ז' טבת התשע"ז

דרכי ביניים לא העלו דבר

ראשית כל, אפתח בשבח והודיה לבורא עולם על שמצאתי ספונסר חדש והתעוררה בי מוכנות לעשות את תוכנית 12 הצעדים.

אני אדם המכור למין בצורה קשה והרסנית מאוד, בערך 3 עשורים. הגעתי התמכרות לשפל שבשפל והיד עוד נטויה. ל sa הגעתי בדיוק לפני שלוש שנים, הזמן חולף ועף לו במיוחד כשאנו בתאווה. השנים האחרונות היו ללא ספק הקשות ביותר בחיי,

באותה מידה שהמחלה החמירה, העקשנות שלי שלא לעשות תוכנית החמירה עוד יותר. תמיד חיפשתי דרכי בניים, פתרונות פלא שישחררו את ההתמכרות מהאחיזה החזקה בי. אך הפלא ופלא, פעם אחרי פעם גיליתי מחדש שדרכי בניים לא העלו דבר. ההתמכרות לא רק שאינה עומדת במקומה אלא שהיא מחמירה יותר בכל רגע ורגע.

רק להיום יש לי נכונות להחלים, אני מבקש ממך אלוהים לזכור שאני לבדי לא יכול! אין לי סיכוי מול הראש החולה והערמומי שלי! ההתמכרות רבת עוצמה והרסנית מאוד!

רק להיום מבקש לחיות כאילו זה יומי האחרון, רק להיום אוותר על הרצון להשתמש, אשמור על קשר עם הספונסר ואהיה עזר לאחרים, רק להיום אצא מתוך עצמי ואשחרר את הרצונות שלי לאלוהים. רק להיום אוותר על הרצון שלי לשלוט בהכל, אשחרר את פחדיי ואתן לעצמי לחיות מתוך הרגע הזה. אין טעם לחשוב על העתיד מאחר ואין לי שום שליטה עליו.

תודה לך אלוהים על הכל, על בית חם ומסודר שנתת לי, תודה על שפע מזון ורווחה כלכלית שיש לי בחיי, תודה על משפחה בריאה ואוהבת, תודה על בת זוגתי המלאך שלי, תודה על כל נשימה ונשימה שאתה נותן בי, תודה על החסד הגדול שאתה עושה עימי בכל שניה ושניה. תודה לך אלוהים אוהב על הכל, אני כולי שלך על הטוב והפחות טוב שבי.

תן בי כנות ונכונות לעשות את רצונך, אני יודע שאתה איתי בכל מקום וזמן. תודה על הספונסר ששלחת לי, תודה על התוכנית הנפלאה שמשנה חיים. תודה שלא נתת לי לאבד את הכל בחיים. אוהב אותך מאוד ומתחנן שתשאר איתי צמוד לתמיד. בלעדיך אין לי כלום!

אלי תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם, אומץ לשנות את אשר ביכולתי ותבונה להבחין בין השניים אמן.