין ברירה אני משתגע אני חייב פיתרון, אבל הוא פשוט צחק עליי כמו על מישו שאין לו מושג מה הוא אומר.

רק שתבין פרופסר תאווה מומחה למדעי הרוח "מכיר אותי ישר והפוך יותר טוב ממה שאני מכיר את עצמי"!

אז אם פרופסר תאווה אומר כנראה שהוא יודע בפרט שהוא מאוד משכנע, הוא יודע בדיוק מה ירחיק אותי מהחלמה והוא כ"כ טוב שאחרי שיחה איתו אפילו אני יכול לשכנע מישו אחר... למה אין סיכוי שאני יחלים וחבל על הסבל של עוד ניסיון סרק.

וכך נמרחתי בעוד 4 שנים של יסורי נפש בלתי נגמרים... עד שזהו לא יכלתי יותר עוד יום אחד ואני משתגע!

זה היה לפני 64 ימים בלי הודעה מוקדמת ניתקתי כל קשר עם "פרופסר" תאווה. מהיום אני מדבר ישירות עם תאווה, לא רוצה הסברים לא רוצה תובנות, אני רוצה לגמור אחת ולתמיד אם ובאיזה דרך שלא יהיה עם יסורי הנפש, קשיי החיים שנלוים עליהם, אני רוצה שפיות!

וככה עליתי על המסלול... הלכתי לגדולים וותיקים ממני לשמוע מה להם עזר, ואני פה היום עם 64 ימי נקיות, רק להיום אבל בצורה הרבה יותר שליווה פי מליון ממה שחלמתי שאני יוכל לעשות.

(אגב איך שאני מבין את 90 אחוז מהשאלות שקשורות לדת והתכנית, הם שאלה של "פרופסר" תאוה כדי למנוע מאיתנו להגיע להחלמה).