כ"ד שבט התשע"ז

נס ההחלמה: להתחתן באמונה

שלום וברכה חברים יקרים ואהובים.

הרבה מאד זמן לא ביקרתי כאן בפורום של האתר הקדוש והחשוב הזה, ולא כי עזבתי את התוכנית ח"ו אלא בגלל דברים משמחים שקורים בחיים שלי.

לפני כשמונה חודשים התמודדתי עם הפחדים האם אי פעם אתארס, ואסירות תודה לאלוקים הנס הגדול הזה קרה.

אבל אלוקים לא עזב אותי, הוא אוהב את כל בניו והוא מנהל את חייהם, אנחנו רק צריכים לעשות את החלק שלנו שהוא למסור לו את החיים שלנו (צעד 3). ובין לענין האירוסין ובין לענין החתונה ובין לשאר כל דבר ודבר בחיים שלי הדרך היא אותה דרך להאמין באלוקים 'אמונה ללא הבנה' ולמסור לו את החיים והרצונות.

לא אאריך יתר על המידה, אבל מאז שהתארסתי ואחר כך משהתחתנתי הרבה ניסים גדולים קורים בחיים שלי למרות שההגיון הטבעי (או לפחות ההגיון שהטבעי שלי שאני חסר אמונה ומרובה פחדים) הוא שהכל היה צריך להתנהל אחרת עם קשיים רבים ושאר דברים.

הספונסר והחבר שמלווה אותי רבות במשך התקופה הזו יודעים לאיזה ניסים גדולים אני מדבר.

אני חייב להיות אסיר תודה לאלוקים על המתנות הנפלאות שהוא נותן לי, ועל אשתי היקרה שיודעת על הדרך חיים שלי ובחסד אלוקים אני מגיע לקבוצות מספונסר ומספנסר ועובד צעדים.

ואני אסיר תודה שלמרות שבעקבות החתונה יצאתי משיגרת הפעולות היומיות אני ב"ה חוזר כמעט לגמרי לשיגרה הנפלאה הזו של הכתיבה והקריאה, ושאר הטלפונים וכו'. ואני אסיר תודה על צעד 9 נוסף שעשיתי אתמול למרות פחדים טבעיים מבעלי החנות (שוב פעם כסף .....).

בעיתים אלו של ניסים גדולים בחיים שלי אני מתפלל לאלוקים לזכור שאלוקים יכול לעשות בשבילי את מה שאני לא יכול לעשות, ולמסור להקב"ה את חיי ואת פחדיי.

אסיים בתפילה ליום נקי ושפוי, ולהיות בנתינה ובאמונה.